1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Alsof ik al niet de wereld aan redenen heb gegeven waarom ik ervan overtuigd ben dat de man nooit wat gedaan heeft. Want ja ja, zelfs ik heb ook gezegd dat je het uiteraard NOOIT 100% zeker kan weten. Ik kende de man niet, maar als je met een beetje logica nadenkt en GOED research doet...gewoon dingen uitzoekt...dan kom je wel tot de conclusie dat er in elk geval een hoop stinkt.Laten we hiermee beginnen....en ik wil je dingen per PM sturen. Want laten we dat hier maar niet doen...daar is de thread niet voor bedoeld.

Maar ik wil je best dingen laten zien, die jij zeker weten echt niet wist van beide zaken.

[yt]3lVUvOLdg50[/yt]

En uiteindelijk blijft er maar één ding over, nadat je al die dingen ziet en gelezen hebt...en je weet dan ook over wat MJ echt voor zieke kinderen deed wat echt zijn doel was.....geloof jij dan nog dat ie tot zoiets in staat is? Het compleet tegenovergestelde van een kind 'healen' he...

Laatst bewerkt: 20 sep 2009
  2. Xbox.exe

Xbox.exe Nu even serieus

Leuk Bevonden:
    0
    Of dat hij nou onschuldig is, ja of nee, vergeet de media dat voorval. Eerste schopte de media MJ de grond in, en toen hij dood ging werd alles weer vergeten. Schandalig!

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Mijn punt van de hele tijd is al vrij simpel...zoek dingen gewoon zelf uit. Bekijk die video...die bestaat uit logica en feiten. Oficiele papieren uit de rechtzaal, etc... doe je eigen research als je ook de andere kant wilt weten. De kant die amper word vertel. En DAT waardeer ik zwaar aan Trajectum, geen fan maar wel gewoon de zaak uitzoeken.

Laatst bewerkt: 20 sep 2009
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Geniale filmpjes, hebben me een leuke avond bezorgd _O__O_

Wie dat verzonnen heeft is genialer dan Robert Ludlum, Dan Brown en Appie Baantjer tegelijk!

5. trajectum12

trajectum12 Member

Leuk Bevonden:
    0
    -----------------------------------------------------------------------

Nouja, kijk er dan niet van op dat er een lange reactie uit voort komt, haha. Ik wilde het juist kort houden, omdat ik anders weer overkom als iemand die meteen flipt bij elke reactie. Maargoed, here we go:

Beginnend bij de goede doelen, waar ik kort over gesproken heb. Michael gaf de opbrengst van de Bad-tour als ik het me goed herinner aan een goed doel, om kinderen te steunen die het moeilijk hadden. Een groot deel van zijn geld ging naar kinderen, een groot deel van zijn teksten gingen over kinderen. In Dancing the dream (staat op internet) heeft hij een aantal gedichten geschreven met betrekking tot kinderen, de manier waarop hij over ze denkt. Hij heeft een lied gezongen, genaamd Childhood. Hierin zegt hij ook 'it's been my fate to compensate for the childhood I've never known'. Hij probeert zijn jeugd in de halen en hierdoor vind hij nogal 'jeugdige' dingen, nog helemaal geweldig. Hij ziet kinderen als onschuldig, nog niet 'aangetast' door de maatschappij. Zij denken simpelweg: 'Dat is mooi!' als ze een lied horen, of 'dat is lelijk' als ze het niet mooi vinden. Ze liegen niet om goed over te komen en dat vond Michael zo mooi aan ze. Als zij zeiden dat het lied goed was, vertrouwde hij daar op. Zij oordeelden hem niet omdat hij anders was. Hij heeft zelf geen jeugd gehad, moest vanaf zijn 5de op het podium staan en werd geslagen als hij iets fout deed. Michael wilde de kinderen een jeugd geven die hij nooit heeft gehad, resultaat: Neverland, met als inspiratie Peter Pan, die hij enorm bewonderde. Neverland was een plek waar kinderen een dag hun zorgen konden vergeten, videospelletjes konden spelen, in attracties gaan en de tijd van hun leven hebben.

