Misschien niet, Forza 2 stelde mij erg teleur en ik weet dat deze game zoveel beter word. Het sim racen vind ik zo wel vet hoor, de eerste Forza was verre van dit nivo en ik heb die game kapot gespeeld. Maar de beelden van Forza3 vind ik nogal erg wisselvallig, ene parcour is heel mooi en de ander dan weer minder. Tja de schakel animatie die hier mist, ja sorry maar dan hadden ze de incar view beter weg kunnen laten. Oke gameplay boven graphics daar ben ik een voorstander van, het beeld hoeft geen Gran Turismo nivo te zijn maar ik wil wel iets ervaren aan een race dynamiek zoals de 'Le mans 24 hours' game op de PSX, die game was voor mij een echte sim voor de console.
Maar waaraan ik twijfel is de funfactor, het zijn nu wel zoveel tracks die ieder van elkaar wisselen. Maar ik ben niet zo iemand die voor ieder evenement een andere wagen koop, maar koop ik alleen de wagens die ik tof vind. Om een antwoord op je vraag te geven, nee ik ben dan niet echt een liefhebber van het genre.
Geef mij maar een racegame waar je een auto kiest en kunt gaan met die wagen, een beetje Race pro principe. Maar ik vind wel de supercars erg tof in deze game, en dat is eigenlijk voor mij dan weer de voorkeur. :b:
Laatst bewerkt: 18 sep 2009