Ik wilde gewoon weten wat jij ermee bedoelde, want niet zo lang geleden op mijn vorige werk zei iemand ook...waar rook is.....geloof me joh, hij is schuldig, en toen had ik gelijk zoiets van....'mja'.
Uiteraard kan ik nooit 100% weten dat hij niks heeft uitgespookt...wel ben ik zelf ervan overtuigd. Ik geloof nooit dat deze man een kind zoiets smerigs zou kunenn aandoen. Plus alle bekende feiten over beide zaken, en natuurlijk dat ie volledig is vrijgesproken. En ik baal er gewoon heel erg van als mensen blijven komen met verhalen waarvan allang het tegendeel bekend is, zoals Rampage dus meerdere keren deed.
En dan nog even voor Rampage en anderen, waarom ik zo negatief over de media ben? Ik heb er mijn redenen voor. De manier waarop hun alles tijdens de 2005 rechtzaak verdraaide, de waarheid over de gebeurtenissen.
Hoe ik dat weet? Een boek geschreven door Aphrodite Jones, GEEN fan. Was ook van diezelfde media, na zijn vrijspraak schreef zij dit boek...want ze vond het walgelijk hoe anti-MJ de media zich gedroeg.
Nee de titel van het boek is niet helemaal je van het...maar het boek zelf wel.
Rampage...raar he dat ik tabloids zo vreselijk wantrouw? Ik heb een paar paginas terug toch echt een goed voorbeeld gegeven van 1 klein simpel artikel in die tabloids...en een week later spraken ze zichzelf volledig tegen. Ik zal het wel even opzoeken zo anders. Zelf vind ik dat een heel goed voorbeeld waarom je tabloids eigenlijk moet vermijden.
Laatst bewerkt: 2 sep 2009