Voor de mensen die dachten, van waar het naar toe ging met de Joden in Michael's leven en dood. Nou, heel veel! Michael wist het zelf, maar kon er moeilijk iets aan doen. Doordat hij omsingeld werd door hun. Dit zijn Michael's woorden zelf;
Michael Jackson; "They suck them like leeches. They start out the most popular person in the world, make a lot of money, big house, cars and everything and end up penniless. Its a conspiracy. The Jews do it on purpose."
They dont care about us;
"Jew me, sue me, everybody do me, kick me, kike me." (Is later veranderd..)
http://www.jweekly.com/article/full/27801/jacko-building-mosque-trashing-jews/
Michael Jackson called Jews "leeches" and suggested he was the victim of a Jewish "conspiracy" targeting him because of his status as "the most popular person in the world." "The Jews do it on purpose," Jackson said in the message
http://waronyou.com/topics/the-jews-behind-michael-jackson’s-life-and-death/
"Michael Jackson has an anti-Semitic streak and hasnt learned from his past mistakes, ADL director Abraham H. Foxman said in a statement. It seems every time he has a problem in his life, he blames it on Jews."
LaToya Jackson; "He was more worth dead than alive."
AEG (Big Jewish company) gets 10% of the money from Michael Jackson's movie.
Staples Center where Michael Jackson's memorial was, belongs to AEG. (aan het einde, is er op het scherm, meerdere malen het Joodse ster te zien)
Jordan Chandler die in 1993 had gezegd. Dat Michael hem had aangetast op 13jarige leeftijd. En pas na Michael's dood toegegeven had dat het nooit is gebeurd en dat hij moest liegen van zijn verder. Is Joods..
Uri Geller (heeft Michael gestrikt om een interview te houden met Martin Bashir, waardoor uiteindelijk Michael rechtzaken kreeg en veel medicatie innam sindsdien) en na zijn dood pas met een documentaire komt, met als doel geld te verdienen, hij en Dieter Wiesner ex-manager zijn allebei Joods.
Lijkt erop alsof ze het zagen aankomen dat Michael Jackson dood zou gaan. Doordat er over de 120uren aan beelden zijn en nieuwe muziek. Die over de jaren heen in de schappen moet liggen. Alsof het al klaarstond. Het was ook gelijk AEG die gelijk alle rechten hebben gekocht, voor een grote investering, die zichzelf gaat voeden door alle fans van Michael Jackson. En daarmee voor grote winst boekt voor AEG. Waar Michael zelf voor de 50 shows 50miljoen zou verdienen. Zal AEG over de miljarden verdienen uit Michael's dood.
Conrad Murray, Michael's personal doctor.
Voor mensen die deze overname van mensen en Hollywood als klein zien. De feiten zitten voor jullie, waarom van de waarheid blind raken?
Betaald/bedreigd om het te doen? (Kijk naar zijn ketting) (ziet er beetje verdacht uit?)
Klik om te vergroten...