1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Had ik het toch goed ;)

Muntari vind ik niet heel lauw. Misschien Cambiasso anders Maxwell. Vind het nooit lauw eigenlijk om een speler te zetten op mijn shirt als ze niet op een positie spelen waar ik zelf ook uit de voeten kan (linksback/half of controlerende middenvelder rechtshalf ook nog, maar ben eigenlijk links :+).

Voor Zlatan maak ik een uitzondering mocht hij blijven :+

Wat denk jij Nera, waar komt hij beter tot zijn recht. Inter vs. Chelsea. Neem aan dat je graag zou zien dat hij blijft, maar dat even buiten beschouwing laten :+

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Geen idee. Bij Inter zit ie in ieder geval prima en ik denk dat het alleen nog maar beter gaat als er een goede aanvallende middenvelder in z'n rug komt te staan. Maar Ibra kan in elk competitie prima uit de voeten denk ik.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Denk ik ook, maar weet niet of hij nog veel te zoeken heeft bij Inter. Misschien eindelijk eens resultaat in de CL :+

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Die garantie heb je nergens.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is waar maar als je er een % aan moet hangen wie de meesten kans hebben om in de halve finale te komen zijn dat denk ik toch eerder Barca, ManU, Chelsea en Liverpool dan Inter..

ik zou het wel mooi vinden, alleen al omdat ik hem dan veel vaker zie spelen :) (engelse competitie volg ik wel trouw en italiaanse een stuk minder)

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Uiteraard is de kans elders groter, maar als Inter een fatsoenlijke aanvallende middenvelder en een goeie verdediger haalt moet ik het nog zien (en dat zijn ze wel van plan).

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Inter verdedigers nodig? Maicon - Chivu - Cordoba - Maxwell niet de eerste de beste verdediging toch? :+

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Samuel en Materazzi hebben ze ook nog, toch?

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Allemaal geen top. Ik zou Carvalho er graag bij hebben.

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Definitieve rugnummers Ajax
    Nummer 7 voor een linksback?8) Verder veel hetzelfde.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    waarom krijgt hij niet gewoon nr 4?

Zou t wat zeggen dat Stekelenburg gewoon nr 1 krijgt?

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Uhhh waar is nummer 4, wordt die bewaard voor iemand? ;)

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Heerlijke speculaties. Als die rugnummers nog opgevuld moeten worden, dan kunnen we nog een centrale verdediger en een spits verwachten.

En Stekelenburg nummer één, ja dat heeft volgens mij nog weinig te betekenen. Ik denk dat Jol met zijn keuze na het AT komt.

Plus wat extra nieuws:

Nu.nl

We geven AZ een acht miljoen en geven we voor de gein ook nog Ogararu, Kennedy, Sno en Rommedahl mee?:)

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De Zeeuw he. ;)

En het zegt weinig dat Stekelenburg nr 1 heeft. Spelers die vorig jaar hebben gespeeld die hebben voornamelijk dezelfde nummers.

Dat er nog geen 9 is, zou misschien betekenen dat er nog een spits komt. Zou wel leuk zijn. :+

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mjah. Wat mij betreft kunnen we de Zeeuw afschrijven. Ik denk niet dat hij gaat komen. Lijkt me gek als Ajax 10miljoen voor hem neer zou leggen. Ik denk dat we hem op de korte termijn zeer goed kunnen gebruiken, maar op de lange termijn is 10miljoen gewoon niet plausibel in mijn ogen. Dit voornamelijk door restwaarde en het feit dat hij momenteel op zijn top zit.

Op de lange termijn schijnt Jan-Arie wel een toekomstige leider overigens. Als ik de mening van een aantal "vedettes" op ajax netwerk mag geloven is hij een soort van nieuwe Schaars met meer potentie (Schaars zit nu ook op zijn top met 29 jaar).

Prediger gaat denk ik ook niet meer komen. Dus als we er een halen, en ik de mag geloven dat de bronnen van iemand anders op het zelfde forum betrouwbaar zijn, dan zou de eventuele verdedigende middenvelder mocht hij erbij komen Kevin Boateng zijn.

Overigens hoop ik dat Omroep Limburg L1 gelijk had en Ajax straks voor 6miljoen Honda aantrekt.

Dan is het een kwestie nog van doorselecteren en een Centrale verdediger halen. Type Boulahrouz/Onyewu, zoals ik eerder beschreef, een killer. Heel jammer dat Onyewu niet is gekomen, dan had je goeie zaken gedaan m.b.t. transfervrije aankopen.

Wat mij betreft kan je dan even vooruit mocht je 4-4-2 gaan spelen!

Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is net 26, hij zit dan wel op zijn top maar daar blijft hij nog wel 4 jaar op hoor. Daarna begint de aftakeling pas. :p Koeman heeft nu wel toestemming gegeven aan De Zeeuw om weg te gaan, dus misschien kunnen we er nog een schappelijk prijsje van 7 miljoen van maken. :+

Klopt ja, maar dat is idd de lange termijn. Vraag me af of hij dan al niet weggekocht is.

Is dat bericht weer de wereld in gebracht. 8) Dacht dat dat al een maandje oud was, dat 'nieuws'.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Volgens mij zijn er wat woorden verdraaid... Koeman gaat bij bepaalde bedragen niet dwars liggen heeft ie gezegd. Nu lijkt het net alsof Ajax hem voor 7 mil kan kopen, nou reken daar maar niet op :+.

29? Hebben we het over dezelfde Schaars? Want ene Stijn Schaars van AZ is toch echt 25 jaar :).

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Echt? Mijn fout :+

En ik bedoel ook niet dat het vanaf nu "downhill" is met de Zeeuw David, maar dat in zijn ontwikkeling hij wel tegen zijn top aan zit denk ik. Lange termijn is overigens ook niet puur bedoeld op leeftijd. 10miljoen voor iemand met weinig door verkoop waarde (gok ik, misschien komt volgend jaar een Europese topclub die 15miljoen bied, maar dan is het niet een lange termijn oplossing) lijkt me niet heel handig.

Voor 7miljoen komt hij overigens niet hoor. Koeman zegt dat als ze diep genoeg in de buidel tasten, als je dat koppelt aan Brands' woorden dat 8miljoen onbespreekbaar is. Kan je wat mij betreft wel op 12+- miljoen rekenen. 10 miljoen is denk ik nog redelijk optimistisch :+

Voor die 12miljoen zou ik Schaars overigens wel echt halen. Veel betere voetballer nog dan de Zeeuw. Ook nog meer een leider, maar denk dat de Zeeuw ook niet zou misstaan.

Heb eigenlijk niet het idee dat Schaars zou willen verder.

Als aan het eind van de transferperiode Schaars en Honda op de loonlijst staan neem ik die centrale verdediger maar voor lief :+ Ook al zijn dat nu op Alderweireld, en Vertonghen als Jol hem daadwerkelijk als verdediger ziet (denk het wel), na wel heel beperkte verdedigers/voetballers.

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is 7 miljoen ook wel een bedrag waarbij Koeman niet gaat dwarsliggen? :+

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Jan Arie is i.m.o. geen schaars type. Schaars heeft een goed inzicht en prima basis techniek.
    Ik heb Jan Arie dingen zien doen die ik Aissatti ook wel zie doen. Erg technisch maar of hij veel inzicht heeft? Ach over 9 jaar misschien wel :cool:

Maar zoals bij alle Ajax talenten, geen 1 is op zijn top bij Ajax omdat ze allemaal worden weggekocht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina