[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tsja, ik vind wel dat God's Gamer gelijk heeft. :9 Het gaat gewoon niet meer over z'n dood, maar eerder hoe geweldig hij wel niet is, dat ie goed met kinderen om kan gaan, (soms een beetje té goed) en dat hij toch wel een goede gozer was nu hij dood is. :9 Dus inderdaad kan ie gewoon net zo goed dicht, aangezien er niet meer over z'n dood wordt gepraat. Anders ga ik een Jason Mraz topic openen!

:+

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gaf alleen aan, in reactie op Bassiej, dat ik het onnodig vond om een algemeen topic te hebben over één enkele artiest, omdat we dan nog 10, zo niet 20 topics mogen openen voor alle favoriete artiesten van de members hier.

Ik zeg ook niet dat het nodig is om dit topic te sluiten, lul lekker door over die dooie, maar ik wilde gewoon even m'n punt maken :+ Laat mij ook is joh! :mad:

Haha :+

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja dat snap ik ook niet helemaal. :+ Ik heb nooit gezegd dat er topics moeten komen over artiesten. :9 Ik zei dat als we niet meer over MJ's dood gaan praten, er beter gewoon een algemeen topic over kunnen maken. Want aangezien iedereen volgens mij nog HEEEL lang over gaan praten, over z'n nieuwe film en zo, is het gewoon niet meer relevant. Maar ik bedoelde daar niet mee te zeggen dat er gewoon topics gemaakt moeten worden over een bepaalde band of artiest, want dat wordt gewoon een beetje een gekkenhuis. :9

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik vraag mij ook iets af, waar maak jij je zo druk om? Als je deze thread niet boeiend vind, dan blijf je toch gewoon lekker weg? Nee echt hoor..waar maak jij je druk om? Je Het moest weer iemand zijn die de shit wilde starten he....zie je?

En ja...het leek na zijn dood wel alsof heeeeeel veel mensen hem niet kenden, ineens kwamen overal 'fans' vandaan.

Ik was allang over het onderwerp gestopt, er werd zo nu en dan links geplaatst hier van nummers en dergelijken, en jij gaat ineens je afvragen hoe lang ik al een fan ben en hoe lang ik verdrietig ben? Mijn vraag...boeit het? Waarom maak jij je daar druk om?
    En die andere persoon moest uiteraard weer erbij zeggne dat ie iets te goed met kids omging...was te verwachten.

Gaat dit uberhaupt ergens over? Links plaatsen van nummers van hem is een teken dat ik nog altijd verdrietig ben? I fail to see the logic vriend. En je wilde het topic gewoon dicht hebben, zeg dat dan volgende keer gewoon gelijk en ga niet dom en onnozel lopen doen en vragen stellen die echt nergens op slaan.|:- Dus beter blijf je hier gewoon weg...het intereseert je niet, het ergert je misschien zelfs...blijf dan gewoon weg, hmm?

Laatst bewerkt: 18 sep 2009
  5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wie reageert er hier nou heftig? Jij of ik? Jij hebt me al 2x dom en onnozel genoemd (dom niet, onnozel zou ik misschien soms kunnen zijn :+) terwijl ik gewoon vrolijk blijf en met enigszins boeiende argumenten kom (voor zover dit een discussie is) daar tegenover staat weer dat jij als de internerd de boel loopt te ontwijken (woeps, daar ging ik ineens ook 'schelden' :+)

Ik wilde een paar pagina's terug geloof ik nog een hele interessante discussie starten, maar daar kwam niks meer van terecht, maar ik heb dus wel alle intentie om hier gewoon gezellig te blijven, zolang het interessant blijft. Clips van MJ kan je ook in het wat luister je nu topic droppen (leeft dat nog trouwens? :+).. Ik noem maar wat..

De man is dood, jammer, maar klaar is klaar. Als er nou nog nieuwe informatie binnen zou komen over zijn sterven, dat ie echt vermoord is ofzo, dan is een topic als deze nog behoorlijk relevant..

