Nou luitjes, zoals beloofd zou ik nog een evaluatie geven van No-Xplode van BSN.
Dat spul heeft bij mij iig geen enkele werking gehad (3 weken gebruikt alleen op trainingsdagen). Maar mijn broertje is er nog steeds van overtuigd dat het goed spul is haha. Waarschijnlijk is het resultaat dan ook verschillend per persoon.
Ik ga vanavond beginnen aan een nieuw trainingsschema. Ik heb hier wel eens wat gelezen over Bill Starr 5 x 5, iemand nog tips of meer informatie hierover?
Inmiddels al erg veel gelezen over 5 x 5 en gisteren mijn eerste training gehad. Was even vergeten dan ik in een heathcity train voordat ik aan het schema begon :{
Dit houd dus in:
Geen squatrek.......... kan zelf helaas ook niks fabriceren. Dan maar op de Smith machine, heb begrepen dat het slecht is maar heb gewoon geen keus.
Dumbels gaan maar tot 26 kilo, dus heb voor de row ook al een andere oefening moeten kiezen. Heb ervoor gekozen om een barbell in de hoek te zetten om op de andere kant gewichten te gooien. Hopelijk snappen jullie welke oefening ik bedoel.
Ik wou eigenlijk voor de military press gaan bij 5 x 5 maar door gebrek aan een rek ga ik maar gewoon incline doen.
Iemand nog suggesties voor het gebrek aan zware dumbels en rek, behalve een andere gym zoeken
Laatst bewerkt: 1 sep 2009