1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    _O_

Ik snap Kabuto wel hoor maar Michael HAD gewoon een raar leven. Klaar, daar valt WEINIG aan te doen. De naalden die ze recent in z'n huis hebben gevonden ... dan OOK nog eens de medicijnen om zijn sexuele ( en zoek maar eens goed op de research foto's van de politie ) drang naar kinderen te remmen ... ja, sorry. Zo zijn er wel meer dingen. Als zijn familie al een aantal keren aangaf dat Michael een raar leven had hoeft Kabuto niet continu te bewijzen dat dat "niet" zo is.

Fuck man, bij "This is it" hebben ze ( volgens mensen back-stage ) wat voedsel LETTERLIJK z'n mond in moeten proppen omdat hij niet wou eten. En ja Kabuto, als ik mezelf wit zou hebben laten maken zou ik ook een shit-load aan geld in liefdadigheidsinstelling gooien voor negers. Zo valt het natuurlijk minder op.

Want zeg zelf, hij had het ook in een Fund for White People kunnen stoppen. Hij vond zichzelf niet mooi, z'n neus, z'n kleur ... ja ... en ook dat heeft hij ooit toegegeven. Op dit moment, 2 maanden na zijn dood, zijn er TEVEEL dingen die de negatieve kant van MJ naar boven halen. Dat kon je verwachten want dat leven van hem, als kluizenaar, had natuurlijk meer geheimen. En nee, niet alles wat gezegd word is waar.

2. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Mag ik dan weten waar ik voor anderen spreek?

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Het verhaal over medicijnen sexdrang naar kinderen is door een tabloid de wereld in geholpen. Laat mij die foto maar zien, en bewijs dat ze in zijn huis gevonden zijn. En nee, hij heeft NOOIT toegegeven dat ie zijn huidskleur niet mooi vond, integendeel zelfs man, hoe kom je erbij? Hij vertelde tegen Oprah dat ie trots was op zijn ras, trots dat hij zwart was. Of je hem nou gelooft of niet. Ook heel wat gebaren in zijn videos en teksten wezen erop hoe hij nog echt voor de negers was , kom nou.

En je hoeft geen Einstein te zijn om te zien dat ie een raar leven had, gek he als je al vanaf je vijfde op het podium staat? Goh zijn familie gaf dat dus aan? Dat was ook echt nodig he...en jij denkt uiteraard gelijk dat ze dan ook de aanklachten bedoelen....om een of andere reden blijf jij negatief praten over hem. Waarom kan hij gewoon niet uit zijn hart en goedheid die goeie doelen gesteund hebben? Hij deed het zonder enige publiciteit...zegt dat al niet iets?

Maar sorry, ben je dom? Wit laten maken? Laat maar. Ik heb je zoveel bewijs laten zien, zoiets is ten eerste onmogelijk. Waarom wantrouw je dit ? Er zijn genoeg fotos, tijdens Oprah laat hij de vlekken zien. Ik heb je fotos laten zien van andere vitiligo slachtoffers en dat begint ook klein..met kleine vlekken en later zijn ze volledig blank. Die vrouw die zijn makeup deed zegt zelf ook dat ze na een tijdje wel over moesten gaan op witte makeup om de zwarte vlekken bij te werken...want de witte plekken namen het over...

En begin nou niet over dat het bij andere mensen erger of juist minder erger is, zoals zoveel ziektes kan het per mens verschillen hoe erg het is. En denk eens na...is het zo raar dat Michael , iemand die toen het begon echt bijna altijd op het podium stond, de vlekken laat wegwerken? zoals ze vertellen in die video..in het begin konnen de blanke plekken weggehaald worden maar toen de blanke plekken het overnemen, moest ze op andere dingen overgaan.

Echt hoor.......|:-

Maar eerlijk gezegd vind ik het wel best zo, jij leert gewoon duidelijk nergens iets van. Je hebt het over dat ie zich wit heeft laten maken en daarom om het niet teveel te laten opvallen , een goed doel voor negers steund.
    Het is allang duidelijk dat je alles wat ik laat zien negeer.