Je beseft trouwens hopelijk wel dat wanneer we op deze manier door gaan met deze discussie, dat een dappere moderator dit topic alsnog sluit omdat het van het onderwerp afdwaalt, right? :+

(L)

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Jij wilde toch graag dat gesloten werd? Kijk naar je tweede reply.
    Nee ik reageer niet heftig, ik reageer gewoon met veel woorden.
    Geef me één goeie reden om zulke vragen te stellen? Waarom
    boeit het jou? Ik heb trouwens allang gezegd vanaf wanneer ik
    ongeveer fan werd. Waarom is het dan ook nog eens belangrijk om te
    hoe lang ik al verdietig ben? Serieus gast....ik snap je niet.

Als je het dan zo graag wilt weten...ik ben er allang overheen, snappen doe ik het nog niet omdat het gewoon raar is, ik blijf het raar vinden om een video of performance te zien en dan weten dat hij weg is, veel fans die ik spreek zeggen dat en begrijpen wat ik ermee bedoel.

En ik vind het prima...gewoon alleen updates van nieuws hier melden en geen muziek of videos meer. Ik begon er ook niet , maar toen ik het zag had ik zoiets van...ach dan doe ik ook rustig mee. Klaar.

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Het topic leeft toch nog steeds, waarom zou je het dan dicht gooien. Misschien is het wel een optie om het gewoon de Michael Jackson Topic als naam te pakken.

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Inderdaad.
    Ik zie soms topics op XBW die in mijn ogen ook erg onzinnig zijn.
    Maargoed mij zie je dan niet.
    Maar dit topic leeft gewoon nog,en er zijn nog genoeg dingen dingen om over te discussieren (This is it film bijvoorbeeld)

Dus dichtgooien van dit topic zou in mij ogen echt werkelijk nergens op slaan.
    En MJ vergelijken met zomaar een andere artiest kan dus ook niet he.
    Want of je nou fan bent of niet,de beste man heeft wel voor heel wat binnen de muziekindustrie betekend.

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    3 dingen kloppen niet.

1: Volgens jou is het zo dat zolang een topic leeft, dat 'ie open mag blijven. =\ Verloren.

2: Dit is echt gewoon een fantopic geworden, dus als dat mag, dan kan ik ook een Jazon Mraz topic openen. :)

3: Dat laatste stukje, over MJ vergelijken met een andere artiest. Ik denk dat Elvis, The Beatles en zo minstens zo'n grote invloed had op de muziekindustrie.

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Kijk als een topic op gegeven moment geen inhoud meer bied en er meer word gespamt dan dat er gediscussieerd word,dan kan het idd beter gesloten worden,ben ik met je eens.

Maar geeft toe dat er hier nog best veel mensen serieus meelezen/schrijven dus waarom topic dichtgooien?

En ja fantopic.. enigzins mischien gelijk hoor.
    Maar het is niet zo dat het zomaar even geopend werd.
    Het was gewoon een schok dat de beste man was overleden,vandaar dit topic geopend werd,en ja toevallig word er nog over gepraat in dit topic.

En Elvis en the beatles geef ik je ook helemaal gelijk in maar die waren al overleden voordat ik uberhaupt geboren ben.
    En er is niet onlangs groot nieuws over deze artiesten verschenen,begrijp je waar ik naartoe wil ;)

Verders ook helemaal geen problemen mee hoor als er een Elvis topic zou worden geopend.

Vind het alleen zo jammer dat mensen vinden dat het topic dicht moet terwijl het nog levend is.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  12. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die dachten, van waar het naar toe ging met de Joden in Michael's leven en dood. Nou, heel veel! Michael wist het zelf, maar kon er moeilijk iets aan doen. Doordat hij omsingeld werd door hun. Dit zijn Michael's woorden zelf;

Michael Jackson; "They suck them like leeches. They start out the most popular person in the world, make a lot of money, big house, cars and everything and end up penniless. Its a conspiracy. The Jews do it on purpose."

They dont care about us;
    "Jew me, sue me, everybody do me, kick me, kike me." (Is later veranderd..)

http://www.jweekly.com/article/full/27801/jacko-building-mosque-trashing-jews/
    Michael Jackson called Jews "leeches" and suggested he was the victim of a Jewish "conspiracy" targeting him because of his status as "the most popular person in the world." "The Jews do it on purpose," Jackson said in the message

http://waronyou.com/topics/the-jews-behind-michael-jackson’s-life-and-death/
    "Michael Jackson has an anti-Semitic streak and hasnt learned from his past mistakes, ADL director Abraham H. Foxman said in a statement. It seems every time he has a problem in his life, he blames it on Jews."

