1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
  2. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
  3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hopelijk vervolgen ze die mafkees nog aangezien deze zaak niet alleen financiƫle gevolgen had.

Michael was natuurlijk ook een makkelijk doelwit voor dit soort dingen. Hij trok veel op met kids en had al een image opgebouwd die ook een maffe kant kende. Jammer dat je dan zo genaait wordt.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat een verassing he, NOT! Maar ik vraag me af of dit wel betrouwbaar is. Nergens anders lees ik dit.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is gewoon zomaar iemand's blog,.. dus totaal niet betrouwbaar. Zou wel wat zijn als dit echt waar zou blijken te zijn :eek: Dan zou ik mn mening over MJ toch moeten herzien. Zou zijn levensverhaal nog tagischer maken van het al is.

6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Ik denk dat schrijver gewoon een beetje de bevolking wilt ophitsen. Als het wel blijkt te zijn dan is ie toch wel een .... triest persoon. Maarja dat waren er wel meer. Nogmaals, hoe hij is uitgekleed met al die rechtszaken ed. kun je zeggen dat beroemd ook niet alles is!

Ik ga nu maar weer luisteren naar You Rock My World. Prachtig nummer!

7. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is dat jullie mijn pedo opmerking van een aantal pagina's terug weer oprakelen, eigenlijk wilde ik hier verder niet meer op ingaan. Maar ik word gedwongen mezelf te verdedigen, omdat ik als een beest word afgeschildert.
    Het is vaker voorgekomen dat schuldige mensen worden vrijgesproken en dat ie dan alsnog schadevergoedingen betaald zodat mensen van een rechtzaak afzien is erg verdacht. Daarbij was meneer geobsedeerd door kinderen. Jullie denken een monopoly te hebben op de waarheid omdat hij is vrijgesproken, maar we zullen het nooit 100% zeker weten. Daarom is dit ook een nutteloze discussie en dus het laatste wat ik hierover aan jullie wil meegeven voor de toekomst, denk er goed over na dat je mogelijk een kinderlokker verdedigd.
    I rest my case.

Laatst bewerkt: 28 jun 2009
  8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Soms wil je er gewoon vanaf zijn. In zijn geval denk ik dat hij onschuldig is. Hij heeft geen jeugd gehad en kon alleen met kinderen om gaan. Met volwassenen had hij veel meer problemen. Dat er dan gieren zien die hem gaan beschuldigen zegt meer over die mensen dan over hem...

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja, of je gaat gewoon even de tijd nemen en die links lezen. Want dat zijn feiten , het is de waarheid. Mensen zijn ineens verbaasd door dit artikel, wat wellicht zelfs onzin is...maar ze lijekn de echte andere feiten, die ook gewoon hetzelfde aantonen te negeren. Doe dat gewoon niet....

Geobsedeerd door kinderen, waar heb jij het over? Waar baseer je dat op? Denk je eens in dat je nooit een normale jeugd hebt gehad...zoals hij altijd heeft gezegd heeft ie dat vreselijk gemist, en die zin bleef ie gewoon een kind. Als je ook beelden ziet van hoe ie met al die kids omging op Neverland...dan zie je dat het doodnormaal is. Niks obsessie. Dus nogmaals..als je echt wat behoorlijke 'groundbreaking' informatie wilt lezen, check die links dan.

10. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja, totaal niet om Mastat te ondersteunen, of om Michael de grond in te stampen, maar hij had wel een obsessie voor kids/jeugd...

Trouwens, volgens mij bij zijn eerste rechtzaak in 1993 is hij niet vrijgesproken, maar is hij tot een schikking overgegaan. Om er maar vanaf te zijn.

Bron:

http://www.thesmokinggun.com/archive/0616041jacko1.html

En Mastat quote Hans Teeuwen trouwens wel mooi: 'Gelovigen neigen een monopoloy op de waarheid te hebben'. :)

EDIT: Dat schuldigen worden vrijgesproken klopt uiteraard ook. Kijk maar naar O.J. Simpson zijn zaak in de 90's. Echter denk ik dat er hier bij Michael niet van te spreken is.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Zijn verzekeringsmaatschappij heeft die settling gedaan, en Sony wilde dat hij dit deed. En zo'n bedrag voor zo'n man as hem is niks. Hij wilde niet dat zijn naam door de modder werd gedragen....PLUS...

Dat zelfs na die 'settlement' de aanklager nog steeds verder kon met een civil suit zoals ze dat noemen. Kortom..ze hadden nog verder kunnen gaan,maar ze besloten gewoon het geld aan te nemen en klaar ermee te zijn.
    En dan die audio...alsof dat niks zegt. Mensen zijn echt in 'denial' zoals ze dart zeggen....tjonge jonge.

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Obsessie is een groot woord, hij hield gewoon van kinderen. Zoals er zoveel mensen van zijn op de wereld die kinderen leuk vinden. Maar omdat Michael zo'n excentriek persoon was plus het feit dat hij enorm rijk en wereld beroemd was maakte hem een makkelijk doelwit voor mensen die een slaatje uit hem probeerde te slaan om zo geld van hem te krijgen.

