Met Ibrahimovic koop je nou niet bepaald een rustig ventje, en men had het vorig seizoen telkens over het dodelijke drietal bij Barcelona. Ik weet daarom niet of het wel zo slim is om die Zweed voor Eto'o in te ruilen, wellicht is de harmonie tussen de drie (Henry, Ibra en Messi) minder, we zullen het zien.
Ik wil eerst even reageren op mijn zogenaamde retorische vraag, je draait het nu namelijk een beetje om. Ik bedoel eigenlijk dat je je hier niet zo druk om had gemaakt als het niet tegen jouw geliefde Barcelona was geweest ("het fucking disgrace roepen). Okee, de reactie van Drogba was natuurlijk niet goed, een bestraffing is dan wel te begrijpen, maar in weze had hij wel gelijk
. Ik vind een strafvermindering gewoon op zijn plaats, hij was toen erg opgefokt, terecht en nu biedt hij, oprecht of niet, zijn excuses aan. Voor jou kan ik dan precies hetzelfde zinnetje gebruiken, bohoo, shit happens, wat maakt het jou nou uit, jouw Barcelona zal Chelsea in alle waarschijnlijkheid toch niet treffen in de eerste Europese wedstrijden.
Ik ben het eens met de eerste wedstrijd, wat betreft kansen en verkeerde beslissingen, feit was wel dat het nemen van verkeerde beslissingen van de scheidsrechter er toen niet zo dik bovenop lag als in de tweede wedstrijd.
Klik om te vergroten...