Één van de aanklagers heeft acteerlessen gehad om te kunnen acteren dat Michael hem iets aan had gedaan. Ondertussen zat hij relaxed wat te drinken terwijl hij ondervraagd werd. Samen met zijn moeder was hij op Neverland geweest en hebben ze enorm geprofiteerd van de mogelijkheden daar. Zijn moeder ook, omdat ze wisten dat Michael goed was voor ze. Ze hadden eerder al bij een andere gast aangeklopt om daar te kunnen profiteren van het geld, en diegene had Michael ook gewaarschuwd (vraag me niet wie dit was, maar hij is wel bekend, misschien weet Kabuto het wel).

In elk geval: Michael was een echte bussinessman, maar tegelijkertijd ook nog een kind die niets liever wilde dan kinderen gelukkig maken, omdat zij de toekomst zijn volgens hem.

Ik vind het lastig om uit te leggen, het is echt een kwestie van verdiepen. En ja, dat heb ik gedaan, en hoewel ik zijn muziek briljant vind, ik luister er zelf niet zoveel naar. Ben meer gefascineerd door zijn manier van leven, want ik zou het goed vinden als er meer van zulke mensen zijn. Zeker inspirerend, als je er maar aandacht aan schenkt. Ik heb veel van deze man geleerd, op positieve wijze. Ik ben veranderd door hem, door zijn kijk op dingen, op kinderen, op de mensen over het algemeen. Nou ja, nogmaals: blijf gerust bij je eigen mening, maar never judge before you know the whole story, haha

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heel erg mooi gezegd en zoals Madonna ook al zei.... 'The world abandoned him, i abandoned him' . Ga de speech van Madonna maar checken, die was ongelooflijk krachtig en heel erg eerlijk. Normaal hoor je weinig negatiefs in de media over Madonna..maar goh wat toevallig. Een dag na die speech waarin ze eerlijk was over de media en hun achterlijke verhalen....stond ze ineens in allerlei bladen. Ten eerste verdraaiden ze haar speech volledig en er werden ook gelijk allerlei roddeltjes verteld.

Enneh..

Volgens mij was het Chris Tucker, dat las ik in het boek van die vrouw die al die keren in de rechtzaal was in 2005, een vrouw die dus eerst nogal anti-MJ was, Aphrodite Jones. En de mensen die zich nog afrvragen waarom fans van Michael zo meegaand en medelevend waren met hem. Kijk naar Trajectum, goed voorbeeld...geen fan, wel geintresseerd in de persoonlijkheid en is daarom een soort van 'research' begonnen, dingen te weten gekomen. Niet zo gek dat fans die hem dan al 'kennen' vanaf dat hij begon zo met hem mee leven. Die luisteren naar de teksten, Michael was zijn eigen muziek. Die zien het onrecht wat er gebeurd...en tijdens moeilijke tijden steunen ze die persoon.

Dat deed ik dus ook op mijn eigen manier, en ik zal voor zolang ik leef de mensen blijven vertellen over de dingen die zij NIET weten, en waardoor ze het totaal plaatje wel even anders zullen gaan zien.

Laatst bewerkt: 21 sep 2009
  7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind dingen doen met geld zo'n vreemd argument voor iemands onschuld. :9 Die gast had miljoenen.

Ook toen hij dat kind uit het raam hing, dat doe je als normaal mens gewoon niet. Dat is al bijna een reden om iemand op te sluiten.

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kabuto weet het echte verhaal niet.
    BassieJ niet.
    Rampage niet.
    Niemand niet ...

