Je hebt gelijk als je zegt dat het middenveld wisselvallig is, daar ben ik het mee eens. Maar dat heeft ook te maken, deels, met de leeftijd van de spelers. Dan doel ik vooral op Wijnaldum en Fer, destijds pas 18 jaar, A-junioren materiaal dus. Wat betreft El Ahmadi, die komt er wel. Het middenveld van ajax vind ik fysiek zwak en dat van AZ is wel goed inderdaad. Verder vind ik PSVs middenveld ook aardig, maar al met al vind ik dat Feyenoord zeker niet onder doet voor het middenveld van deze clubs. Twente's middenveld vind ik ietwat oud en daar zitten ook een aantal spelers die aan de top van hun kunnen zitten, vooral Jansen en Perez. Verder moet Feyenoord altijd in zo'n poll staan, het is altijd onvoorspelbaar wat er op Zuid gebeurt en gezien de historie en de mogelijkheden van de club is zo'n plaats in een verder nietszeggende poll eigenlijk wel verplicht.
Het meespelen van Vlaar bepaalt grotendeels hoe de verdediging van Feyenoord staat, hij is essentieel en kan niet goed opgevangen worden... hij is echt heel belangrijk. Dat zal ook grotendeels bepalen hoe Feyenoord het in de competitie zal gaan doen.
Laatst bewerkt: 2 aug 2009