1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Waar heb ik ooit gezegd dat ik geen enkel gerucht geloof? Ok, tuurlijk...uiteindelijk haal je info overal vandaan. Behalve uit tabloids dan.
    En je hebt gelijk over de oyxgen chamber en elephant bones...het was een publiciteits stunt , het zorgde er voor dat hij als uniek,mysterieus werd bevonden en hij kon er een aantal toffe songs over maken. Dus ik geef toe...dit had ik fout.

Maar zoals de media altijd doet, overdrijven ze alles. En toen wanneer Michael zich minder 'beschikbaar' toonde, keerden ze zich ineens tegen hem. En begonnen aardig veel haatgedrag te tonen..en hem Wacko Jacko te noemen. Ze probeerden hem af te schilderen as een gestoord iemand.

Omdat Michael zo anders en uniek was, gebruikten ze hem als een pispaal zeg maar...voor sensatie-verhalen, toen hij dus zich minder met de media bezig hield...begonne ze verhalen te fabriceren puur om zijn naam te gebruiken....want het verkoopt.

Maar goed, de dingen die ik vertelde over de eerste aanklager en tweede aanklager zijn feiten. Zijn gewoon bekend, en zijn meerdere malen
    verdraaid door de media....de dingen die deze man WEL gedaan heeft, die zo mooi waren....waar bleef de credit voor dat? Uiteraard boeit de media dat niks.

www.mjaid.com

Klik die link eens aan, zie hoe idioot veel die man gaf aan goeie doelen. Mensne als Bono en noem maar op krijgen al die credit ervoor,maar Michael gaf zo vreselijk veel meer, plus dat hij er niet te koop mee liep. Zoiets vind ik mooi. Het feit dat ie in 1985 een Chimpansee uit een ******-research in Texas redde en een mooi leven op Neverland gaf (totdat het niet meer ging ) vind ik prachtig. Dat ie naar Amsterdam kwam voor een tour en zonder dat de media het wist naar het Ronald Mcdonald huis ging om de kinderen daar een hart onder de riem te steken.

De man heeft meerdere malen uitgelegd waarom hij Neverland heeft gebouw/laten bouwen. Omdat hij nooit een echte jeugd heeft gekend, en
    attracties en fantasie dingne gewoon fantastisch vind. Maar vooral zodat
    zieke kinderen een mooie dag of dagen kunnen hebben daar...een lach op hun gezicht als ze plezier hadden....dat was voor hem al genoeg,dat zijn zijn woorden., en zoiets vind ik gewoon heel erg mooi.

Check deze link...en check vooral deze video.

http://www.thesilencedtruth.com/

http://www.youtube.com/watch?v=3HY-7cPh49Q

Echt kijken.....en deze man zou het leven van een kind verwoesten? En tja....wat kun je dan nog doen? Als de feiten bekend zijn over 1993, lijkt me geen twijfel meer te bestaan over zijn onschuld daar...om nog maar te zwijgen over de tweede aanklager....dus waarop zou je nog kunnen baseren
    dat ie wel kinderen misbruikte? Zijn doel en zijn gedrag? Nee juist niet. Exar...waar het mij om gaat zijn de mensen die geloven dat ie schuldig is, en waarom geloven ze dat? Omdat ze NIET de waarheid weten over 93, als ze dus wel zouden weten dat hij eerst NIET wilde settlen, dat er geen enkel bewijs was tegen hem..(zelfs een tekening die het joch had gemaakt klopte voor geen kant) en vooral nadenken over waarom hij dan toch besloot te settelen...zouden ze dan misschien heel anders erover denken?

Dat denk ik dus absoluut wel. Want iedereen die dus denkt dat ie schuldig is...baseert dat op 93,....niet op 2003. En kijk nu vooral hoe walgelijk de media weer bezig is...direct NA zijn dood. Ineens is het van super belang
    erachter te komen of hij nou wel of niet de echte vader is van de kinderen.

Maar vooral....

