1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wanneer er nou eindelijk is de 6+5 regeling wordt ingevoerd...
    Dan kunnen al die engelse clubs wel inpakken want die hebben toch geen jeugdopleiding meer (op Arsenal na geloof ik.)

Ik ben bang dat het nog wel even gaat duren voor een dergelijke regeling ingevoerd gaat worden met dan dank aan Europa (vrij vervoer van personen en goederen red..)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja lekker logisch. Toen was het wel hele andere markt natuurlijk :lol:.
    Toendertijd was 9 miljoen enorm veel geld. Tegenwoordig koop je daar een dikke Serviër voor en hou je nog 7 miljoen over.

3. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    en dan, de markt nu is ook niet zo ver dat je een speler kan kopen voor 94 miljoen (het geld wel natuurlijk), anders zouden mensen daar niet zo over zitten klagen

dikker serviër: :lol:

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Meh, ga zelf huilen. Wist niet dat ik op je non-existent piemeltje had getrapt. Heb ik ergens gezegd dat ik iets in andere sporten wèl goedkeur? Dat kun je niet zeggen hè? Nee, hè? Is namelijk nooit door mij gezegd. En toegegeven dat Cruijff voor die tijd voor een hoop geld werd gekocht. Ook voor die andere spelers is relatief gezien veel betaald. Maar als je gaat kijken over al die jaren en zeker de trend van Barcelona de laatste 10 jaren, dan kopen ze niet spelers voor belachelijk hoge bedragen. Een enkele uitzondering daargelaten. Real Madrid doet die hele Galactico era nog eens ff heel erg dik over en koop bovendien direct meerdere spelers in 1 zomerstop voor een gezamenlijk ongekend hoog bedrag. Toch van een andere orde. En leuk dat je weer eens wat van je laat horen. :)

Laatst bewerkt: 16 jun 2009
  5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    is onzin wat je zegt, veel mensen hadden geen haat tegen real en vonden het wel leuk dat die nederlanders ernaartoe gingen. Ondanks dat werden niet veel mensen real supporter, maar vonden ze het wel leuk als real won met nederlanders in de basis. Maakt die mensen niet meteen Barca haters (volgens mij zijn die er nauwelijks ... ook vorig jaar).

Overigens vind ik dat je niet zo moet lopen janken en overdreven moet doen met dat super pro-barca gedoe. Als barca nooit de laatste paar jaar 2 keer de CL had gewonnen en meestal 3e/4e werden ofzo zou je nooit zo fanatiek voor Barca zijn. Het excuus van dat je al een paar keer een wedstrijd hebt bijgewoond vind ik ook te zwak, heb ik ook namelijk en ben geen puur barca fan (vind het wel een leuke club). Serieus je doet nog fanatieker over barca dan vele feyenoorders/ajacieden doen over hun club ( en dan bedoel ik ook de échte supporters)

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kostte Sulejmani 2 miljoen?

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Open je ogen eens. Heel de Nederlandse pers is de afgelopen tijd enorm pro Real Madrid bezig geweest. Tekenend was hoe de Spits (oké, wel weer een pauperklant maar het is een voorbeeld) gedurende het gehele seizoen overwinningen, al dan niet groot, totaal niet meldde of met een kadertje van 3 zinnen afdeed. Real Madrid kreeg na winstpartijen een halve of hele pagina toebedeeld en alles was hosanna in Madrid. Ook hoe ze gewoon het landskampioenschap van Barcelona in een klein kadertje meldden maar van de Italiaanse en Engelse kampioen wel grote foto's en artikelen plaatsten. En ja, er waren hier gewoon veel mensen met een Real Madrid avatar. En die waren ècht niet positief over Barcelona aan het posten.

:+

EDIT:
    Ohja want jij kent mij heel goed. Jij weet precies hoe lang ik al supporter ben en mijn persoonlijkheid is als een open boek voor je. Omdat je me bijna dagelijks ziet. Nee, is allemaal niet waar. Dus ga nu niet bepalen wanneer ik wel of niet net zo'n fanatieke supporter zou zijn als we de CL niet 2x recentelijk hadden gewonnen. Want ook toen Rijkaard er nog niet was, was ik voor Barça. En toen was het voor Barcelona geen fijne periode. Maar goed, ik was toen nog wel erg jong natuurlijk. Heel actief volgen deed ik het nog niet. Vanaf ongeveer dag 1 Rijkaard begon ik het actief te volgen. Die won in 04/05 voor het eerst.

