1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Weer al die crap. 8)

Gisteren 2 maandjes hè. Nog steeds bevat ik het niet echt goed & blijf ik zijn muziek luisteren :'-(

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Te triest voor woorden die AD. Ze doen net alsof het echt waar is...elke mafkees die dat gelooft...sorry....laat maar.

Het kan echt IEDEREEN zijn die uit die auto geholpen word, en zeg nou zelf...als jij een grootheid bent, en je wilt je dood faken....dan ben je toch ALLANG vertrokken naar een ander land zodra je dood verklaard bent? zucht.....

Dit is wel verontrustend...niet dat het nog uitmaakt....

http://www.youtube.com/watch?v=fVBynx2zkRE

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Anders lees je dat artikel op AD eens goed. :emo:

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    I admit, my bad. Ik sprong iets te snel naar een conclusie, dit keer waren zij zelf ook sarcastisch. Maar je kunt het me ook niet kwalijk nemen, er word zoveel gezwetst.

5. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag zou hij 51 zijn geworden :'-(

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren naar Best(Eindhoven) geweest bij het MJ HIStory standbeeld. Bij McDonalds. Er was een tribute party, volledig gratis en fantastisch georganiseerd. Prima optredens, top sfeer. De hele dag (14:00-23:00)
    MJ muziek en hele goeie mixes over de speakers. Ik was er samen met drie vrienden en het was een erg mooie dag.

Heb er ook fotos van nog, plaats ze later wel. Ook cool was dat op een gegeven moment mensen in het publiek spontaan gingen dansen, MJ moves..en vrij gauw kwamen er 2 kids die zijn moves behoorlijk konden nadoen er ook bij en dat is gewoon heel cool om te zien. MJ bracht de mensen bij elkaar op die manier, brengt ze bij elkaar bedoel ik.

Trouwens

http://www.youtube.com/watch?v=12bv81axKOE

Het nummer The way you make me feel Live tijdens This is it rehearsals. Je ziet MJ niet maar hoort hem wel...fans konden het duidelijk horen buiten. Erg cool.

En dit interview

http://www.brettratner.com/shooterseries/bonus.html

Erg goed interview, alleen maar interessante vragen over films, entertainment, artiesten, echt van alles, heel nice.

Laatst bewerkt: 30 aug 2009
  7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wat een rare titel heeft deze thread ineens gekregen? En waarom?

Het einde zal er nooit zijn van hem....zijn muziek,videos, legende zal altijd blijven leven. Het is simpelweg tijdloze muziek, hoe ziek vaak ik Billie Jean wel niet gehoord heb...en nog altijd niet zat van. Maar ja....rare beslissing voor de titel in elk geval.

8. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Dat Breaking News kon er dan wel uit, eigenlijk na een paar dagen al maar goed.

Maar dit is ook wel raar inderdaad.

En hoe vaak ik al die nummers van hem al heb gehoord. En er niet op uitgekeken raak omdat dat gewoon niet kan, idd!

_O_

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Precies man. Gisterenmiddag opweg naar Best in de auto had ik constant zijn muziek aan en de terugweg ook, weet niet wat het is maar zijn hele muziek is gewoon tijdloos.

En daarom zal er nooit het echte einde zijn van MJ, onmogelijk. MJ's style is gewoon zoiets eigen, niemand heeft dat. Heb het dan niet alleen over het dansen, ik bedoel als geheel. in zoveel van zijn nummers zit ook echt een boodschap, iets wat ik een hele lang tijd niet eens zag. Ik denk als je aan mensen vraagt waar Wanna be starting somethin' over gaat, dat ze het niet echt weten, ze zullen in elk geval denken dat het vrolijk is...no way dus.

Dit was mij eigenlijk nooit opgevallen, pas sinds kort kwam ik erachter dat het juist helemaal geen vrolijk nummer was. Als je het mij vraagt behoord MJ's muziek niet tot een bepaalde genre...MJ IS een genre, en hij is het enige lid daar.

Laatst bewerkt: 30 aug 2009
  10. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Tja gewoon gruwelijk goede muziek. Ik wacht serieus op die beelden van de rehearsals <3

En raar gewoon ik hou van heel veel soorten muziek, ook van heel veel verschillende soorten en bijv. ook van House maar dan ook van dit. En dit blijft iets aparts, iets wat ik zeker altijd blijf luisteren.

Gewoon gruwelijk goed.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    This is it ga ik gewoon in de bios bekijken. Ben echt benieuwd, we zullen oa zien hoe goed ie nog echt was Live, en het maakt zijn dood weer extra raar. Hoewel, juist als je drugs gebruikt kun je zo high zijn...dat je juist als een gek kan dansen ...maar kweenie. We zullen zien, ben gewoon erg benieuwd.

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik ga niet naar This is IT in de bios. Ik wil Michael herinneren zoals hij was. Zwart ... met een vleugje wit ... maar wel verdomd goede muziek maken. Niet de pop en volgespoten vent die hij was.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Pop? Een pop kan niet zo fucking bruut dansen als hem hoor, ongetwijfeld gaan we in die footage zien hoe hij nog geweldig kon dansen, drugs of geen drugs.
    En over drugs gesproken..als die klote aanklagers er niet waren geweest...hadden we ten eerste een veel gelukkigere Michael gezien...die wellicht geen troep innam om te kunnen slapen. We hadden wellicht meer albums gehad om naar te luisteren, meer optredens, nog meer van zijn goedheid, denk aan de goeie doelen die hij constant steunde, voor mens en dier.