Laatst bewerkt: 1 sep 2009
  4. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jij was toch ook degene die niet zei dat dat zuurstof-kamertje van hem niet waar was?

En in 2003 troffen ze dit aan :

http://www.telegraaf.nl/prive/4376575/__Foto_s_huiszoeking_Jackson__.html

Ja, wederom van de Telegraaf... ik blijf bij m'n mening. Maakt niet uit hoeveel alinea's je nog wilt spenderen om mij bij jouw I LOVE MICHAEL groep te halen ... ik heb een mening en kom daar voor uit.

5. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Here we go again.
    *duikt weg*

6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik ben ook weg hier, want schijnbaar mag je volgens Kabuto geen mening hebben over hoe GESTOORD Michael Jackson is geworden de afgelopen jaren. Het is mijn mening dus probeer jou mening ( Kabuto ) niet bij iedereen z'n strot in te proppen.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Goh, te verwachten dat je dit ging zeggen. Ik heb zelf toegegeven dat ik fout zat qua dat berichtje, het bleek wel een publiciteitsstunt te zijn toen in de jaren 80 van hem en zijn manager, ik gaf het toe. Dat meld je er niet bij.

Jij on the other hands geeft niks toe..en nu trek je je ook volledig terug. Je mag een mening hebben, maar please...onderbouw die? Dat gelul over zijn huidskleur IS dus gelul, daar hoef je geen fan voor te zijn... als je die fotos en videos (die niet liegen) had bekeken, en alle stukjes...dan lijkt het mij toch vrij duidelijk.

Ook al ben ik fan, al mijn hele leven. Heb ik allang toegegeven dat hij lang niet altijd slimme dingen heeft gedaan. Super naief was, en een vreemd leven leed. Ook heb ik erbij verteld dat het me niet echt raar lijkt dat je een raar leven gaat lijden als je al vanaf je vijfde op het podium staat....word geschopt. Een vader die niet bepaald echt lief voor zijn kids was, etc. Duidelijk was dat deze man niet echt goed kon functioneren in deze wereld.

Ik heb het al eerder gezegd...mensen mogen hem vreemd vinden, eng eruit vinden zien, zelfs grappen maken als ze dat oh zo leuk vinden, maar ga geen onzin vertellen als ik duidelijk bewijs laat zien van het tegendeel.
    Want dat heeft dus niks met een mening te maken te hebben, dat is kletsen als een kip zonder kop.

En over die ene medicijn, ik zie er een hoop tussenstaan, wel knap als jij echt kan lezen waar ze allemaal voor bedoeld waren......dus kom voor je mening op prima,maar lul aub geen bullshit. Dat is het enige wat ik vraag, en ben je het er niet mee eens...probeer het dan te onderbouwen. En ga nou niet grappig lopen doen over een I love Michael groepje, want daarmee toon je aan dat je echt niks beters weet.

Dit hebben ze inderdaad nog nooit gedaan, nog nooit heb ik dit in een programma of documentaire gezien.
    Terwijl het zo vreselijk veel duidelijk maakt. Nee liever praten ze juist over de aanklachten en draaien ze feiten om. Als Michael echt zo schuldig was in 1993 , had hij toen niet METEEN die familie een geldbedrag kunnen bieden en klaar ermee zijn? Absoluut had dat gekunt...maar nee, Michael liet al die onderzoeken op zijn lichaam en huis gedaan worden, in de hoop onschuldig bevonden te worden, uiteraard gaan zulke dingen niet zo makkelijk en zou het een gigantisch gedonder opleveren. Pas na al die onderzoeken die niet bepaald fijn waren(wat ie zelf op tv zei) besloot ie de familie te betalen.

