Aangepast, zet er wel wat anders neer. Stel je voor dat mensen boos worden
Goed, nieuwe reactie.
[EDIT]
Gallardo, met jou win je echt prijzen. Lekkere reactie want ja, een mensenleven is HEEL belangrijk. De duizend leeuwen die momenteel nog in Afrika rond kunnen lopen is namelijk een GROTE bedreiging voor de 6.5 miljard mensen hé? Maar wil gerust een weddenschap met jou aangaan hoor. Ga jij maar is in een klein klote kooitje zitten en dag-in-dag-uit shows weggeven. Als je dan iets niet goed doet krijg je geen eten en een paar meppen met de stok. Ben benieuwd hoelang JIJ dat vol gaat houden. Wil je iets doen voor zo'n beest wat te klein is om te overleven in het wild? Prima! Bel een dierentuin, gooi het beest in een reservaat, houd het in de gaten en geef het eten. Is de leeuw volgroeid, mooi ... in het wild uitzetten
Maar een circus? Eigen schuld hoor. Het gebeurd simpelweg te vaak dat zulke beesten ineens terugvallen naar hun INSTINCT ... je kan ze NOG zoveel leren en afleren.
Als ik morgen aangereden word is dat het risico ja maar ook m'n eigen stommiteit
Als ik niet goed kijk voor ik oversteek of met de auto in wil voegen dan ja ... helaas.
[EDIT2]
Mensen zoals Gallardo en Kareem posten lekker stoer op een forum. Echt zwaar nutteloos dat je zo'n mafkees als die vent nog gaat verdedigen ook. Olifaten, leeuwen, orka's, zeeleeuwen en zelfs VOGELS vallen mensen aan. Zoiets noemen ze INSTINCT. En nogmaals, de grootste bedreiging voor de mensheid zijn geen leeuwen o.i.d ... dat zijn de mensen zelf. Nee, als er een leeuw kapot gaat omdat het een mens op vreet zijn we allemaal tegen de leeuw ... maar als er in Iran één van de zoveel mensen kapot geschoten word hebben we ALLEMAAL medelijden want ja ... dat is heel belangrijk. Ik zeg : "Rot op!". Iran / Irak / Afghanistan en elk land waar een extreem regime heerst moet gewoon weggehaald worden van de bewoonde wereld. Waarom? Die landen zijn al 500 jaar met elkaar in oorlog ... al 500 jaar gezeik en dan denken wij dat er door een relletje alles opgelost gaat worden? Als er de afgelopen 500 jaar nog steeds dezelfde kutzooi heerst denk je toch zeker niet dat alles binnen 1 week weer normaal en verbeterd is?
Als dieren er niet meer zijn moet je mensen zoals Gallardo en Kareem is horen piepen. Alles gaat hier kapot ... en nee, ik schaam me niet voor zo'n post als dit. Ik hou van ELK dier ... behandel ze met respect en misschien doen ze dat met ons ( mensen ) ook wel.
En zoals bovengenoemde heren G&K al melden ... een hond is ook een wild-dier ...
Klik om te vergroten...