En @ hieronder: Die laatste zinnen zijn denk ik voor mij. Maar ik meende het. Er was een paar dagen geleden een Real Madrid supporter die echt geen flikker snapt van het spelletje. Een discussie hoeft dan sowieso voor mij al niet meer. Ook jammer dat Panflute hier niet meer komt of iig post. Zal 'em eens aanschieten op msn binnenkort.

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Nee dat waren in die tijd net zulke astronomische bedragen, in de tijd van Cruyff zou je voor dat geld zelfs meer dingen kunnen doen dan nu voor het geld van C. Ronaldo, iedereen viel er toen ook over maar toen gaven ze aan dat het een investering was voor de toekomst en er dus niks aan de hand is. Maar nu doet Real Madrid hetgeen wat Barca ook weleens heeft gedaan en dan is de wereld te klein.

Ik ben daarnaast zeker niet positief over Barca, waarom zou ik het zijn ik vind het persoonlijk een kut club, waardoor ik ook begrijp dat Pascal Real Madrid een kut club vind, lekker boeiend je mag elkaars clubs best afzeiken zolang het niet persoonlijk word. Ik ben overigens altijd Real Madrid blijven steunen zelfs toen ze 15 punten achterstonden en mensen mij vroegen of ik er nog in geloofde. En toen heb ik ook gepost hier, dus doe me nou niet af als een successupporter. Er zijn ook belangrijkere dingen in het leven dan XBW en het voetbaldraadje.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Sulejmani? Dus jij vind Sulejmani een dikke Serviër? :p

Ok je hebt gelijk uiteraard, iets te snel getypt.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat was toch in het van Gaal tijdperk bij Barcelona niet anders? Tuurlijk is Real voor Nederland(ers) belangrijker als er 6 spelen ipv 0. De enige die ik hier ooit met een Real avatar gezien heb zijn Conqi (niet zeker van avatar maar groot fan) Tediz en nog een iemand. Maar die hadden dat ook al voor het NL tijdperk

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Maar het ging er toch niet over of dat in het Van Gaal tijdperk ookal zo was? Volgens mij was de vraag of met 2 maten meten niet ook al eens in het voordeel van RM had plaatsgevonden. Ik zei overigens Panflute, maar da's weer een nickname van een ander forum van Tediz. Hehe, ken de man al verschrikkelijk lang persoonlijk en dan haal je wel eens wat namen door elkaar.O-) Overigens zou ik anders dit deeltje 22 er nog eens op naslaan. Dan kom je er al weer een tegen. Zeer recent was hij van die belachelijke opstellingen te posten hier. En je had ook nog Bardogan en zeker nog wel een paar.

12. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heten Fifa opstellingen :p

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe thuisshirt van Ajax is trouwens best wel lelijk zeg.

14. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Vind het beetje AZ achtig. Maar zeker niet lelijk.

15. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Eerste wedstrijd is naar alle waarschijnlijkheid een uitwedstrijd naar Zwolle.
    Leuk begin van de Jupiler League dacht ik zo. 8)

16. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0

Dit slaat dus nergens over want in alle amerikaanse sporten is er een salary cap voor alle clubs om het voor de kleinere clubs eerlijker te maken. Ook mogen de lager geclasseerde clubs eerder kiezen uit de ''rookie pool'' zodat de jonge talenten ook eerlijk verdeeld worden en niet meteen worden weg gesnaaid door clubs met big bucks

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik zat net Cribs te kijken en die Salary Cap is zo erg nog niet :p.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Wel kut dan, zullen veel mensen op vakantie zijn. Is dat wedstrijdschema al bekend? Moet nu weer de Jupiler League volgen omdat Volendam er weer terug is. :+ Straks weer Go Ahead Eagles aan de Dijk, altijd goed voor veel goals ;)

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    58 miljoen dollar per jaar als limiet. |:-

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat is 3 euro ofzo. Real had dat iig al 2 keer gebruikt met 1 transfer. Vind die limieten niet eens heel hoog eigenlijk aangezien er ook daar zeer dure spelers zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina