1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. younes888

younes888 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Top aankoop Maxwell en nu mag Abidal een nieuwe werkgever zoeken
    Domme Abidal had Drogba neer gehaald

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Uhm, nee? Abidal gaat nu gewoon vechten om de basisplaats met Maxwell. Maxwell is ook grotendeels gehaald omdat Sylvinho weg is. Tenzij ze nòg een nieuwe linksback aantrekken - waar ik zeker niet van uit ga - blijft Abidal gewoon.

Lijkt er nu op dat ze Keirrison toch spoedig zullen aantrekken en een gooi zullen doen naar Forlán. De 50 Miljoen die Valencia voor Villa wilt vangen blijken te gortig. Keirrison wordt dan als ruilwaar (2 jaar huur) gebruikt om de prijs te drukken van Forlán. Forlán zou een degelijke vervanger zijn van Eto'o maar ik zie liever Villa komen. Al is het maar omdat hij een Spanjaard is.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Forlan heeft een betere prijs kwaliteits verhouding dan Villa.

Maar liever nemen jullie Villa ipv topscoorder Forlan :cool:.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mijn droom transfer is nog steeds Villa naar Liverpool. Zou hem echt graag naast Torres zien spelen :)

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jammer voor jou dat hij in de beste competitie ter wereld wilt blijven spelen (zijn woorden). :)

6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, klopt. Zal ook nooit gebeuren. Maar, zeg nooit ... nooit.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik snap nog steeds niet waarom Barça niet gewoon Eto'o behoudt. Volgens mij doet die het altijd vrij aardig in de spits :confused:

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Had Ronaldo ooit gezegd dat zijn droomclub Barcelona was?
    Had Munsterman ooit gezegd dat Elia nooit wegging?

Voetballers moet je nooit geloven man :p.

Ik hoor het van Hanegem al zeggen: nou, daar zeg je het al 2x, snuggert!

Laatst bewerkt: 16 jul 2009
  9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Omdat hij geen liefde voor de club heeft. Ze willen spelers die zichzelf geven voor de club en er niet alleen maar spelen voor het geld. Eto'o heeft bijvoorbeeld gezegd dat hij nu werkt voor Barcelona maar dat Mallorca de club van zijn hart is. Dat soort uitspraken knagen bij de supporters maar blijkbaar ook binnen het bestuur. Daarnaast heeft hij een flinke ego. Hierdoor heeft hij in het verleden ook nog wel eens met Rijkaard en Ronnie ruzie gehad. Ook is hij niet altijd even dikke vrienden geweest met Pep. Hij vindt zichzelf veel te goed en veel te belangrijk. Maar ze zien ook wel dat hij natuurlijk gewoon goed presteert waardoor ze een beetje op 2 gedachten hinken. Hence ook wel het aanbod van een nieuw contract maar geen financiële verbetering en de zoektocht naar een vervanger.

Munsterman is een voetballer? :+ Overigens hoeft de tekst droomclub nog niet te betekenen dat je niet bij de aartsrivaal gaat spelen. ;)

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Pascal, had Henry niet precies hetzelfde?

Die had het ook niet naar zijn zin bij Barça ... dit is gelukkig wel ietswat veranderd. Laatste wat ik over Eto'o heb gelezen is dat hij gewoon z'n contract uitzit en dan vertrekt.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Henry had familieproblemen van wat ik begreep. Maar dat is volgens mij richting het einde van afgelopen seizoen grotendeels opgelost. Zijn spel dit seizoen was namelijk gewoon goed.

Als Eto'o niet bijtekent dan kan hij maar beter vertrekken. Dan verdient Barça er ten minste nog wat aan i.p.v. hem gratis weg te zien lopen. Ik denk dat het aantrekken van een vervanger ook niet zo moeilijk zal zijn als ze weer 20 of 30 miljoen in de tas hebben en een vacante spitspositie. Maar we zullen zien.

12. younes888

younes888 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Real madrid Grijpt naast Messi
    Na kaka en C Ronaldo Willen Ze Messi
    Maar Laporta weigert om mee te werken

Real madrid Leent 150 miljoen om kaka en Ronaldo te kopen
    Messi kost alleen al 150 miljoen. Real madrid kan in ze waren problemen komen

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Heb je dat met je vriendjes op het schoolplein zitten bedenken?

14. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

15. younes888

younes888 New Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Omdat Real echt geen interesse heeft in Messi hoor. En hij is gewoon niet te koop.

Ook is Real niet ze waren problemen (:emo:), want dat geld kunnen ze makkelijk ophoesten.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Aldus Martin Jol. Ik ben benieuwd of Luque zelf wilt blijven, en/of de leiding van Ajax Luque er nog bij wilt hebben.

18. younes888

younes888 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben Wel intresse in Messi hoor
    Maar Laporta weigert om mee te werken

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja Twente heeft ook wel interesse in Messi 8).
    Messi is gewoon niet te koop (en al helemaal niet voor de aartsrivaal) en Real weet dat maar al te goed. Ik weet niet waar je dat gelezen hebt btw? Of heb je net even met Laporta gebeld?

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij wilde Luque zelf bij Malaga blijven. Maar misschien doet ie het hier wel goed als 4-4-2 spits.

Bron?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina