[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Wat zeg je nou eigenlijk? Je lult als een kip zonder kop joh. Toen Michael tijdens die docu zei dat het er maar 2 waren, wist ik uiteraard allang dat dat onzin was. Hoe fucking vaak heb ik gvd nou al gezegd dat je daar geen slimbo voor hoeft te zijn? Dat ziet iedereen. Dus doe niet triest dat ik op zo'n manier zou reageren. Ook zei Michael dat hij Peter Pan was...in zijn hart.
    Prima, als hij echter zou zeggen...i AM Peter Pan, dan zou ik ook denken? Hmmmm....

Nergens heb ik laten blijken ALTIJD Michael's woord te geloven. Ik zei heel simpel, geloof wat je wil geloven, als het om een citatie of verhaaltje ging , wat door hem geschreven was, of door familie of vriend/vriendin.

Laatst bewerkt: 2 sep 2009
  2. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik wilde gewoon weten wat jij ermee bedoelde, want niet zo lang geleden op mijn vorige werk zei iemand ook...waar rook is.....geloof me joh, hij is schuldig, en toen had ik gelijk zoiets van....'mja'.

Uiteraard kan ik nooit 100% weten dat hij niks heeft uitgespookt...wel ben ik zelf ervan overtuigd. Ik geloof nooit dat deze man een kind zoiets smerigs zou kunenn aandoen. Plus alle bekende feiten over beide zaken, en natuurlijk dat ie volledig is vrijgesproken. En ik baal er gewoon heel erg van als mensen blijven komen met verhalen waarvan allang het tegendeel bekend is, zoals Rampage dus meerdere keren deed.

En dan nog even voor Rampage en anderen, waarom ik zo negatief over de media ben? Ik heb er mijn redenen voor. De manier waarop hun alles tijdens de 2005 rechtzaak verdraaide, de waarheid over de gebeurtenissen.
    Hoe ik dat weet? Een boek geschreven door Aphrodite Jones, GEEN fan. Was ook van diezelfde media, na zijn vrijspraak schreef zij dit boek...want ze vond het walgelijk hoe anti-MJ de media zich gedroeg.
    Nee de titel van het boek is niet helemaal je van het...maar het boek zelf wel.

Rampage...raar he dat ik tabloids zo vreselijk wantrouw? Ik heb een paar paginas terug toch echt een goed voorbeeld gegeven van 1 klein simpel artikel in die tabloids...en een week later spraken ze zichzelf volledig tegen. Ik zal het wel even opzoeken zo anders. Zelf vind ik dat een heel goed voorbeeld waarom je tabloids eigenlijk moet vermijden.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het een wezenlijk verschil of je zegt dat je ervan overtuigd bent of dat je het zeker weet. Ik ben er namelijk ook van overtuigd dat hij dat niet heeft gedaan. Daar heb ik geen bewijs van, het is een gevoel. Dat gevoel heb ik omdat ik denk dat MJ nooit een kind heeft mogen zijn toen dat had gemoeten. Die tijd heeft hij op latere leeftijd geprobeerd in te halen. Maar dat is mijn gevoel, ik zou echt niet weten of dat echt zo is.

Ik baseer ook niet mijn mening op informatie van de media. Dat is ook gewoon niet mogelijk. Dat blijf ik echt vinden. Er is zoveel gezegd en geschreven dat het onmogelijk is om meningen te staven met feiten. Pas tijdens dat bekende interview op Neverland heb ik een mening gevormd. Omdat ik MJ toen zelf hoorde praten en zeggen wat en waarom. Toen kwam ik tot de conclusie dat hij zelf een kind is en geen kwaad ziet in iets waar normale volwassen mensen wel kwaad in zouden kunnen zien. Ik zou ook niet willen dat een vreemde vent met mijn minderjarige kind in bed ligt omdat hij er geen kwaad in ziet. Of hij nou MJ heet of Peter (Pan :+)

Ik ga me verder niet bemoeien met de discussie tussen jou en Rampage, want dat heeft niet echt een niveau en begint eigenlijk een beetje irritant te worden.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Er komt geen fatsoenlijk woord uit. Sorry. Ik geef het op met jou ... heb lang genoeg geprobeerd om het duidelijk te maken. Lees de quote van Exar-Kun nog maar eens 300x door, dan praten we verder. Veel plezier hier _0/

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik snap dat je het irritant begint te vinden, en ik ben eigenlijk ook niet meer van plan erover door te gaan. Ik raad alleen wel aan, zelfs al geloof je in zijn onschuld (puur omdat het een zeer goed boek is, althans, ik vond het echt goed) dit te lezen.

http://www.amazon.com/Michael-Jackson-Conspiracy-Aphrodite-Jones/dp/0979549809

Zij was dus ook media tijdens de rechtzaak, zij was overal bij. En haar viel de haat en vooral onzin berichten op die er dagelijks werden verspreid. En dit is een grote reden waarom ik echt tabloids liever negeer dan aandacht aan besteed.

En Rampage, ik vind het wel best zo. We komen inderdaad nergens. Wel zal ik nog even iets laten zien. Gewoon puur om te showen waarom ik klaar ben met tabloids.

Quotes over veel drugs gebruik tijdens de Thriller jaren al, dit zou in het boek In the studio with MJ van Bruce Swedien staan, echter staat er niks over enig drugs gebruik in die jaren.

Ernstig genoeg al toch, om gewoon je eigen quotes te maken.

Verhalen na zijn dood over een geheim dagboek waarin stond dat hij nog leefde, er stond zijn ontsnappingsplan in, echter kwamen ze later met een bericht dat in dat boek juist zijn afscheid stond, dat ie dus zelfmoord ging plegen, fotos van dit dagboek? No way, die waren er dus niet.

---
    The Sun die jaren geleden een artikel had waar je Michael's been ziet, met een grote zwarte korst op zijn been, en zwarte vlekken. Ze meldden toen dat dit een spinnenbeet was,net als vele andere bronnen. En ineens na zijn dood..publiceren zij diezelfde foto met een volledig ander verhaal..hetzwarte (de korst) is van injectie spuiten, hoezo ze spreken zichzelf volledig tegen?

maar vooral

-Michael is gay
    -Prince,Paris en Blanket zijn niet zijn kinderen
    -Michael kon geen kids krijgen, want zijn vader Joe had hem ooit eens zo hard in zijn kruis geschopt dat ie geen kids meer kon maken, zeg maar.
    -Michael heeft nooit relatie met een vrouw gehad...

Dat werd ongeveer in een weekje of zelfs korter in de media verteld...

Nu echter...

Over zijn 'geheime zoon' ...

-Michael's zoon door een one-night stand in 1984

Heeeeeey....dus

-Michael is geen gay
    -Michael kon WEL kinderen krijgen
    -Michael heeft wel een relatie gehad met een vrouw
    -Als die jongen (Omer) Michael's zoon kan zijn, met zo'n huidskleur, wat niet zwart is. Dan vernietigt dit toch ook enige logica dat Prince en de rest niet zijn kinderen kunnen zijn?

En zo waren er TIG berichten tijdens de 2005 rechtzaak ook, niet zo heel raar toch dat ik dan zo over tabloids denk? Of wel dan? Want dit is inprincipe het enige waar ik naar toe wilde. Exar Kun bleef zeggen dat ik veel te selectief ben, wie weet...maar is het zo raar? Hierboven is gewoon een goed voorbeeld van hoe vreselijk veel slap gelul er in die tabloids is.

6. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Gast, het lijkt wel of je persoonlijk aangevallen word met al die troep die je hier allemaal neerzet. Je hoeft je niet voor hem te verdedigen hoor. MJ zou bang van jou geweest zijn met al die weetjes die je loopt te verkondigen.

Trouwens, als je het met een vrouw doet kan je ook gewoon gay zijn hoor, denk je nou echt dat alle homo's het nog nooit met een vrouw hebben gedaan? Echt een mafkees ben jij, te blind.

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Michael heeft vanuit de hemel (in de ballenbak jaja) boven zojuist gereageerd op de lofzang van BigKabuto: ♪You know I'm Scared, I'm Scared, You know it♪

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dit was te verwachten. Het is nooit goed he? Het is alleen maar om te laten zien hoe triest de media bezig is, en dan krijg ik zo'n antwoord, waar je dus echt geen fuck mee opschiet.

