Nee zoals ik ook al zei, 100% zeker weten kun je het nooit doen. Maar Één ding is wel duidelijk , trajectum en ik weten er wel een stuk meer van af. Wij hebben meer onderzoek ernaar gedaan. De man heeft zelf toegegeven dat het een fout van hem was, maar als je goed kijkt kon die baby niks gebeuen...dus vallen kon niet. Maar het was absoluut een fout...maar kom op, be real zeg. Maakt hem dat een pedofiel? Schuldig aan het verwoesten van twee levens? Dan kun je de feitjes erbij gaan pakken...
de dingen die bekend zijn over beide families die hem aanklaagden, allebei zo shady als de tering. Neem dat dan in overweging. Ik heb het niet tegen jou Rampage. Want jij was dacht ik toch ook van mening dat ie niet schuldig was?
Dan geld dit vooral voor BassieJ, want het lijkt wel alsof hij hem al schuldig vind om bepaalde stommiteiten van MJ. Waarvan dan vooral het baby incident echt serieus te noemen is....wat nog meer? Oh, dekens over de gezichten van zijn kids? Nee niet ideaal...ik zou het misschien zelf niet doen,then again...ik heb die angst niet. Maakt het hem echter schuldig? No way.
Weet niet wat jou doel is BassieJ,maar denk even logisch na. Sure Michael had heel erg veel geld ja. Maar feit is wel, hij HOEFT geen geld te geven. De hele opbrengst van de Bad tour was toen gigantisch, zul je begrijpen. Hij ging naar tehuizen toe zoals Ronald Mdonald, zonder publiciteit. Wat zegt dat jou? Ga zijn boek lezen, dan lees je over zijn doel om simpelweg de wereld een stuk beter te maken. How's that for reasons? Kijk AUB even verder.
Dus wat voor dingen verwacht je te horen van de man om te geloven dat ie misschien gewoon onschuldig was?
Heb je uberhaupt naar die video gekeken? Zou je toch al genoeg moeten zeggen of de aanklager in 93. Of kijk naar
de twee aanklager, waarvan het jochie ****** had en zijn laatste wens was om MJ te zien....MJ zorgde voor de
gehele familie, qua steun en financien. De dokters hadden het joch allang opgegeven maar door tijd door te brengen
op Neverland en MJ te leren kennen is die ziekte verdwenen, het joch was weer genezen. En dan krijgt ie stank voor dank terug.
Niemand hoor je daar over,maar denk je zelf eens in dat jij in die positie zit. Dus kom niet aan met 'Tja, miljoenen geven betekent niet meteen zijn onschuld' want ik heb je plenty dingen gegeven om in elk geval de hele zooi in twijfel te trekken.
Laatst bewerkt: 21 sep 2009