[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dan wil ik ook wel wat dingen zeggen. Wat feiten in zijn hele carrière die de oorzaken kunnen zijn van bijv. het veelmatig gebruik van pijnstillers, drugs, zijn haar, plastische chirurgie:

• In 1979 heeft hij zijn neus gebroken toen hij bezig was met een dans move. Hij had daarbij ook problemen met zijn ademhaling na de mislukte plastische operatie.
    • In 1984 is zijn haar in de brand gevlogen he, vergeet dat niet. Daar heeft hij 2e en 3e graads brandwonden aan overgehouden. ;) Toen had hij ondertussen zijn 3e plastische operatie achter de rug.

Dit kun je misschien beschrijven als ''kleine details'', maar het zijn wel dingen die er tot toe hebben geleid dat hij zo geworden zou kunnen zijn.

En dan nog meer dingen. Na die haarbrand heb ik gemerkt aan zijn haarlijn, en ik heb dus zo'n idee dat hij sinds 1984 haarimplantanten en later in de jaren 1995- 2009 een pruik. Allemaal verschillende kapsels en alles, maar goed.

Dit is trouwens Michael Jackson vanaf 1983 t/m 2009. Zijn hele verandering in één post.

[​IMG] MJ in 1983.

[​IMG] 1985, ná de haarbrand.

[​IMG] 1987.

[​IMG] 1989.

[​IMG] 1991.

[​IMG] 1993

[​IMG] 1995.

[​IMG] 1997.

[​IMG] 1999.

[​IMG] 2001.

[​IMG] 2007. (Ik heb de 2003 en 2005 foto's overgeslagen omdat die echt horrible waren (ten tijde van de rechtszaken.)

[​IMG] En zijn allerlaatste foto waarin hij er wel goed uitzag, maar goed. In tegenstelling tot de jaren

Laatst bewerkt: 1 sep 2009
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    M'n vader heeft zelf ook een gebroken neus opgelopen in 1979 ( toevallig, I know ) maar die heeft nog een normale neus ... niet één waar je doorheen kan kijken. Sorry. Hij kan vast en zeker gebroken zijn bij MJ, maar dat verklaart niet de puntneus die hij ineens kreeg.

Ja, z'n haar. Dat filmpje is onlangs nog op I-net gekomen. Best heftig en zonde natuurlijk van die bos met krullen. Maar een aantal maanden daarna was het weer bijna 'etzelfde. Je kiest er inderdaad niet voor om je haar in de fik te laten vliegen en al helemaal niet om je neus te breken :+

3. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Is hij nu vermoord door die dokter of hoe zit het nu?

4. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, sowieso denk ik niet dat als het ook door die dokter kwam, dat het niet opzettelijk was. Perongeluk een overdosis of dergelijk. Verklaart ook gelijk waarom die arts weggevlucht was de uren na MJ's dood en niet gelijk 911 gebeld had, uit paniek dus.

5. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Maar een dokter hoort toch wel te weten wat hij doet? :eek:

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe kom je erbij dat hij ineens netjes spierwit was? Ga fotos opzoeken uit de tijd van Off the wall, waar hij nog volledig zwart was maar op somige fotos van een concert zie je de blanke vlekken bij zijn keel verschijnen. Er zijn TALLOZE fotos waar je ziet dat zijn huid volledig blank is maar je ziet op zijn armen en buik duidelijk zwarte vlekken,spikkels. Die vrouw Karen Faye , die zijn huid verzorgde zei ook dat Michael deze ziekte eerst probeerde te verbergen voor haar. Toen ze erachter kwam hielp ze hem ermee door de witte plekken weg te werken, toen deze witte plekken steeds grotere vormen aannam moesten ze wel overgaan op blanke makeup.
    Hij was niet in één klap spierwit, is gewoon niet waar. Tijdens Bad werd het erger..en bij Dangerous was ie volledig blank. Hij is een entertainer, die vaak in de spotlight staat..ga je dan je best doen om alle vlekken weg te werken of blijf je als een dalmatier rondlopen?Kijk naar fotos van They don't care about us, de clip..je ziet duidelijk zwarte plekken op zijn armen en borst. Wat jij zegt over dat ie ineens spierwit werd...hoe kom je erbij?
    Heb je de video gezien van Michael en zijn kinderen? Die na zijn dood verscheen...wat zag je? Een zeer normale vader die op een zeer normale manier met zijn kinderen omging. Puur alleen dat incident met zijn baby , ja dat was niet bepaald handig en hij heeft ook zijn excuus ervoor aangeboden. Dus rare trekjes hoe ie met kids omging? Ik zou het graag willen zien...ik vond juist dat ie fantastisch met ze omging.
    Michael is nog een andere keer aangeklaagd door een ex medewerkster van hem ja, die beweerde dat Michael had gedouched met haar zoon, dit verhaal had ze echter aan de tabloids verkocht en later toen politie er aan te pas kwam vertelde ze ook dat dit niet waar was. Ik kan mij geen enkele andere aanklachten herinneren, jij wel?

7. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, iemand reanimeren op bed is niet echt professioneel inderdaad, maar goed. Die dokter staat heel erg onder vuur nu, dus ja.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  9. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Over naïviteit gesproken, jij kan er naast wacko jacko ook behoorlijk wat van. Dat je al die smoesjes geloofd zeg...

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

En waar heb jij het nou weer over? Smoesjes ? Je moet echt van betere huize komen vriend.

Wacko Jacko? zeg me niks.

Laatst bewerkt: 1 sep 2009
  11. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Leg uit jongen. Noem eens een smoesje op. *)

12. Exar Kun

Exar Kun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al eerder gezegd maar ben er niet op doorgegaan omdat er met BigKabuto niet te discussieren valt.