Zoek het fijn uit , ok? :thumbs:

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
  10. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Zijn alle fans zo? Weggaan wanneer het een beetje heet onder de voeten begint te worden? Je staat gewoon niet sterk in je punten en roept daarom maar dit soort dingen.

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Een aantal mensen moeten hier eens grondig afkoelen. Waarom verspillen jullie überhaupt nog energie aan elkaar?

12. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heter, hoe beter..! :+

13. trajectum12

trajectum12 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren mijn eerste post hier en meteen de beschuldiging dat ik een kloonaccount heb. Ik POST inderdaad amper op het forum, ik bekijk het wel. Na verloop van tijd vond ik het voor mezelf tijd om eens te reageren, simpelweg doordat ik me ontzettend in Michael heb verdiept (nee, geen fan zoals ik zei). Degene die zei dat hij het van de goede en slechte kanten zag: het lijkt er opzich best op dat je eigenlijk alleen negatieve dingen kunt vinden en dat je de positieve dingen vermijd (ja Kabuto doet het juist omgekeerd waarschijnlijk, maar jij zegt 'geen hater' te zijn). Nu heb ik het over Michael als persoon en niet zijn muziek. Wat wil je zeggen over het feit dat hij zoveel geld gaf aan goede doelen, aan kinder ziekenhuizen? Ben daar toch benieuwd naar.

Dan het vitiligo verhaal, Michael werd niet spierwit in één keer. Sterker nog, sinds Off the wall werd hij steeds iets lichter. Vlekken die eerst bruin werden gemaakt maar later wit. Volgens mij heeft hij wel voor die bruine vlekken (gezien zijn huid meer wit dan bruin was na verloop van tijd) iets laten bleken. Dit weet ik trouwens ook niet zeker. En kindermisbruik is niet te bewijzen nee, niet als je je niet interesseert in hem. Dat hoeft ook niet, maar ga dan niet aan komen zetten met verhalen die in The Sun staan. Jullie wisten vast niet dat dit blad ontstaat door verhalen van gewone mensen, mensen die behoefte hebben om een verhaaltje te verzinnen. Dan begin je over andere bronnen, staat er niet heel toevallig in die andere bronnen: Blabla vertelde aan the Sun ... of de Telegraaf? Toevallig zeg! Werd laatst niet gezegd dat Lady Gaga man was, doordat dat op foto's zo leek? Guess what: Dat is niet zo en wie zei het: De halve pers, maar het was niet waar. Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik uit ervaring kan WETEN dat The Sun, maar ook andere roddelkranten vaak niet de waarheid spreken. Michael zou volgens diezelfde kranten nog moeten leven. Maar hé, dan ontkennen de makers van het filmpje het en dan is het verhaal weer heel anders.

En over het feit dat je telkens op wikipedia kijkt, kijk ook eens bij vitiligo. Als het dan allemaal toch zo goed nagetrokken is, is dit bij deze ook bevestigd toch?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vitiligo

Ik citeer: 'De van origine negroïde popster Michael Jackson leed aan deze aandoening.'

En nu jij weer

Oh en ik zal maar meteen zeggen dat ik 17 jaar ben en dat ik dus niet dezelfde persoon als Kabuto ben. Ik ben erg benieuwd naar de reactie, en nogmaals: Ik ben tegen niemand, maar ik weet wel dat mijn voorkeur nu aan Kabuto's kant ligt, simpelweg doordat ik me meer in zijn argumenten kan vinden.

'An official investigation began, with Jordan's mother adamant that there was no wrongdoing on Jackson's part. Neverland Ranch was searched; and multiple children and family members denied that Jackson was a pedophile,[85] though his image took a further hit when his older sister, La Toya, accused him of being a pedophile, a statement she later retracted'

We moeten het lezen ja, en dan spreek je jezelf tegen. She later retracted, met andere woorden: het was niet waar. Maar dat hij een pedofiel was, was uiteraard volgens jou geen leugen. Dat ze zei dat ze niet de waarheid sprak was wel waar, want dat wil jij horen. Zijn moeder ontkent, KINDEREN ontkenden (en zijn familie, maar dat vind ik geen betrouwbare bron).

/Mod Dubbelpost samengevoegd, gelieve de Edit-knop te gebruiken als je iets wilt toevoegen. Overigens voor de duidelijkheid: Ik kan bevestigen dat je geen kloonaccount bent. :) - the Matrix

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Als je eerst iemand beschuldigt en het daarna terugtrekt, betekend dat echt niet meteen dat hij onschuldig was hoor.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ben jij serieus? Nee echt...ben je serieus? Ga eens even heel wat paginas terug, kijk hoe lang ik al bezig ben. Heet onder de voeten? Jullie twee lopen een beetje lacherig over de hele situatie te doen. Je loopt dom te zwetsen over dat ik me niet zo aangesproken moet voelen....het feit dat je niks zegt over wat ik heb neergezet , zegt mij al genoeg. Jij kunt daar namelijk niks tegenin brengen. Niemand kan dat.

Ik heb het niet over roddels van jaren terug, ik heb het over roddels die onlangs in de tabloids zijn verschenen,waaronder veel van The Sun. Ik laat zien hoe zij zichzelf vreselijk tegenspreken. Ik laat zien hoeveel trieste bullshit er nog altijd verteld word...het is puur het antwoord op de vraag van anderen hier. En de opmerkingen...dat ik te selectief ben.

LEZEN vriend, gewoon lezen.

Besides...jij bent degene die mijn stukjes TROEP noemen, oh maar dat klopt ook. Het is troep uit tabloids.
    Dat is dus mijn hele punt. Nee duh....als je met een vrouw bent geweest en wie weet zelfs kids hebt gemaakt ermee..kun je nog steeds ook van mannen houden. Maar daarin heb ik nooit geloofd, zelf heb ik nooit iets van die gast gezien waarvan ik dacht dat hij wel eens homo kon zijn.

inprincipe kun je heel erg veel schrappen van wat hier is gezegd..ja ook door mij, want het hele punt waar ik naar toe wilde was dit: Exar Kun die mij meerdere keren selectief noemt, teveel alleen maar positieve dingen geloven en nooit negatieve dingen. Want ten eerste niet eens waar is,maar goed...ik geef toe dat ik misschien selectief ben. En nu heb ik ook gelijk uitgelegd waarom ik dat geworden ben...en naar mijn mening is dat dan echt niet zo raar meer hoor

En nu jij weer.

16. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF ik kom net terug uit de rimboe en ik zie dat Michael Jackson dood is.

RiP MJ

ps. iedereen in deze topic, doe is relaxt xD

17. trajectum12

trajectum12 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als Latoya haar aanklacht intrekt betekent dat niet dat hij meteen onschuldig is, maar ook niet dat ie wel schuldig is. En het feit dat hij van alle aanklachten vrijgesproken is telt ook niet mee? Door simpelweg GEEN bewijzen? En wat van het geldbedrag? Zou jij het aannemen als je zoon aangerand is? Antwoorden die ik graag van jullie wil horen, in plaats van Kabuto selectief te noemen, want ook jullie kunnen er wat van

18. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Jaa inderdaad..

19. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat het is , hij was eigenlijk gewoon een bounty

Niet doorvertellen he

20. Exar Kun

Exar Kun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    +1
    Ik sluit me volledig aan bij Cyrax77.

Dat is ook het hele punt wat ik alleen maar heb proberen te maken. Niemand zal het ooit met 100% zekerheid kunnen zeggen, je kan alleen maar aannemen wat jou het meest voor de hand liggende lijkt of misschien wat je graag zou willen geloven.

Verder moet ik zeggen dat ik inhoudelijk niet eens zo heel veel van mening verschil met BigKabuto, met de meerderheid ben ik het ook zeker eens. Ik vind hem alleen compleet doorslaan in het denken dat hij de waarheid heeft en het is vooral die houding die mij een beetje irriteert.

En ja, ik hou me eigenlijk meer met zijn muziek bezig :thumbs:.

Deel Deze Pagina