Dat zul je nooit te weten komen ook. Dus waar kan je het dan nog in godsnaam over hebben? Alles wijst erop dat Michael Jackson gewoon een aantal rare laatste jaren heeft gehad .. dat voorbeeld met die baby, ja. Dat doe je gewoon niet ... als die baby had gevallen had je NOG mensen gehad die geloofden in zijn onschuld voor de moord ( die nooit gebeurd is hoor :+ ) op de baby. Vooralsnog hoor je dan een baby niet uit een raam te hangen.

Voorbeeld hoor ...

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nee zoals ik ook al zei, 100% zeker weten kun je het nooit doen. Maar Één ding is wel duidelijk , trajectum en ik weten er wel een stuk meer van af. Wij hebben meer onderzoek ernaar gedaan. De man heeft zelf toegegeven dat het een fout van hem was, maar als je goed kijkt kon die baby niks gebeuen...dus vallen kon niet. Maar het was absoluut een fout...maar kom op, be real zeg. Maakt hem dat een pedofiel? Schuldig aan het verwoesten van twee levens? Dan kun je de feitjes erbij gaan pakken...

de dingen die bekend zijn over beide families die hem aanklaagden, allebei zo shady als de tering. Neem dat dan in overweging. Ik heb het niet tegen jou Rampage. Want jij was dacht ik toch ook van mening dat ie niet schuldig was?

Dan geld dit vooral voor BassieJ, want het lijkt wel alsof hij hem al schuldig vind om bepaalde stommiteiten van MJ. Waarvan dan vooral het baby incident echt serieus te noemen is....wat nog meer? Oh, dekens over de gezichten van zijn kids? Nee niet ideaal...ik zou het misschien zelf niet doen,then again...ik heb die angst niet. Maakt het hem echter schuldig? No way.

Weet niet wat jou doel is BassieJ,maar denk even logisch na. Sure Michael had heel erg veel geld ja. Maar feit is wel, hij HOEFT geen geld te geven. De hele opbrengst van de Bad tour was toen gigantisch, zul je begrijpen. Hij ging naar tehuizen toe zoals Ronald Mdonald, zonder publiciteit. Wat zegt dat jou? Ga zijn boek lezen, dan lees je over zijn doel om simpelweg de wereld een stuk beter te maken. How's that for reasons? Kijk AUB even verder.

Dus wat voor dingen verwacht je te horen van de man om te geloven dat ie misschien gewoon onschuldig was?
    Heb je uberhaupt naar die video gekeken? Zou je toch al genoeg moeten zeggen of de aanklager in 93. Of kijk naar
    de twee aanklager, waarvan het jochie ****** had en zijn laatste wens was om MJ te zien....MJ zorgde voor de
    gehele familie, qua steun en financien. De dokters hadden het joch allang opgegeven maar door tijd door te brengen
    op Neverland en MJ te leren kennen is die ziekte verdwenen, het joch was weer genezen. En dan krijgt ie stank voor dank terug.

Niemand hoor je daar over,maar denk je zelf eens in dat jij in die positie zit. Dus kom niet aan met 'Tja, miljoenen geven betekent niet meteen zijn onschuld' want ik heb je plenty dingen gegeven om in elk geval de hele zooi in twijfel te trekken.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Je hebt er onderzoek naar gedaan? Volgens mij hebben jullie beiden gewoon onderzoek gedaan naar onderzoeken die er naar gedaan zijn. Dus dat is zo hypothetisch en onbetrouwbaar als wat. Vooral als je ziet wat voor een onzin er allemaal op het internet rondgaat.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je begrijpt het gewoon niet, ik zeg de hele tijd al, ik weet niet dat ie schuldig is of onschuldig. Ik weet gewoon dat ie veel domme dingen heeft gedaan. En dat geld geven, nogmaals, dat is een heel ander verhaal.

Ik vind het gewoon erg grappig dat jullie het allemaal zo goed weten, en ik noem deze dingen, zodat je er nog ff goed over na kan denken.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Zoals ik al eerder zei....op een MJ forum waar mensen zitten die de boel echt goed bekeken hebben, iemand zei hier wel dat al die oficiele documenten uit de rechtbank een hoop aparte taal bevat, maar op die forum zitten lui die er wel know-how van hebben. Dus wellicht studeren ze zelf ook rechten of weten er gewoon van. Dus kortom....