En ook nooit op tv hoor je iemand zeggen 'Als jou kind is verkracht, zijn leven verwoest...neem je dan geld aan van de dader of wil je hem achter tralies zien of erger? "

Juist.

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, klaar nu.

Dat bewijs is van 110% PRO-Jackson fans. Zo simpel is het. Zelfs een blinde kan nog zien dat hij gebleekt is. Prima, je word wit. Maar bij hem duurde het 1 jaar i.p.v JAREN.

En nu .... zoef ik naar het Babes topic! :+

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Raar he dat het van fans komt? Want van de media hoef je dat niet te verwachten nee. Maar lekker fucking boeiend dat het van fans komt, FOTOS EN VIDEOS liegen niet. Je zou je voor de verandering ook eens in zijn schoenen kunnen plaatsen. En dan bedoel ik niet qua zijn gehele leven, maar gewoon puur dat je een neger bent en je krijgt die vlekken, je staat continu in de spotlight en je word steeds blanker.

En hoe kom je erbij dat alles in een jaar gebeurde? Vriend...het begon al tijdens de periode van zijn Off the wall cd, fotos van een concert tijdens die periode laten dat al zien. Pas na Bad en toen Dangerous uitkwam...was ie echt volledig blank, met zo nu en dan zichtbare zwarte plekken op zijn armen en gezicht.

Maar ach laat maar he.

We gaan weer praten over de muziek, videos, het aankomende 'concert' in de bios en wat nog komen gaat.

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Jongens, laten we gewoon naar een ander onderwerp gaan. De ene heeft zijn/haar mening en ik vind gewoon dat we die te accepteren hebben. Natuurlijk mag je proberen zijn/haar mening te weerleggen, maarja als diegene bij dat standpunt blijft dan kan je daar weinig aan veranderen.

11. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het trouwens ook onzin dat ik er gelijk bij word betrokken. Ik ben een fan geworden in de tijd dat er allemaal rechtszaken tegen hem kwamen. Rond 2003 - 2005 die tijd. En ik luister gewoon zijn muziek omdat het geweldig is wat hij heeft gemaakt.

Het interesseert me niet wat hij met zijn uiterlijk heeft gedaan. En ik weet ook dat hij dat zelf niet wou, ja. En ik weet dat hij er trots op was...

Maar zelfs al wou hij het zelf, blank worden. Wat hebben wij er over te zeggen? Het is zijn keus en dat respecteer ik. Puur omdat hij gewoon geweldige muziek heeft gemaakt & een geweldige persoonlijkheid heeft.

Ik geef toe dat ik vroeger ook niet heel veel met hem had maar dat was in de tijd dat ik weinig van hem af wist. Nu weet ik ondertussen al heel veel en dat heeft mijn mening ook verandert.

En nee ik ben geen fanboy want ik sta open voor negatieve nieuwsberichten en dergelijk. Maar ik snap de frustraties van BigKabuto ook. Vind je het gek als je het weet wat de feiten zijn en telkens komt er weer iemand aan lopen met geruchten, die bij hem al extreem veel zijn. 8)

Maar goed, dit moest ik ff zeggen.

God bless you Michael <3

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Precies man. En dan kan die Rampage wel elke keer zeggen dat het 100% fanboy spul is. Maar als de meeste media niets van deze dingen beter bekend maakt zodat veel mensen het ook zien, dan moet je toch wat?

Als de meeste media tijdens de 2005 rechtzaak zich meer druk maakte om de kleding die MJ droeg dan om de gebeurtenissen in de rechtzaal, dan moet je toch iets anders zien te vinden , of niet? Waarom heb je op tv nog nooit iets gehoord over deze chantage van Mr. Chandler voordat die aanklachten ook maar in de wereld kwamen? Waarom hoor je niks over die drug die het Jochie toegediend kreeg, een drug waardoor je dingen zegt die je ingebracht zijn maar helemaal niet persé waar zijn. Waarom hoor je daar niks over?

