Het is goed met je, amateuristische site? zo ziet het er misschien uit..maar meer waarheid dan je ooit van tabloids zal krijgen. Ook zijn er de oficiele papieren uit de rechtzaal die vrijgegeven zijn toen. Ook daaruit kan je vreselijk veel halen. Het maakt me nu ook niet meer uit...in de jaren is het me allang dudielijk geworden hoe snel mensen de roddels geloven. Allemaal prima.
En juist omdat jij dit fan gebrabbel noemt , moet je een boek als The Michael Jackson conspiracy lezen. Want dat komt niet van een
fan, dat komt van iemand die heeft toegegeven dat ze zelf ook zo'n vreselijke roddeltante was die alles geloofde. Toen besloot ze de rechtzaak goed te volgen, was aanwezig daar binnen, heeft vreselijk veel bestudeerd, feiten opgezocht..etc...dat boek is fantastisch.
Ik reageer nu misschien wat agressiever en bozer op dingen, omdat ik gewoon ...boos ben, en me ook zwaar shit voel.
En ik vind bijna walgelijk vind hoe heel veel mensen (misschien neit perse hier) zijn kont loopt te kussen nu...cds die ineens ziek snel verkopen...alsof de muziek er al die tijd niet was? kom op zeg.
CNN meldde net dat de 2e autopsie klaar is, en de resultaten kunnen al binnen een paar dagen er zijn....veel sneller dan de eerste autopsie resultaten dus...raar hoor
Laatst bewerkt: 28 jun 2009