Er zijn zo nog VEEL meer dingen over Michael Jackson die nooit opgelost zullen worden. Tabloids zijn ervoor om discussies zoals dit te starten.
- Was MJ drugsverslaafd?
Hier zullen we denk ik nooit de waarheid over horen, de kans is wel groot natuurlijk dat hij die shit ging gebruiken tijdens/na die rechtzaak.
- Waar kwamen die pleisters op z'n handen vandaan?
Je bedoeld die hij vaak op had tijdens concerten(vooral Bad tour) ? Imago misschien? Net als dat witte ding wat ie om zijn pols had tijdens Dangerous tour
- Wat voor VORM Vitiligo had hij?
Daar moet je maar het woord van Michael en die vrouw van geloven, of niet...dat is aan jou. Op een site die over vitiligo gaat en een groot stuk over Michael, zeggen ze dat hij een zeer agressieve vorm ervan had.
- Waarom stijl je je haar als je trots op je "Negro" kapsel bent?
Ongeluk met zijn haar vergeten? Wat volledig in de fik vloog, waardoor 'wortels' zijn kapot gegaan...kans is groot dat hij sinds al die tijd een pruik heeft moeten dragen, zou mij niks verbazen.
- Waarom ontken je je plastische chirurgie?
Hij ontkende dit niet, hij zei echter tegen Bashir dat ie alleen iets aan zijn neus en stembanden had laten doen zodat ie hogere noten kon halen....misschien vond ie ook dat dat zijn zaken waren?
- Waarom leef je als een kluizenaar als je zelf aangeeft dat je leeft om "op te treden"?
Hij leefde om muziek te maken, check videos erop na ,waar hi zegt dat ie touren haat, als ie echter uiteindelijk op het podium staat, dan gaat ie los.
- Waarom heeft hij een half ziekenhuis in z'n huis?
Had ie dit? Hij had vooral op het laatste een zeer duistere 'dokter' , die niet eens een echte Dokter is...misschien moet je daarvoor bij hem zijn. Ik denk wel dat je kunt veronderstellen dat ie al een zeer lange tijd niet gezond meer was....want zowat elke dag een dokter bezoeken na de aankondiging van de shows....tja.
- Waarom ... ? [/quote
Duidelijk dat je het dus niet snapt, want zo denk ik dus totaal niet. Ik heb nooit ontkend dat Michael niet aan de drugs was, dat is toch al redelijk gebleken uit de autopsie rapport, toch?Ook zei de advocaat van de Jackson familie direct na zijn dood dat ie geen namen ging noemen maar wel dat dit met meds (drugs) te maken had. Je zegt nu weer onzin dingen dus...want nergens heb ik beweert dat ik denk dat hij niet iets aan zijn neus heeft gedaan(wat ten eerste niet gek was , want die heeft ie ooit gebroken, daarna...geen idee)
Van hoeveel dingne kun je zijn vader de schuld geven? Let's see...zoals ik het zie :
Zijn eigen pa die hem constant uitschold (you are black, you are not my son,big nose,etc) waardoor MJ ongetwijfeld zichzelf is gaan mja...haten?
Laten we niet vergeten dat ie amper een jeugd had, hij werd het podium opgedwongen en moest maar optreden,met leeftijdsgenootjes omgaan zat er niet in.
Die paar dingen tellen lijkt mij behoorlijk mee , door dat had hij weinig contact met leeftijdsgenoten, kon niet zien wat het betekende om gewoon te kunnen spelen, enige wat ie echt kende was dat podium met allemaal mensen die helemaal gek waren als hij opkwam. Groupies ...als je 5-10 bent.
plus dat zijn plastisch chirurg gezegd schijnt te hebben gezegd dat MJ aan een ziekte leed, moeilijke naam...maar het komt erop neer dat je jezelf verracht en zeer lelijk vind, zou mij echt totaal niet verbazen.En ik denk dat ik die vent dan ook wel geloof.
Klik om te vergroten...