Ik vind het trouwens ook onzin dat ik er gelijk bij word betrokken. Ik ben een fan geworden in de tijd dat er allemaal rechtszaken tegen hem kwamen. Rond 2003 - 2005 die tijd. En ik luister gewoon zijn muziek omdat het geweldig is wat hij heeft gemaakt.
Het interesseert me niet wat hij met zijn uiterlijk heeft gedaan. En ik weet ook dat hij dat zelf niet wou, ja. En ik weet dat hij er trots op was...
Maar zelfs al wou hij het zelf, blank worden. Wat hebben wij er over te zeggen? Het is zijn keus en dat respecteer ik. Puur omdat hij gewoon geweldige muziek heeft gemaakt & een geweldige persoonlijkheid heeft.
Ik geef toe dat ik vroeger ook niet heel veel met hem had maar dat was in de tijd dat ik weinig van hem af wist. Nu weet ik ondertussen al heel veel en dat heeft mijn mening ook verandert.
En nee ik ben geen fanboy want ik sta open voor negatieve nieuwsberichten en dergelijk. Maar ik snap de frustraties van BigKabuto ook. Vind je het gek als je het
weet wat de feiten zijn en telkens komt er weer iemand aan lopen met geruchten, die bij hem al extreem veel zijn.
Maar goed, dit moest ik ff zeggen.
God bless you Michael
Klik om te vergroten...