Uit oficiele rechtbank documenten die werden vrijgegeven tijdens de rechtzaak. Het boek van een vrouw die alles van binnen gevolgd heeft. Die vrouw was dus eerst zeer anti MJ,maar tijdens de rechtzaak zag ze hoe oneerlijk en vooral hoeveel shit er in de media verteld werd. Dus na afloop besloot zij er een boek over te schrijven. Zij was immers constant in die rechtzaal. Zo'n iemand geloof ik eerder dan wat een tabloid te melden heeft. (die zich toendertijdt drukker maakte om zijn kleren dan om de happenings).

Het zou goed zijn als mensen dit soort boeken zouden lezen. Niet geschreven door fans, deze werkte juist toen voor de aanklager in 93.

http://www.amazon.com/Redemption-Mi...on-Unautographed/dp/0615306705/ref=pd_sim_b_5

En deze over 2005

http://www.amazon.com/Michael-Jackson-Conspiracy-Aphrodite-Jones/dp/0979549809

Ook absoluut geen fan, en iemand die neutraal is, de media had hem allang schuldig bevonden en veroordeeld voordat de rechtzaak nog maar van start was gegaan. Daarom besloot zij een boek te schrijven met de waarheid.

En bassiej, zo lust ik er wel meer. Jij blijft maar doorgaan over die domme dingen, alsof ze vreselijk zijn.
    Nou vertel ze maar dan. En ik heb allang meerdere keren gezegd dat ik niet beweer dat ik de absolute
    waarheid ken, want dat kan niet. Wel ben ik er 100% van overtuigd dat ie niks gedaan heeft, en dat
    baseer ik dan op de dingen die ik gelezen en uitgezocht heb. Ik heb beide kanten gecheckt...dat bedoel ik te zeggen.

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hehe, dan valt er gewoon niet met jou te praten. :+

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het enige wat ik wil is dat meer mensen eens naar het andere verhaal kijken. Het verhaal wat de mainstream media je gewoon niet verteld, nee zelfs een CNN niet eens. Misschien Larry King,maar daar houd het ook bij op.

Heel veel dingen die mensen tegen mij zeggen, mensen die dus denken dat het een smeerlap was, zeggen dingen waarvan allang bekend is dat het onzin was.
    Dingen die in die boeken bijvoorbeeld staan, waar de media geen aandacht aan schenkt. Maar het is allang duidelijk dat als je de echte andere kant van het verhaal wilt weten.

Dat je niet hoeft te zoeken op nieuws sites, wel die boeken. Genoeg mensen die ik ken blijven hun twijfels houden, allemaal prima...maar het zou dan ook zo mooi zijn als ze het ergens op kunnen baseren,maar dat kunnen ze dus niet.

BassieJ...jij zei dat ie veel domme shit gezegd en dingen gedaan had, ik moet nog steeds die vele dingne van jou horen. Jij zei dat je het knap vond dat ik overtuigd was van zijn onschuld. Ik laat je ook nog eens zien waarom ik ervan overtuigd ben en dan kom je ineens met 'met jou valt niet te praten' , zo werkt dat dus niet he. Dat is zwak. Ik dwing ook niemand om iets te geloven, ik vraag
    alleen om ook naar de andere kant van het verhaal te kijken...want ik wil er best over discussieren hoor.

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dus dat raam incident, dat wijst er al op dat ie niet echt goed bij zn hoofd is. En hoe ie praat over kinderen is gewoon eng. Ook in dat filmpje van Jay Leno, hoe ie praat over McCauley Culkin, dat is gewoon niet gezond voor een volwassen man.