LaToya Jackson; "He was more worth dead than alive."

AEG (Big Jewish company) gets 10% of the money from Michael Jackson's movie.
    Staples Center where Michael Jackson's memorial was, belongs to AEG. (aan het einde, is er op het scherm, meerdere malen het Joodse ster te zien)

Jordan Chandler die in 1993 had gezegd. Dat Michael hem had aangetast op 13jarige leeftijd. En pas na Michael's dood toegegeven had dat het nooit is gebeurd en dat hij moest liegen van zijn verder. Is Joods..

Uri Geller (heeft Michael gestrikt om een interview te houden met Martin Bashir, waardoor uiteindelijk Michael rechtzaken kreeg en veel medicatie innam sindsdien) en na zijn dood pas met een documentaire komt, met als doel geld te verdienen, hij en Dieter Wiesner ex-manager zijn allebei Joods.

Lijkt erop alsof ze het zagen aankomen dat Michael Jackson dood zou gaan. Doordat er over de 120uren aan beelden zijn en nieuwe muziek. Die over de jaren heen in de schappen moet liggen. Alsof het al klaarstond. Het was ook gelijk AEG die gelijk alle rechten hebben gekocht, voor een grote investering, die zichzelf gaat voeden door alle fans van Michael Jackson. En daarmee voor grote winst boekt voor AEG. Waar Michael zelf voor de 50 shows 50miljoen zou verdienen. Zal AEG over de miljarden verdienen uit Michael's dood.

Conrad Murray, Michael's personal doctor.

Voor mensen die deze overname van mensen en Hollywood als klein zien. De feiten zitten voor jullie, waarom van de waarheid blind raken?
    Betaald/bedreigd om het te doen? (Kijk naar zijn ketting) (ziet er beetje verdacht uit?)

13. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0

Nieuwe TV Commercial waarin je MJ Billie Jean hoort zingen :'-(

Talent & zin had hij dus nog wel.. :'-(

Laatst bewerkt: 20 sep 2009
  14. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    WTH probeer je hier allemaal te zeggen?

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Wie is in godsnaam Jason Mraz? 8)

:lol:

De Illuminati hebben hem toch juist vermoord? Die hebben namelijk ook oa. Tupac en Bob Marley vermoord en nu dus ook Michael Jackson. Zijn vertiligo schijnt hij ook gekregen te hebben omdat hij niet de orders van de Illuminati opvolgde. Wie heeft er nu gelijk?

16. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik geloof dat iemand hier teveel Dan Brown boeken gelezen heeft :+.

17. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0

O zo vette optreden. :D

Alleen bij 1:00 zie ik de blik in zn ogen. Die hij ook had toen bij de This is It laatste rehearsals. De blik van vermoeidheid. Ik vind dan ook dat hij qua uiterlijk toen het meest leek toen bij History Tour.

En vond het ook qua inhoud een beetje op lijken.

Laatst bewerkt: 20 sep 2009
  18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Serieus de pa van mn vriendin zei ook dat het de illuminati was

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714

:+

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik voel me trots, heb dit keer de shit in deze topic niet gestart :+

Vind overigens wel dat Gods Gamer gelijk heeft. Je kan ook 100 topics openen over Madonna, Kayne West, Britney Spears en daar ook muziek in stoppen.

Het is het woord van de pers, tegen andere personen. Je weet op dit moment niet meer wie of wat je moet geloven.

Kabuto, rustig man ;) Mensen hebben nu eenmaal een andere mening over Michael Jackson. Het enigste ( wat ik moet "leren" ) is dat je hun mening moeten respecteren en hun die van jou en niet mensen moet dwingen om jou ( of andere ) mening over te nemen. Het is nu eenmaal een gesloten zaak, Jackson is dood. Wat er nu volgt ... ja ... dat zal nog blijken.

Deel Deze Pagina