-Michael is gay
    -Prince,Paris en Blanket zijn niet zijn kinderen
    -Michael kon geen kids krijgen
    -Michael heeft nooit relatie met een vrouw gehad...

Dat werd ongeveer in een weekje of zelfs korter in de media verteld...

Nu echter...

Over zijn 'geheime zoon' ...

-Michael's zoon door een one-night stand in 1984

Heeeeeey....dus

-Michael is geen gay
    -Michael kon WEL kinderen krijgen
    -Michael heeft wel een relatie gehad met een vrouw
    -Als die jongen (Omer) Michael's zoon kan zijn, met zo'n huidskleur, wat niet zwart is. Dan vernietigt dit toch ook enige logica dat Prince en de rest niet zijn kinderen kunnen zijn?

See what i did there? :b:

Laatst bewerkt: 17 aug 2009
  2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik weet niet hoe het met jullie allemaal zit, maar ik heb nog steeds gemengde gevoelens. Ik heb vreemde dingen over die man gehoord, waar weinig bewijs van is, behalve mensen die er getuigen van zijn. Maar je kan gewoon niet weten of het feiten zijn als je t niet met eigen ogen heb gezien.

1 ding weet ik zeker, hij heeft meer mensen goed gedaan dan slecht. De goede dingen worden teveel genegeerd.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Over die getuigen...

Prosecutors, police departments and investigators in Los Angeles and Santa Barbara spent millions of dollars, convened two grand juries and probed nearly 200 witnesses that included 30 children, who knew Jackson to try to substantiate the charge. Not a single corroborating witness was found. Nonetheless, a motley group of disgruntled Jackson's former housekeepers, attendants and bodyguards still peddled the story to any media outlet willing to shell out the cash that Jackson had engaged in child sexual wrongdoing. Not one of the charges was confirmed. Typical was this exchange between one of Jackson's attorneys and one of the accusing bodyguards under oath:

(en dit stukje stond in die papieren)

"So you don't know anything about Mr. Jackson and [the boy], do you?" "All I know is from the sworn documents that other people have sworn to."

"But other than what someone else may have said, you have no firsthand knowledge about Mr. Jackson and [the boy], do you?"

"That's correct."

"Have you spoken to a child who has ever told you that Mr. Jackson did anything improper with the child?"

"No."

"Where did you get your impressions about Jackson's behavior?"

"Just what I've been hearing in the media and what I've experienced with my own eyes."

"Okay. That's the point. You experienced nothing with your own eyes, did you?"

"That's right, nothing."

http://www.huffingtonpost.com/earl-ofari-hutchinson/bury-the-never-ending-myt_b_228307.html

Een fan (die ook rechten studeert op een MJ forum zegt dit )

I don't believe a law student is any better placed to comment than anyone else is at this point in time.

To some extent its right - we will believe what we want to believe and read into stories what we want to read in to them to suit that cause. I'm as guilty of that as the next person and have a law degree too which backs up my point.

However, what IS drummed in to you right at the start and throughout is to learn to separate the facts from everything else and to base assumptions on the facts available. The other key learning point is to consider what the "reasonable man on the street" would believe. That one's somewhat more difficult because the media provides the fodder for that one right now so the "reasonable man's" belief would be pretty much manipulated if based on that and that alone without all the facts of the case being before them too.

Wading through and weaning out the extensive amount of hearsay that abounds too and there is very little hard fact to go on right now.

En dat vind ik behoorlijk redelijk.

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    @BigKabuto

Zit jij de hele tijd (24/7)op forums te kijken joh?! :+

Volgens mij zit je zelfs op je werk ff snel je Iphone erbij te pakken, of ander mobieltje, om toch nog op de MJ Forum te kunnen komen :+?

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hetgeen wat ik de afgelopen maand heb gelezen zegt mij al genoeg over Michael Jackson. Die vent is gestorven toen hij wit / gebleekt werd. Compleet geflipt ...

Super artiest. Minder persoon ...

