Klinkt goed, heb vorig jaar oook zo'n trip gemaakt! Wij gingen wel iets meer oostwaarts (t/m zwarte zee Bulgarije en dan via Macedonië/Bosnië etc. weer terug), en we gingen met de trein . Maar ik weet uit eigen ervaring dat Berlijn echt super is, veel te zien, en het uitgaan is ook vet. Enige is wel dat je de luxe tenten alleen inkomt met wat lekkere chickies en een goede outfit (maar er zijn genoeg alternatieven en ook wel veel chille lounge/cocktail bars). D
an Auschwitz, ben ik ook geweest, tja wat kan je erover zeggen, werd er niet vrolijker van maar opzich wel interessant/belangrijk om te zien.
Krakau is heel vet om uit te gaan, je hebt daar rondom het grootste plein meerdere clubs zitten, wij zijn naar Frantic geweest en nog een andere toendertijd, wel aparte sfeer allemaal underground basement clubs . Het is heeel erg cheap
Ik heb in Wenen alleen een korte stop gemaakt, ik had voor Salzburg gekozen en daar beviel het mij in ieder geval wel. Het is alleen wel stervensduur.
München is opzich wel de moeite waard maar ik ben er maar een dagje geweest, heb er eigenlijk gewoon een beetje rondgelopen tot me trein weer ging.
En dan Boedapest, dat is misschien wel de vetste stad waar je heen gaat. Heerlijk die thermaalbaden en het uitgaan daar is super. Ik ben er tot mijn spijt maar 2 hele dagen geweest, je zou er makkelijk langer kunnen doorbrengen.
Moet in ieder geval een vette trip worden
/Edit: en oja Zagreb schijnt niet de moeite waard te zijn, hebben we tijdens de trip van andere reizigers gehoord, dus misschien dat maar af laten vallen
Laatst bewerkt: 29 jun 2009