Mjah. Wat mij betreft kunnen we de Zeeuw afschrijven. Ik denk niet dat hij gaat komen. Lijkt me gek als Ajax 10miljoen voor hem neer zou leggen. Ik denk dat we hem op de korte termijn zeer goed kunnen gebruiken, maar op de lange termijn is 10miljoen gewoon niet plausibel in mijn ogen. Dit voornamelijk door restwaarde en het feit dat hij momenteel op zijn top zit.
Op de lange termijn schijnt Jan-Arie wel een toekomstige leider overigens. Als ik de mening van een aantal "vedettes" op ajax netwerk mag geloven is hij een soort van nieuwe Schaars met meer potentie (Schaars zit nu ook op zijn top met 29 jaar).
Prediger gaat denk ik ook niet meer komen. Dus als we er een halen, en ik de mag geloven dat de bronnen van iemand anders op het zelfde forum betrouwbaar zijn, dan zou de eventuele verdedigende middenvelder mocht hij erbij komen Kevin Boateng zijn.
Overigens hoop ik dat Omroep Limburg L1 gelijk had en Ajax straks voor 6miljoen Honda aantrekt.
Dan is het een kwestie nog van doorselecteren en een Centrale verdediger halen. Type Boulahrouz/Onyewu, zoals ik eerder beschreef, een killer. Heel jammer dat Onyewu niet is gekomen, dan had je goeie zaken gedaan m.b.t. transfervrije aankopen.
Wat mij betreft kan je dan even vooruit mocht je 4-4-2 gaan spelen!
Laatst bewerkt: 13 jul 2009