Top aankoop Maxwell en nu mag Abidal een nieuwe werkgever zoeken Domme Abidal had Drogba neer gehaald
Uhm, nee? Abidal gaat nu gewoon vechten om de basisplaats met Maxwell. Maxwell is ook grotendeels gehaald omdat Sylvinho weg is. Tenzij ze nòg een nieuwe linksback aantrekken - waar ik zeker niet van uit ga - blijft Abidal gewoon. Lijkt er nu op dat ze Keirrison toch spoedig zullen aantrekken en een gooi zullen doen naar Forlán. De 50 Miljoen die Valencia voor Villa wilt vangen blijken te gortig. Keirrison wordt dan als ruilwaar (2 jaar huur) gebruikt om de prijs te drukken van Forlán. Forlán zou een degelijke vervanger zijn van Eto'o maar ik zie liever Villa komen. Al is het maar omdat hij een Spanjaard is.
Forlan heeft een betere prijs kwaliteits verhouding dan Villa. Maar liever nemen jullie Villa ipv topscoorder Forlan .
Ik snap nog steeds niet waarom Barça niet gewoon Eto'o behoudt. Volgens mij doet die het altijd vrij aardig in de spits
Had Ronaldo ooit gezegd dat zijn droomclub Barcelona was? Had Munsterman ooit gezegd dat Elia nooit wegging? Voetballers moet je nooit geloven man . Ik hoor het van Hanegem al zeggen: nou, daar zeg je het al 2x, snuggert!
Omdat hij geen liefde voor de club heeft. Ze willen spelers die zichzelf geven voor de club en er niet alleen maar spelen voor het geld. Eto'o heeft bijvoorbeeld gezegd dat hij nu werkt voor Barcelona maar dat Mallorca de club van zijn hart is. Dat soort uitspraken knagen bij de supporters maar blijkbaar ook binnen het bestuur. Daarnaast heeft hij een flinke ego. Hierdoor heeft hij in het verleden ook nog wel eens met Rijkaard en Ronnie ruzie gehad. Ook is hij niet altijd even dikke vrienden geweest met Pep. Hij vindt zichzelf veel te goed en veel te belangrijk. Maar ze zien ook wel dat hij natuurlijk gewoon goed presteert waardoor ze een beetje op 2 gedachten hinken. Hence ook wel het aanbod van een nieuw contract maar geen financiële verbetering en de zoektocht naar een vervanger. Munsterman is een voetballer? Overigens hoeft de tekst droomclub nog niet te betekenen dat je niet bij de aartsrivaal gaat spelen.
Pascal, had Henry niet precies hetzelfde? Die had het ook niet naar zijn zin bij Barça ... dit is gelukkig wel ietswat veranderd. Laatste wat ik over Eto'o heb gelezen is dat hij gewoon z'n contract uitzit en dan vertrekt.
Henry had familieproblemen van wat ik begreep. Maar dat is volgens mij richting het einde van afgelopen seizoen grotendeels opgelost. Zijn spel dit seizoen was namelijk gewoon goed. Als Eto'o niet bijtekent dan kan hij maar beter vertrekken. Dan verdient Barça er ten minste nog wat aan i.p.v. hem gratis weg te zien lopen. Ik denk dat het aantrekken van een vervanger ook niet zo moeilijk zal zijn als ze weer 20 of 30 miljoen in de tas hebben en een vacante spitspositie. Maar we zullen zien.
Real madrid Grijpt naast Messi Na kaka en C Ronaldo Willen Ze Messi Maar Laporta weigert om mee te werken Real madrid Leent 150 miljoen om kaka en Ronaldo te kopen Messi kost alleen al 150 miljoen. Real madrid kan in ze waren problemen komen
Omdat Real echt geen interesse heeft in Messi hoor. En hij is gewoon niet te koop. Ook is Real niet ze waren problemen (), want dat geld kunnen ze makkelijk ophoesten.
Aldus Martin Jol. Ik ben benieuwd of Luque zelf wilt blijven, en/of de leiding van Ajax Luque er nog bij wilt hebben.
Ja Twente heeft ook wel interesse in Messi . Messi is gewoon niet te koop (en al helemaal niet voor de aartsrivaal) en Real weet dat maar al te goed. Ik weet niet waar je dat gelezen hebt btw? Of heb je net even met Laporta gebeld?
Volgensmij wilde Luque zelf bij Malaga blijven. Maar misschien doet ie het hier wel goed als 4-4-2 spits. Bron?