Omdat het niet sensationeel is, het is veel sensationeler om ipv van de waarheid smerige verhalen te vertellen, feiten omdraaien. Wat ze constant tijdens de 2005 rechtzaak deden. En dan die Rampage hier...die gewoon onzin loopt te brabbelen. Ik vraag hem om het te onderbouwen, zodat ie kan laten zien dat ie weet waar ie over praat en dan krijg je slap gedoe over niet bij een I love Michael groepje willen horen. Dat is voor mij een teken dat je de strijd niet aandurft...om het maar zo te noemen.

En ik zeg het weer, als deze aanklachten er nooit waren geweest...hadden we dit ook nooit nu besproken.
    Dan had hij wellicht nog geleefd en alles wat ie door die shit niet kon doen, was wellicht wel gebeurd.

Ik heb allang toegegeven, iets wat je van een echte fanboy (en dat ben ik dus niet) niet te horen zou krijgen. Dat hij uiteraard wel gebreken had, en zijn problemen en of course niet perfect was. Nu jij nog Rampage,....of niet.

13. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook gelijk zielig dat jullie gaan zeggen dat BigKabuto opdringt blabla. Zie je hem dat doen? Nee, hij weet de feiten beter dan ieder van ons. En dat komt omdat hij zich erin verdiept heeft. Community's, betrouwbare bronnen (En dat is belangrijk!)

En nee, ik verdedig hem niet omdat ik een vriend ben ofzo, of wat dan ook omdat ik hem ken ofzo.

Omdat het de waarheid is. :D

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Thanks, dat waardeer ik.

Ik weet niet of ik iets probeerde op te dringen, ik weet wel dat ik soms iets te fanatiek kan overkomen, en misshcien lijkt het dan op opdringen. Dan is niet mijn bedoeling.Maar ik vind het zeer dom als mensen met onzin gaan komen waarvan simpelweg al de waarheid over bekend is. Vooral als ik het meerdere keren heb laten zien ook.

Voordat mensen gaan beweren dat ik denk alles te weten, nee ik weet niet alles. Tuurlijk weet ik niet elk zinnetje wat er is verteld in die rechtzaal. Maar wel weet ik wat gewoon duidelijk was...een verhaal van de aanklagers(2005) wat constant veranderde en steeds achterlijkere wendingen aannam.

En over de eerste aanklager waar eigenlijk zo verschrikkelijk veel over bekend is, maar de mainstream media hoor je die kleine details (die juist eigenlijk zo groot en belangrijk zijn) niet vertellen...want het verkoopt niet goed genoeg dan. Ipv te vertellen dat Michael werd gechanteerd, toen werd aangeklaagd omdat hij niet erin meeging....en pas na al die onderzoeken(die niet hadden gehoeven,maar hij wilde ze toch) besloot om te betalen. Als ze het op die manier in het nieuws zouden brengen, ...heh...ben ervan overtuigd dat zoveel mensen anders zouden denken dan.

Mensen mogen mij echter gerust fanboy noemen als ze dat graag willen, en als ze zich afvragen waarom ik mij er zo druk om maak.Niet persé omdat ik een fan ben, zo ben ik uiteraard wel begonnen. Ik werd fan toen ik nog heel jong was...na een tijdje ging dat een beetje weg en ja zelfs toen hij werd aangeklaagd in 93 had ik zoiets van 'wtf man' . Maar na een tijdje besloot ik mij erin te verdiepen en zag toen het onrecht en de bullshit die hem aangedaan werden. Vanzelf word je dan een supporter hoor.

15. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik verdiep me er niet veel in ofzo. Want je weet tegenwoordig serieus niet meer wat waar is en wat niet. The Daily Mirror, The Sun, TMZ, De Telegraaf :emo:

Allemaal onzin die hem kapot gemaakt heeft. Zo af en toe post ik in dit topic maar ik begin zijn muziek ook steeds meer te waarderen, vandaar...

