Als je goed gekeken had naar de forum en de datums, dan zie je dat ik een paar dagen (voor mijn twee grote replies) niet op de forum ben geweest, laat staan deze thread...dus tja, ik weet niet hoor
Ik besloot weer eens te kijken en zal al die discussies, dus ik meng me er weer in.
Hetgeen wat jij gelezen hebt...99% is er onzin van. Dat heb ik notabene nog aangewezen, lezen joh.....ik liet met 1 'artikeltje' wat de media nu beweert zien hoe full of shit ze zijn. 1 artikel....nogmaals...lezen. Je weet NIET waar je het over hebt. Hey Michael was eerst zwart en toen werd hij ineens langzamerhand blank.....huidziekte vitiligo? hoeveel bewijzen wil je nog zien? AUB zeg. Meerdere doktoren en zijn dermatologist hebben eht zelfs bevestigd. Michael zelf heeft bij Oprah laten zien dat hij het had. Fotos en videos liegen er niet om...het is overduidelijk man.
Zoals jij het zegt, klinkt het net alsof Michael KOOS om vitiligo te krijgen.
Super artiest zeker, maar hoe ingodsnaam was hij een minder persoon?
Zijn hele doel in zijn leven was om de wereld te beteren, hoe cheesy dat ook mag klinken. Ik heb een boek waar allemaal gedichten en behoorlijk intelligente stukjes in staan van hem over wat er mis is met deze wereld en dat zijn enige doel 'heal the world' is. Hij bouwde Neverland voor hemzelf,maar vooral voor kinderen. De hele opbrengst van de "Bad tour" ging naar goeie doelen.
Het feit dat ie hier nooit te koop mee liep, dat zegt toch al wel wat he?
Heb je uberhaupt op die link geklikt waar de goeie doelen staan en datums wanneer hij het bezocht en hoeveel ie gaf? Minder persoon...waar heb jij het over? Echt.........
Mij is één ding duidelijk, hoeveel goed die man ook deed...voor sommige mensen is het nooit genoeg.
Ik vind het best dat je hem vreemd vind, kan ik allemaal snappen. 100% normaal was ie ook NIET, maar tja...wie is wel 100% normaal..zou ook aardig saai worden he.
Maar dan zeggen dat het een minder mens was...wanneer ie zulke goeie dingen heeft gedaan...dan ben je gewoon raar bezig. En ja het is JOUW mening, maar waar baseer je die mening op dan, dat Michael een minder persoon was? Daar ben ik erg benieuwd naar, want ik vind die mening nogal vreemd dan hoor.
En kom nu niet met onzin dat ik een fan ben en daarom zo praat. Ik zeg dit nu gewoon in het algemeen.
Laatst bewerkt: 17 aug 2009