Deze man was heel erg 'misunderstood' zoals ze zeggen, dat interview wat ik onlangs plaatste laat zien hoe intelligent hij eigenlijk echt was. Ook als je zijn stukjes en gedichten zou lezen, zou je dat merken. Hij was veel meer dan een singer/songwriter,danser,entertainer,humanitarian. En over huidskleur hebben we het gehad en heb ik toch echt plenty bewijs van laten zien...als je dat nog steeds niet ziet, dan weet ik het niet meer.

Maar goed, genoeg daarover. Ik vind het nogal raar dat je This is it niet wil kijekn omdat je hem liever herinnert uit de tijd van Off the wall,Thriller,Bad.....
    toen ie nog 'zwart was met een vleugje wit' ...dus Dangerous en HIStory boeide je niet meer ofzo? Of de goeie nummers van Blood on the dancefloor en Invincible? Want toen was zijn huid volledig 'wit' .

14. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Gast, wel leuk dat je hem de hemel in prijst, maar je bent samen met steel dogg, de enige op dit forum. Minder door je Michael Jackson-bril kijken mag ook wel, hij spoorde gewoon niet helemaal. Niks aan te doen, helaas.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Als je de topic doorleest weet je dat er een MJ fan in iedereen zit ;).
    Alleen moet Kabuto realiseren dat er ook een tijd van vergeten komt :p.

16. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Niet voor anderen spreken graag, verder dan drie nummers van deze freak kom ik niet. Ik vind de muziek dan ook helemaal niks.

17. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Jij spreekt zelf ook voor anderen.
    Er zijn genoeg mensen die van de muziek van Michael houden, jij toevallig niet

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Freak...heh, gebaseert op?

Oh laat me raden, zijn uiterlijk ? Hoe goedkoop, hoe voorspelbaar vooral.

Mijn punt is vrij simpel...teveel mensen blijven kutten over die rechtzaken, waar hij volledig van vrij gesproken is, ja beide ja. Ik zou zeggen...ga lezen. Lees over de feiten van ook de eerste rechtzaak. Je komt er dan achter dat Michael werd gechanteerd door de vader van Jordan Chandler, toen Michael zich terugtrok van die familie begon de shitstorm. Zoveel mensen weten dit niet..ik kan nog wel even doorgaan.

TE weinig hoor je iets over zijn goeie daden,maar het feit blijft dat hij die wel gedaan heeft. En hoe, gigantische hoeveelheden geld aan allerlei goeie doelen, dieren gered van een rotleven in een ******-research kliniek. Kinderen een hart onder de riem gestoken voordat ie ging optreden...zonder enige publiciteit. Waarom hoor je daar nooit iets over? Uiteindelijk wilde deze 'freak' alleen maar goeie dingen voor de wereld....waarom schijten nog zoveel mensen op hem? Waarom kijken mensen niet eerst in de spiegel voordat ze oordelen over iemand anders?

Ik snap dus gewoon niet waarom mensen dat niet zien...en sure, misschien niet veel fans hier. Maar de echte fans die er genoeg zijn, die weten over zijn goeie daden, en die vragen zich wellicht exact hetzelfde af. Waarom hoor je nooit iets over zijn goedheid?

Dus reageer alleen als je iets zinnigs in te brengen hebt, anders laat je het beter achterwege. Negativiteit is er al genoeg geweest. En sure...hij was extreem naief, want feit is dat ie elke keer weer duistere figuren om zich heen had. Ondanks dat ie in nummers als "money' perfect beschreef wie de echte rugstekers waren, en ja hij heeft niet altijd even handig gehandeld. (hand in hand met dat jochie die ****** had toen nog tijdens die doc)
    Het was absoluut een complex persoon...want aan de ene kant was hij zich zeer bewust van hoe de wereld is en toch ook weer niet. Want hij dacht blijkbaar dat de wereld ook de onschuldigheid zou zien toen hij zo open was tijdens die docu, uiteraard had hij moeten weten dat de wereld allang niet meer zo denkt. Dus ja..genoeg dingen waren niet handig,maar laten we een keer over de goedheid van hem praten, shall we?

Laatst bewerkt: 31 aug 2009
  19. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TBH, als je wilt dat mensen het 'goede' van Michael Jackson gaan inzien, moet je misschien proberen het er minder hard in te rammen.
    Want als ik al deze berichten zo lees, is er voor jou alleen maar de positieve kant van Michael Jackson (wat begrijpbaar is voor een fan), maar als mensen hier ook over de negatieve kant willen praten, laat ze gewoon? Jij moet toch onderhand wel doorhebben dat er altijd mensen op Michael Jackson zullen blijven bashen, gewoon omdat het makkelijk is, en dat je daar niks tegen kunt doen?

20. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Ik snap eigenlijk niet waarom zenders over deze wereld dat ene filmpje van youtube laten zien op de buis. In dat filmpje hoorde je die vader zeggen dat hij gewoon Michael's gehele carrière zou verwoesten.

Deel Deze Pagina