Freak...heh, gebaseert op?
Oh laat me raden, zijn uiterlijk ? Hoe goedkoop, hoe voorspelbaar vooral.
Mijn punt is vrij simpel...teveel mensen blijven kutten over die rechtzaken, waar hij volledig van vrij gesproken is, ja beide ja. Ik zou zeggen...ga lezen. Lees over de feiten van ook de eerste rechtzaak. Je komt er dan achter dat Michael werd gechanteerd door de vader van Jordan Chandler, toen Michael zich terugtrok van die familie begon de shitstorm. Zoveel mensen weten dit niet..ik kan nog wel even doorgaan.
TE weinig hoor je iets over zijn goeie daden,maar het feit blijft dat hij die wel gedaan heeft. En hoe, gigantische hoeveelheden geld aan allerlei goeie doelen, dieren gered van een rotleven in een ******-research kliniek. Kinderen een hart onder de riem gestoken voordat ie ging optreden...zonder enige publiciteit. Waarom hoor je daar nooit iets over? Uiteindelijk wilde deze 'freak' alleen maar goeie dingen voor de wereld....waarom schijten nog zoveel mensen op hem? Waarom kijken mensen niet eerst in de spiegel voordat ze oordelen over iemand anders?
Ik snap dus gewoon niet waarom mensen dat niet zien...en sure, misschien niet veel fans hier. Maar de echte fans die er genoeg zijn, die weten over zijn goeie daden, en die vragen zich wellicht exact hetzelfde af. Waarom hoor je nooit iets over zijn goedheid?
Dus reageer alleen als je iets zinnigs in te brengen hebt, anders laat je het beter achterwege. Negativiteit is er al genoeg geweest. En sure...hij was extreem naief, want feit is dat ie elke keer weer duistere figuren om zich heen had. Ondanks dat ie in nummers als "money' perfect beschreef wie de echte rugstekers waren, en ja hij heeft niet altijd even handig gehandeld. (hand in hand met dat jochie die ****** had toen nog tijdens die doc)
Het was absoluut een complex persoon...want aan de ene kant was hij zich zeer bewust van hoe de wereld is en toch ook weer niet. Want hij dacht blijkbaar dat de wereld ook de onschuldigheid zou zien toen hij zo open was tijdens die docu, uiteraard had hij moeten weten dat de wereld allang niet meer zo denkt. Dus ja..genoeg dingen waren niet handig,maar laten we een keer over de goedheid van hem praten, shall we?
Laatst bewerkt: 31 aug 2009