1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Auto's] Welke auto('s) heb/ben jij of je ouders! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 11 dec 2008.

  1. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    ik rijd sinds kort in een:

    BMW 318I uit '94 heeft 5 deur, dakraam, elec raam voor jammer niet achter, had toen ik hem kocht net 100,000 gelopen voor 2500€ rijd goed 1/11 en als ik 130km/h rijd is 1/12,5 of 1/13.

    extra opties:

    sproiler
    verlaagd kan nog net goed over drempels
    3d lichten zowel voor als achter
    3rd remlicht
    17" banden
    verbreedingskit
    4 uitlaten 2 wederzijds
    kleur Koud zwart, warm dan lijkt het net een olie vlek.
    M3 spiegels met knipperlicht elec
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2009
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Klinkt wel heel erg fout.

    En 3d lichten? Licht me ff in ;)?
     
  3. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn eerste wagen was een 200sx, type S13. Helaas moeten verkopen omdat hij (voor mij) toch te duur werd.

    Momenteel heb ik een EK3, zelf er achter schijfremmen opgezet (ipv die achterlijke trommelremmen). Verder heb ik voor bijna een compleet Integra-ophanging ondergezet. :)

    Ferodo en brembo rondom, Goodridge gevlochten leidingen (incl. dot 5.1), PU-rubbers voor de ophanging en een Stabilisatorstang van Suspension Techniques. :)

    Had nog plannen voor een B16A2 of B18, maar helaas kost het studeren te veel. :emo:

    EDIT: Overigens heb ik ook nog de Hifonics VIII Hercules en Gemini. (VIII = 1 van de beste series ooit gemaakt)
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2009
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Wat is er mis met trommels?
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Foto's?
     
  6. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    uberlelijk :)
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Past mooi bij de rest van je auto toch :+ ?

    Nee, maar race je er ook mee? Gezien je dot 5 remolie. En ik neem aan dat je niet de standaard Ferodo's er onder hebt zitten? En wat voor 'n blok heb je nu?
     
  8. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, thnx! :+

    Was de bedoeling om er idd een circuitracer van te maken. Alles strippen etc. Helaas is het nooit meer verder gekomen dan dat, dit komt vooral door het feit dat ik dit jaar weer ben gaan studeren en op mezelf ben gaan wonen.

    Mijn volgende wagen wordt sowieso een Lexus. En mocht ik ooit weer een hobby wagen kunnen aanschaffen, dan zal dit hoogst waarschijnlijk een FD3S worden.

    Japans is echt helemaal mijn ding. :)

    PS: Ferodo's DS2500 en dot 5.1 is momenteel wel een beetje overkill :9
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Hehe die heb ik er ook onder zitten. Piepende remmetjes als je gewoon kei rustig aanremt voor een stoplicht ofzo :+ Maja, dat hoort :cool:
    Maar voor een circuitracer zijn schijven eigenlijk wel vereist ja. Ik ga de mijne ook het raceasfalt op sturen en maak me enigsinds zorgen over de warmte die m'n trommels achter (niet) kwijt kunnen. Hoop niet dat die dingen aan de kook slaan.
     
  10. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat rij jij? :)
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Tijdje terug al gepost geloof ik, maja:
    Fiesta xr2i uit '95
    1.8l 16v zetec
    spax veren/dempers rondom
    brembo's en ferodo's voor, trommeltjes achter
    stabi voor en achter
    en nog wat meuk.
     
  12. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice. :)

    Stabilisatorstangen zijn echt de moeite waard idd. Trouwens ook veel last van roest? Staat me ergens bij dat ze daar gevoelig voor zijn? (Bij de tankdop, geloof ik vooral)

    Poly-Urethaan rubbers zijn ook erg interessant om te kopen :thumbs:
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    MK3tjes zijn nogal gevoelig voor roest ja. Ding van mij heeft er gelukkig niet al te veel last van. Moet wel zeggen dat ik mijn sideskirts er niet af durf te halen. Ben bang dat het daar onder toch aardig roestig is, als ik de andere xr2i'tjes mag geloven :+ Maar mijne is goed onderhouden gelukkig. Van buiten sowieso helemaal clean.
     
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een vraag, kon er niet echt een topic voor vinden dus post het hier maar. Hopelijk zitten hier wat mensen die vaak sleutelen aan auto's.

    Ik rij dus regelmatig met de auto van me moeder, maar ik merk dat het steeds moeilijker wordt om de auto in ze 2 te zetten. Heeft iemand enig idee of het een ernstig probleem is?
    Het is een redelijk oude auto. 16 jaar denk ik, is het slim om hem na te laten kijken? Of gewoon doorgaan tot de versnellingsbak echt afgeragd is.
     
  15. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk de Synchromeshring(en) naar de Johan
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2009
  16. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    nog steeds Golf 3 vr6 . Denk wel dat ik hem weg doe voor het eind van het jaar voor een zuiniger auto.
     
  17. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat versta je onder een zuinige auto?
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    In ieder geval niet een 2.8 L VR6 8)
     
  19. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon met een 4 cylinder motor wat boven de 1 op 10 rijd.
     
  20. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    een V8 die 1 op 10 rijdt is net zo zuinig hoor :+
     

Deel Deze Pagina