Een tijdje lang was het weer wat minder met het luisteren van zijn muziek bijvoorbeeld, dit is wel meer geworden na zijn dood, eerlijk gezegd. Daarvoor kende ik al heel veel nummers van hem inderdaad maar dat is een beetje gezakt zegmaar. Waar het de eerste dag het album 'Thriller' was wat ik weer aan het luisteren was, waar het later weer Bad, Dangerous werd. En dan nog genoeg andere liedjes, en zelfs onuitgebrachte nummers enz.

Naja, ik vind hem weer helemaal geweldig. Moet wel eerlijk zeggen dat het wel wat minder begint te worden maar achja. Ik luister altijd van alles en in Juli - Augustus heeft MJ mijn voorkeur gehad qua muziek. :D

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat iedereen die zijn muziek goed vind dat heeft gehad. Een goeie vriend die ook die-hard MJ fan is heeft dat gehad. Ik ook absoluut. Tijdje geleden was ik echt even klaar ermee...echt gewoon geen zin om ernaar te luisteren. Maar dat is eigenlijk met zoveel dingen zo.

Als ik de hele dag zou gamen , of het nou een variatie aan games is of gewoon één game...dan zou je er na een tijdje ook wel even klaar mee zijn :).

Maar voor mij en vele mensen overal zal Michael blijven leven, als ik ooit kids krijg zal ik hun vertellen over hem en hoe goed ie is, ik zal zijn muziek laten horen aan hun. Uiteraard als ik ooit kinderen krijg, lol.

Hoe dan ook, beter komt er gewoon gauw wat nieuwe muziek uit, want dat heeft al echt te lang geduurd. Maar ja, dat is afwachten helaas. Wel is bekend dat er op de soundtrack (ja het is eigenlijk van de gekken) van This is it één nieuw nummer zal staan.

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Willen jullie anders even alleen zijn :+

Even weer ontopic;

Ik waardeer MJ vooral om zijn muziek. Ik ben ermee opgegroeid en je kunt rustig concluderen dat ik een groot fan ben van zijn muziek.

Met de persoon MJ zelf heb ik niet zo heel veel. Teveel roddels en te weinig feiten voor mij om echt een mening te kunnen vormen over de persoon Michael Jackson. Ik vind het een boeiend persoon hoor, maar het is allemaal te ver van mijn bed eigenlijk.

Ik ben zwaar verslaafd aan zijn muziek en vind het onzettend jammer dat hij niet meer onder ons is. Maar ik zal alleen zijn muziek missen, verder vind ik het zielig voor zijn familie en vrienden. Laat de beste man nu maar eens met rust denk ik eigenlijk.

18. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Ahahaha ik vond die wel ff goed Cyrax. En dat meen ik :+

Idd, maar dat ligt er gewoon aan dat wij hetzelfde erover denken. En ik ben niet echt te vergelijken met BigKabuto. Die sinds kleins af aan fan is en ik maar een paar jaar, ik vind zijn muziek geweldig maar ik ben iemand die ook andere soort muziek luistert. Misschien laatste tijd wel wat meer, maar goed.

En ik post ook niet vaak in dit topic, nja. :)

19. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jezus, blijft het plaatje hangen? Zal ik het nog één keer uitleggen? Ik zeg toch niet dat je geen gelijk hebt? Of wel soms? Het is gewoon simpelweg mijn mening. Fijn, je wil dat ik hem onderbouw? Prima :)

Als ik een bekende artiest zou zijn zou ik ook een alibi zoeken om mijn "huidziekte" te verbergen of openbaar te maken. Stel je nou eens even voor en denk buiten die "zielige" feiten ( die ook nog niet eens FEITEN zijn ) dat Michael Jackson bij Oprah op de bank zit en IPV : "Yes, I have Vitiligo" ineens : "I bleached my skin because I hate being black!" zegt. Dan is hij zwaar de lul en elk stukje geloofwaardigheid wat hij nog had is foetsie. Ik geloof best dat hij Vitiligo had. Maar je gaat mij gewoon niet wijsmaken dat hij overal ineens netjes spierwit was. Dat KAN gewoon niet, er moeten plekken op zijn huid blijven want je word niet eens tot op je reet spierwit.