Ik zeg niet dat hij onschuldig is, maar puur om het feit dat hij van kinderen houd wil niet zeggen dat het een vieze pedo is. Persoonlijk betwijfel ik of hij het gedaan heeft maar dat is een gevoel.

En een schikking doen wil echt niet zeggen dat je schuld bekent. Verre van zelfs.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Huh wat heeft dat er nou weer mee te maken?

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het is mij allang duidelijk geworden dat mensne gewoon blind worden gemaakt door de roddels. En dan kan ik nog zoveel artikelen neerzetten en zeer onthullende informatie, die niemand waarschijnlijk wist..en maakt nog niet uit.

De man had 100 keer onschuldig verklaard kunenn worden en het was nog niet genoeg geweest. Puur alleen als dat kutjoch het echt zou toegeven, dan geloven mensen het pas...terwijl de feiten, de waarheid voor hun fucking neus ligt...triest.

15. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil alleen maar aangeven dat hij in de zaak van 1993 nooit officieel is vrijgesproken. Probeer niemand aan te vallen, alleen mijn bijdrage te leveren. ;)

@Nitram: Jouw laatste zin vat mijn post gewoon goed samen.

@Hybrid: Ik zag dat zinnetje gewoon, verder geen extra diepe betekenis hoor :+

@ Kabuto: Als je doelt op dat ik in denial ben, zit je er ver naast. Er zijn zoveel sites/bronnen die je mening kunnen doen versterken en/of veranderen. Ik probeer gewoon zo objectief mogelijk te kijken. Michael Jackson was, samen met Sinatra, voor mij de grootste artiest aller tijden.

Veel mensen vergeten vaak dat een discusie er voor is om jouw mening naar voren te brengen, niet om andere mensen te gaan overtuigen. :)

EDIT: http://www.thesmokinggun.com/archive/mjcivil1.html

Link met veel officiele documenten van de zaak in 1993.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Uiteraard is ie nooit vrijgesproken omdat er geen rechtzaak is geweest.
    Hij won volop in de laatste rechtzaak omdat er geen enkel bewijsmateriaal was en de verhalen van de aanklager werden met de seconde ongeloofwaardiger.

Hoe dan ook...voor de fans vandaag in Best in Nederland een meeting schijnbaar. Waardeloos dat dat soort dingen zo laat pas aangekondigd worden. En Best ligt ook niet bepaald om te hoek :mad:

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Tja ze hadden niet echt verwacht dat hij dood zou gaan.
    Iets organiseren,zaal, locatie etc kost tijd.

En als ze het een week later houden is de hype voorbij

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wie is hier nou blind? Volgens mij probeer je iedereen hier JOUW waarheid op te dringen. Jij gelooft toch ook blind een amateuristische site gemaakt door een MJ fan? Is dat niet blind dan.
    Echt, lekker kortzichtig ben jij, met je 'onthullende feiten'. Enige wat je doet is deze topic vervuilen met je gezwam over die rechtzaak! :mad:

19. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Anyway, een beetje meer de offtopic kant op: Dit zijn mijn favo. nummers die ik echt mooi vind van hem:

- Billie Jean (!)
    - Smooth Criminal
    - Thriller (!)
    - Earth Song
    - They Don't Care About Us (!)

& nu die van jullie. Houden we toch nog de fijnste herinneringen van MJ, want dat is wat er voor altijd blijft. _O_

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het is goed met je, amateuristische site? zo ziet het er misschien uit..maar meer waarheid dan je ooit van tabloids zal krijgen. Ook zijn er de oficiele papieren uit de rechtzaal die vrijgegeven zijn toen. Ook daaruit kan je vreselijk veel halen. Het maakt me nu ook niet meer uit...in de jaren is het me allang dudielijk geworden hoe snel mensen de roddels geloven. Allemaal prima.

En juist omdat jij dit fan gebrabbel noemt , moet je een boek als The Michael Jackson conspiracy lezen. Want dat komt niet van een
    fan, dat komt van iemand die heeft toegegeven dat ze zelf ook zo'n vreselijke roddeltante was die alles geloofde. Toen besloot ze de rechtzaak goed te volgen, was aanwezig daar binnen, heeft vreselijk veel bestudeerd, feiten opgezocht..etc...dat boek is fantastisch.

Ik reageer nu misschien wat agressiever en bozer op dingen, omdat ik gewoon ...boos ben, en me ook zwaar shit voel.
    En ik vind bijna walgelijk vind hoe heel veel mensen (misschien neit perse hier) zijn kont loopt te kussen nu...cds die ineens ziek snel verkopen...alsof de muziek er al die tijd niet was? kom op zeg.

CNN meldde net dat de 2e autopsie klaar is, en de resultaten kunnen al binnen een paar dagen er zijn....veel sneller dan de eerste autopsie resultaten dus...raar hoor

Deel Deze Pagina