En dan kunnen mensen hier quoten, posten, zeiken, naggen wat ze willen ... dit is MIJN mening.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Als je goed gekeken had naar de forum en de datums, dan zie je dat ik een paar dagen (voor mijn twee grote replies) niet op de forum ben geweest, laat staan deze thread...dus tja, ik weet niet hoor :confused:

Ik besloot weer eens te kijken en zal al die discussies, dus ik meng me er weer in.

Hetgeen wat jij gelezen hebt...99% is er onzin van. Dat heb ik notabene nog aangewezen, lezen joh.....ik liet met 1 'artikeltje' wat de media nu beweert zien hoe full of shit ze zijn. 1 artikel....nogmaals...lezen. Je weet NIET waar je het over hebt. Hey Michael was eerst zwart en toen werd hij ineens langzamerhand blank.....huidziekte vitiligo? hoeveel bewijzen wil je nog zien? AUB zeg. Meerdere doktoren en zijn dermatologist hebben eht zelfs bevestigd. Michael zelf heeft bij Oprah laten zien dat hij het had. Fotos en videos liegen er niet om...het is overduidelijk man.

Zoals jij het zegt, klinkt het net alsof Michael KOOS om vitiligo te krijgen.

Super artiest zeker, maar hoe ingodsnaam was hij een minder persoon?

Zijn hele doel in zijn leven was om de wereld te beteren, hoe cheesy dat ook mag klinken. Ik heb een boek waar allemaal gedichten en behoorlijk intelligente stukjes in staan van hem over wat er mis is met deze wereld en dat zijn enige doel 'heal the world' is. Hij bouwde Neverland voor hemzelf,maar vooral voor kinderen. De hele opbrengst van de "Bad tour" ging naar goeie doelen.

Het feit dat ie hier nooit te koop mee liep, dat zegt toch al wel wat he?

Heb je uberhaupt op die link geklikt waar de goeie doelen staan en datums wanneer hij het bezocht en hoeveel ie gaf? Minder persoon...waar heb jij het over? Echt.........

Mij is één ding duidelijk, hoeveel goed die man ook deed...voor sommige mensen is het nooit genoeg.
    Ik vind het best dat je hem vreemd vind, kan ik allemaal snappen. 100% normaal was ie ook NIET, maar tja...wie is wel 100% normaal..zou ook aardig saai worden he.

Maar dan zeggen dat het een minder mens was...wanneer ie zulke goeie dingen heeft gedaan...dan ben je gewoon raar bezig. En ja het is JOUW mening, maar waar baseer je die mening op dan, dat Michael een minder persoon was? Daar ben ik erg benieuwd naar, want ik vind die mening nogal vreemd dan hoor.

En kom nu niet met onzin dat ik een fan ben en daarom zo praat. Ik zeg dit nu gewoon in het algemeen.

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, wederom een hoop geblaat.

Je maakt mij niet wijs dat één man met Vitiligo gewoon binnen 2 jaar ( of weet ik veel hoeveel jaar het was ) ineens spier wit word. Sterker nog, een kennis van mij heeft ook Vitiligo en die word ook niet lichter. De vlekjes variëren wel eens maar hij word niet witter.

Als ik m'n ster laat bleken ( en die is bruin jongen ) dan is hij na 1 behandeling spier wit ... leuke woordspeling trouwens.

Foto's liegen niet ... het medicijn kastje van Michael Jackson puilde uit van de medicijnen en dan kom jij aan met je 99,99% van de shit klopt niet? Let er wel op dat ik het hier NIET over zijn zaak met kinderen heb ... maar over MJ z'n uiterlijk.

EDIT
    Na het teruglezen van mijn post had ik beter kunnen zetten : Super artiest, mindere persoonlijkheid. Zoals in ... geflipt.

EDIT 2
    En nee, hij heeft er niet voor gekozen. Maar hoe verklaar je dit in GODSNAAM?
    Vlekjes - Vlek - Wit ... waar is de rest van de fase's gebleven?

