Ten eerste wordt een wild dier als de leeuw nooit medisch onderzocht terwijl het dier niet verdoofd is. Dus ik weet niet waarom jij denkt dat er daar een dierenarts in de kooi zit, maar die mogelijkheid heb ik allang weggestreept. Een kooi schoonmaken met een volwassen leeuw erin lijkt me ook niet echt logisch dus een schoonmaker is het ook niet. Voeren doe je ook niet door met een stuk vlees het hok in te stappen, dus een verzorger is het ook niet. Heb je nog meer mogelijkheden waarom die arme man dat hok in is gegaan? Training? In zo'n klein hok alleen met een leeuw lijkt me dat ook niet echt logisch.
Ik heb liever dat jij niet zo argeloos over een dierenleven praat. Een dier dat er niet voor gekozen heeft om in een kooi gestopt te worden om vervolgens door een hoepel te springen omdat sommige mensen dat grappig schijnen te vinden. Ik mag dan op zijn minst verwachten dat de mensen die het wilde dier in een hok hebben gestopt weten hoe je moet om gaan met zo'n dier. Zij stoppen het dier in de kooi, zoeken hem zelf op, willen er zelf mee 'werken'. Mensen die niet eens het fatsoen hebben om de leeuw uit zijn lijden te verlossen. Het dier daar onnodig laten lijden (hoor je het dier nog schreeuwen na te zijn neergeschoten? Ik wel, en dat doet mij pas echt verdriet) Moet ik dan medelijden met zo iemand hebben? Nee sorry, ikke niet.
Wij als mens verstoren altijd de werking van de aarde. Omdat wij onzelf belangrijker vinden dan de overige flora & fauna van deze prachtige planeet vol leven. Juist door die egoïstische gedachtengang gaat het zo goed met het milieu. Waarom zou ik een mensenleven preferen boven dat van een dier? Kun jij me dat even uitleggen?
@Rydan;
Dus omdat wij als mens verantwoordelijk zijn voor het uitsterven van een groot aantal procenten van die 99% die jij noemt moeten wij met zijn allen maar onze ogen sluiten voor de toekomst? Wij als mensheid zijn niet het belangrijkste op deze planeet. Wij zijn het juist die het aan het vernietigen zijn. Ik snap echt niet hoe je durft te zeggen dat wij als mens paranoia zijn geworden wat betreft het uitsterven van diersoorten.
Laatst bewerkt: 21 jun 2009