En dat kindermisbruik geloof ik niet. Als je geld kan eisen van een artiest die jou kinderen heeft mishandeld had ik tot het bittere eind doorgevochten en niet op het laatste moment mezelf teruggetrokken. Klaar. Ik had Jackson helemaal kapot gemaakt ... Feit blijft dat de zaak wereldwijd in het nieuws kwam en toen ineens werd gezegd : "Nee, we hoeven niks ... het is goed zo". Dat is voor mij genoeg bewijs dat hij niks-tot-weinig heeft gedaan. Wederom moet ik dan wel weer zeggen dat Michael Jackson HELE rare trekjes overhield aan de manier waarop hij met kinderen omging. Je kan ook TE ver gaan. Het rare hieraan is wel dat Jackson telkens weer aangeklaagd, het bleef niet bij 1 of 2 keer. Dat is hetgeen wat aan je knaagt en aan mij ook want ... hoe kan iemand die ZO GROOT is geweest zichzelf ineens ZO VERLAGEN?

Er zijn zo nog VEEL meer dingen over Michael Jackson die nooit opgelost zullen worden. Tabloids zijn ervoor om discussies zoals dit te starten.

- Was MJ drugsverslaafd?
    - Waar kwamen die pleisters op z'n handen vandaan?
    - Wat voor VORM Vitiligo had hij?
    - Waarom stijl je je haar als je trots op je "Negro" kapsel bent?
    - Waarom ontken je je plastische chirurgie?
    - Waarom leef je als een kluizenaar als je zelf aangeeft dat je leeft om "op te treden"?
    - Waarom heeft hij een half ziekenhuis in z'n huis?
    - Waarom ... ?

Denk dat ik nu onderhand jou manier van denken wel snap Kabuto. Want ja, als Michael Jackson onschuldig verklaard word voor kindermisbruik ... dan heeft hij ook NOOIT drugsgebruikt want hij heeft ook geen kinderen misbruikt, en kan hij zichzelf nooit verder gebleekt hebben, en heeft hij nooit z'n neus gefixed, en heeft hij nooit ... en ... en ...

Het laatste wat ik erover zeg en, Kabuto, begrijp me AUB niet verkeerd. Er zijn nu genoeg dingen aan het licht gekomen over heel de zaak rondom Michael Jackson. Het was een rare kwiebus af en toe maar een geniale artiest, no doubt about it. Maar zeg eens eerlijk, van al de dingen die hij deed ... van hoeveel van die dingen kun je zijn vader de schuld geven?

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik ben het helemaal eens met dat laatste stukje maar ben bang dat het laatste er nog lang niet over gezegd is in de media. Met rust laten is iets wat niet in hun boekje voor komt. Ik heb echt al weken niet meer gevolgd wat er allemaal verteld word, want ik word er gewoon doodmoe van. Ook snap ik die hele familie niet, begraaf de mensen man en begin pas daarna met je reality show, zucht. Maar ja......

Ik vind het ook wel best zo, als mensen nog willen reageren , ga je gang.
    Nu maar weer praten over de muziek. Leuk feitje om te weten misschien....

Toen MJ in de clinch zat met Sony en zijn Invincible album uit had, wilde hij een 15 minuten durende clip van Unbreakable maken, zeer jammer dat Sony persé voor You rock my world ging. Wat ik persoonlijk geen geweldig nummer vind.

Wat trouwens een echt mooi nummer is , en de kans is er dat sommigen het niet kennen:

http://www.youtube.com/watch?v=6gkCfz3cD_g&feature=fvst

Deel Deze Pagina