Om mezelf maar te citeren:
    Zijn manier van redeneren slaat compleet nergens op en bovendien meet hij met 2 maten. Als er een gerucht zich opdoet is dit ten eerste niet waar en als bewijs krijg je van hem dan lappen geblaat over andere dingen uit de media die niet waar zijn gebleken waarmee het andere gerucht dan ook maar niet waar moet zijn. Aangezien hij alle negatieve geruchten schaart onder leugens verzonnen door de boosaardige media met het ultieme doel MJ de grond in te boren.

Als hij op diezelfde manier zou redeneren zou dat dus ook betekenen dat alles wat MJ ooit beweerd heeft daarmee niet waar moet zijn en dat hij een leugenaar is. Aangezien hij de plastisch chirurgische ingrepen ontkent heeft en hier toch zeker sprake van is. Vandaar dus dubbele maten.

Verder zie ik vooral veronderstelling en weinig feiten.

En wat ik ook vrij irritant vind is dat je bij iedereen woorden in de mond legt en nergens normaal op in gaat. Alsof jij de enige MJ fan bent ofzo en iedereen voor de rest zogezegd alle 'leugens' over MJ maar gelooft. Ik heb niemand ook maar ergens zien beweren dat hij ook maar iemand heeft misbruikt, toch blijf je eindeloos door blaten over die kindermisbruik zaken om maar een voorbeeld te noemen.

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Mee eens, Exar Kun. Hetzelfde doen ufo/9-11 complot/.. believers ook.

Beetje matiging mag wel.

14. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zeer meevallen. Hier en dan klinkt het dan misschien wat opdringeriger, (bedoel ik niks persoonlijks mee BigKabuto ;) ) maar over het algemeen valt het wel mee vind ik. :)

Hoe vinden jullie trouwens de nieuwe paginafoto zegmaar van MJ op Wikipedia?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson_(zanger)

Zelf ff eropgezet en ik vond het niet zo'n heel slechte foto. :)

15. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
  16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dank jullie wel Exar-Kun en Gerjan :)

Exar-Kun, hulde! _O_

Als je echt wil weten hoe hij is ... dan lees je de interviews maar met nabestaanden. Want volgens mij heeft zelfs La-Toya Jackson gezegd dat hij een "fucking pedophile" was. Ja, als familielid... zij was overigens niet de enigste die dit dacht.

Kabuto, kijk maar eens op de Telegraaf wat ze tijdens de huiszoekingen hebben gevonden. Bloed op een shirt, complete ILLEGALE medicijnen. Dan klinkt ineens de geruchten : "injectie littekens onder z'n nagels", "pedofiele neigingen", "zelfkastijding" en noem zo maar op niet raar meer.

Als Michael ... Michael had gebleven was er niks aan de hand. Raar dat zowat heel de media roept over een "Wacko Jacko" terwijl dat ze met nieuws items en foto's ( die hij zelf aan hun verkoopt voor eventuele primeurtjes ) toch redelijk wat geld binnen halen.

I rest my case.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Gaan we toch weer ruzie maken over MJ of die freak was of niet etc..

Laat het lekker rusten zeg... Die man heeft eindelijk rust gevonden in z'n leven, ik hoop voor alle fans en niet fans dat zij ook rust aan zichzelf gunnen...

18. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    -De zogenaamde filmpjes dat hij leuk doet met zijn kinderen. Puur gemaakt om de wereld te laten zien dat hij leuk doet en ze niet misbruikt.

-Dat verhaaltje over dat zijn haar in de brand was gevlogen en daarom stijl haar had. Ik moest lachen, nuff said.

-Het stukje dat hij alleen chirurgie aan zijn stembanden en neus heeft gedaan.
    Dit zegt ook genoeg.

19. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Voor alle duidelijkheid: Ik sta ook open voor alle soorten info. Ik zit niet op van die MJJ Community's ofzo en ik ben er ook niet in verdiept, maar ik heb best veel over hem gelezen en documentaires gezien op TV en nja, dan weet ik het ong. wel snap je.

En die home video's zijn echt. Niet gerealeased voor zijn dood, maar daarna uitgekomen dus. Waarom zou je eraan twijfelen of hij dat serieus gemaakt heeft voor de publiciteit of niet?

Zijn haar is in 1984 in de brand gevlogen en hij hield er 2e en 3e graads brandwonden aan over, en ik merkte in ieder geval wel dat zijn haarstijl elke keer weer veranderde. De ene keer stijl, de andere keer krullen, en noem maar op.

En dat hij heeft gezegd dat hij maar 2 operaties had gedaan, ja inderdaad. Dat klopt gewoon niet 8)

Maar ik heb het idee dat hij zichzelf minachtte, zichzelf lelijk vond door wat zijn vader allemaal tegen hem heeft gezegd. Dat heeft ook duidelijke psychische effecten. ;) En dat hij in een soort waan leefde, snap je?

Maar goed, nu hou ik er ff mee op voor vandaag. :+

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    YESS!!! Daar hebben we het EINDELIJK! Hij had een hekel aan z'n huidskleur, z'n neus, z'n ogen en z'n gezichtsstructuur. Hij wou een "blanke Adonis" worden. Dat bleken + operaties past gewoon perfect bij elkaar. Simpel. Hij is gewoon steeds meer op een, in zijn ogen, perfecte witte man gaan lijken. Brede kaaklijn, vrouwlijke ogen, kleine neus. Meh, laat ook maar. Weet zeker dat Kabuto weer met een : "Ja, maar..." post komt.

Deel Deze Pagina