wat een kut vraag
Maar is toch gewoon vrachtwagen eerst want die komt van recht ten opzicht van auto
daarna auto want die heeft voorang op de motor door het obstakel en recht door opzelfde weg gaat voor
Motor als laatste want die heeft een obstakel. (Motor mag daar trouwens helemaal niet staan (zebrapad).) en recht door opzelfde weg gaat voor.
Maar dit soort vragen krijg je toch niet. Je krijgt tegenwoordig wel 'inschat vragen' waar ze in dit geval kunnen vragen: Moet de vracht wagen de auto voor laten? A Nee dit is onveilig B Ja dit is veiliger C enz.... Dan zou het weer wel B zijn
Trouwens wat een gezeur over geldklopperij hier... moet je eens proberen je vrachtwagen rijbewijs te halen. Moet je eerst een chauffeursdiploma halen, dat kost pas handen met geld. Zeker voor mij. Ik rij dadelijk misschien 4 uur in de week in een vrachtwagen(grotedeels uit privé redenen), waarom moet ik 'vakbekwaam' zijn. Het is niet alsof ik mijn hele leven vrachtwagen chauffeur wordt. Ik krijg nooit meer met vrachtbrieven, urenadministratie enz te maken... Onzin allemaal.
Laatst bewerkt: 17 okt 2009