Ik respecteer Jackson om hoe hij was ... in de tijd van Bad, Smooth Criminal, Billie Jean ... alles wat daarna kwam is ... ja, vul zelf maar in.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Afgezien van een paar berichten kloppen AL die dingen, die ik neer heb gezet niet. Kijk dan hoe de media zichzelf tegenspreekt met al die berichten.
    Ik zei niks over drugs, het lijkt inderdaad steeds meer dat ie aardig wat medicijnen gebruikte..maar goh...raar he, als je beschuldigd word van zoiets?
    Het heeft hem gebroken. Maar vergeet niet...die fotos kwamen wel van TMZ...en die site staat bekend om hun celebrity gossip. Zoals ze zelf op hun site zeggen.

Knap dat jij gaat vertellen dat ie geen vitiligo had...enneh je verhaaltje erover...

Ga je hetzelfde tegen dat meisje zeggen?

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ooooh, gast ...

Ik zeg niet dat hij GEEN Vitiligo had ... maar Michael Jackson was overal wit. Hoe kan dat zo snel? Zelfs bij de meiden hieronder gaat dat niet binnen 1 jaar.

Oh, en als je een foto post ... post er dan eentje die niet geshopped ( of met make-up op ) is wil je? ( verwijst naar laatste foto van de meid in kwestie )

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Volgens mij had ik eens vernomen dat hij alles van zijn lichaam liet verkleuren, doordat hij Vitiligo had. Hij deed een soort van "poeder" over zich heen om dan alles wit te laten maken. Maar hij ging niet onder plastisch chirurgie ed.

Daarbij wil ik wat tegen BigKabuto zeggen en dat is dat het gewoon een geintje was. Ik zei dat, omdat je heel veel van hem weet drm :). Daarom ook die :+.

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat ik zeg is ook niet lullig bedoeld tegenover Kabuto. Als ik een enorme fan van iemand zou zijn zou ik hem ook tot het bot verdedigen. Zo simpel is het.

Michael Jackson was MJ niet meer toen hij eenmaal rare dingen uit ging halen zoals baby-werpen of z'n kinderen als een stel circus-acts door het leven laten gaan.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Vitiligo door poeder? Dat is onmogelijk. Ik begrijp echt niet waarom sommige mensen gewoon niet willen geloven dat hij die ziekte echt had. Net als Lupus, en als die ziekte dat je jezelf altijd lelijk vind. Zijn plastisch chirurg onthulde dit onlangs en hier geloof ik ook wel in. Er is een reden dat hij zoveel operaties onderging..kom nou.

Bekijk deze links

http://www.michaelandvitiligo.com/m...o/trigger_of_vitiligo_in_michael_jackson.html

http://www.michaelandvitiligo.com/m...el_did_not_make_his_vitiligo_known_early.html

Ook waren er destijds geruchten dat hij niks met negers te maken wilde hebbben, dat hij niet de lucht in afrika wilde inademen omdat dat volk zou stinken. Daarom heeft ie zeker ook dit gedaan? :

- Portreteerde zwarte mensen als koningen en koninginnen in Egypte(Rember the time video)

-Noemde Tommy Mottola (zijn label baas toen) een duivel en racist.
    -Zong "White man's gotta make a change" live tijdens de Grammies in '88.
    -Zong over een bloedmooie Afrikaanse vrouw in "Liberian Girl" .
    -Had een African chant in "Wanna be startin somethin".
    -Doneerde meer dan 25 miljoen dollar aan "The united Negro College fund"
    -Zong "I ain't scared of no sheets" in Black or White.
    -En daarbovenop nog veranderde hij in een zwarte panter(Black Panther)
    tegen het eind van die clip.

-Schreef het nummer 'They don't care about us" en Spike Lee maakte de video. En in de alternatieve versie van de video kon je gevangenen zien in een gevangenis die de 'Black Power fist' move deden.