Maarja, het voelt echt alsof je denkt dat ik m schuldig vind. Maar dat is gewoon niet zo, ik ben er gewoon niet zeker van. En ik snap nog steeds niet waarom je er nou zo zeker van ben, en ik denk dat ik het ook nooit zal weten.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb toch al aardig wat dingen laten zien waarom ik gewoon overtuigd ben van zijn onschuld. Op het moment ben ik dit aan het kijken, kende de video nog niet. Ik raad je aan om dit te gaan kijken....puur om te zien hoe die familie in 2005 in elkaar zat. , en nog veel meer. En ik vind dat ze dit neutraal vertellen en niet Pro MJ ofzo...dus gewoon kijken. Veel dingen in de video wist ik dus al, en dan heb jij gelijk weer een paar redenen van mij waarom ik overtuigd ben.

[yt]wVcSQVQlKH0&NR[/yt]

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nah.. Sorry, ik heb 'm helemaal afgekeken, ik kan echt geen kant kiezen.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Het eerste deel alleen, want het zijn 5 videos en in totaal zo'n kleine 40 minuten. Maar het is het absoluut waard. Je ziet ook dingen over 93, ongetwijfeld dingen die gewoon velen nog niet weten en echt wel onthullend te noemen zijn, zeer onthullend zelfs.

En ik kan er niks aan doen,maar met dit soort dingen blijf je grote lappen tekst houden.

Nog meer redenn waarom ik 100% in zijn onschuld geloof

- Twee grand juries gooide de '93 zaak eruit, omdat het zwak was.

- Het feit dat Michael die familie betaalde betekende niet dat er geen
    criminal investigation gestart kon worden, echter besloot die familie dat gewoon niet te doen.

-Pas na die settlement kwamen overigens die twee Grand juries met die uitslag.

-Michael liet al die shit bij hem doen, zich volledig laten fotograferen van top tot teen en alles laten onderzoeken. Waarom dit allemaal doen als je gelijk de zaak had kunenn 'afkopen' ? Een betaling was gewoon echt een allerlaatste optie.

- De secretaresse van de advocaat van de aanklager verteld in haar boek hoe zij er zelf
    bij was toen Michael ge 'set-up' werd.

-De vader van Chandler die Michael chanteerde .

- Het feit dat ie van alle 10 aanklachten onschuldig is bevonden.

-Het verhaal van de familie in 2005 wat elke keer idiotere wendingen aannam.

-Aphrodite Jones die aan de rechter na afloop gevraagd heeft of ze al het bewijsmateriaal kon zien en ook alle documenten. Dit beschrijft ze allemaal in dat boek....en het bewijs? Volslagen idiote dingen die er totaal niet op wijzen dat ie een smeerlap was en dus schuldig.

En verder zul je veel zien in die video.

En ik kan blijven doorgaan.

Mensen denken wel dat ik zo selectief ben,maar ik heb echt beide kanten gevolgd. Alles gevolgd...en ik kom dan een tijdje tot een bepaalde conclusie ja. Die families waren uit op geld, dat lijkt mij wel aardig duidelijk nu. Altijd naar twee kanten van het verhaal kijken, toen die aanklachten in 2003 op het nieuws kwamen wist ik zelf nog helemaal niks. Ik had me niet verdiept in de 93 zaak en zelfs ik had zoies van 'Hmmm, wtf? Wederom?' In 93 was ik nog te jong om zulke dingen uit te zoeken en begrijpen..plus volgens mij was er nog geen internet toen, could be wrong. Hoe dan ook....TOEN wist ik dus juist maar één kant van het verhaal..en dat was
    die van de mainstream media.

Maar juist toen ik besloot om de boel te gaan uitzoeken, kwam ik achter hele andere dingen, die helaas gewoon nog
    altijd veel te weinig aan het licht gebracht worden. En die de mening van velen wellicht flink zou kunen veranderen, en ik
    vind dat dat aardig tijd begint te worden.

19. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, Michael Jackson is overleden?!

20. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ja....

Wat goed opgemerkt van je|:-