Ja hij haatte echt negers, en wilde niks met ze te maken hebben. Ook wilde hij geen neger zijn en daarom maakte hij zichzelf blank...LOL...alsof dat uberhaupt mogelijk is. Please.

Het bovengenoemde zijn allemaal dingen die je zelf kunt zien in de videos, en als je gewoon normale logica begrijpt...dan zie je dat ook. En, niet ieder geval van Vitiligo is hetzelfde natuurlijk, zoals bij zoveel dingen.

Maar laatmaar, als je gewoon liever geloofd dat ie die ziekte niet had en dus zichzelf bleekte maakte (LOL, again) dan doe je dat maar. Ik heb genoeg gezegd lijkt me toch.

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Ik zeg toch niet dat hij die ziekte niet had. Ik zeg dat ik had gehoord dat hij die ziekte had, maar dat hij alles wit wilde maken. Als je Vitiligo heb, dan heb je nog altijd naast witte vlekken ook bruine vlekken. Die bruine vlekken wilde hij wegpoetsen door dus alles wit te maken. Net als bij dat meisje. Niemand wilt wit zijn met bruine vlekken. Niemand wilt als een "koe" over straat gaan. ;)

Maar even serieus. Je komt nu echt op de toon alsof het de waarheid is. Wij, members van XBW, mogen......MOETEN jou geloven. Ik geloof Michael, maar er zit één addertje onder het gras en dat is dat je nooit erachter komt of het ook echt de waarheid is. Tenzij er serieuze bewijzen zijn ;).

Maar wat kan mij dat nou schelen of hij wit of black wilde zijn. Het gaat mij om z'n innerlijk en die was imo uniek!

EDIT: Hier, dit bedoelde ik:

"He now had to use makeup that matched the color of most of his skin."

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik dwing jullie geen mening op hoor. Ik heb zelfs gezegd dat als jullie hem raar en niet normaal vinden, dat prima is. Maar het ging mij vooral om de onwetendheid. Als mensen zeggen dat de persoon zelf minder was, dan
    is dat onzin...als je kijkt naar wat de man gedaan heeft voor de wereld.

En inderdaad...HAD to use, zijn huid begon steeds blanker te worden, en
    hij moest dus de donkere plekken wegwerken, want niemand wil rondlopen alsof ie een dalmatier is zeg maar. En ik zeg dit nu niet omdat ik dit zelf denk...de vrouw die altijd de makeup voor hem regelde en hem verzorgde qua
    vitiligo heeft dit verteld in een interview. Dus tja...wie jij dan wil geloven, is aan jou.

Twee videos die jullie nog zouden kunnen kijken, voornamelijk over vitiligo,maar schept heel wat duidelijkheid.

http://www.youtube.com/watch?v=aiYBRrRTwUg
    http://www.youtube.com/watch?v=64vdlLrkPkk

15. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Dat van het Vitiligo heb ik dus al eerder gezegd dat ik dat geloof. Om heel eerlijk te zijn: wat MJ heeft verteld, dat geloof ik allemaal. Als ik beelden van hem kijk, van bijv. interviews, dan denk ik gewoon dat het uit zijn grond van zijn hart komt. Maar ook al geloof ik MJ in alle opzichten ( Vitiligo, pedofiel etc.), het valt niet te bewijzen.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat is waar, maar afgaande van alles wat bekend is. Zoals wij hem herinneren van zijn daden, videos, verhalen. Geloof jij de mogelijkheid dat hij zoiets gedaan zou kunnen hebben? Ik dus echt niet. Want als die aanklagers er nooit waren geweest..hadden we dit gesprek niet gehad, en was hij nooit als mogelijke pedofiel bestempeld. I know..het is weer 'als als' maar toch.

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Als ik al die video's zie en ook dat hij allerlei ziekenhuizen langs gaat, doneert en nog veel meer dingen dan zeg ik dat ik niet geloof dat hij in staat is om slechte daden te verrichten.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Mensen die het TOCH nog niet weten :+, MJ is dus overleden aan een overdosis aan propofol.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina