1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Auto's] Welke auto('s) heb/ben jij of je ouders! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 11 dec 2008.

  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Bloedmooie Porsche, en dat uit '97 :D
     
  2. daviddekanter

    daviddekanter Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks!

    Gewoon netjes onderhouden.
    Dan maken de jaren niks uit.
     
  3. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is hier nu bitchen aan.. ? ik vind die reactie van hem meer hoe jij dat noemt 'bitcherig'

    Hij zou er nog niet in willen dood gaan.
    Ik zeg alleen dat IK 10x liever in een golf rij,
    Tevens heb ik erbij gezegd dat het MIJN mening was
    ;) am i right
     
  4. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    @ daviddekanter
    echt een wrede porsche ! vooral die uitlaat in het midden,
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ik ben student, heb een OV en zuip, samen met 85% van de andere studenten, elk weekend de voorraad van de kroegen hier op. Wat heb ik aan een "eigen" auto als de staat mijn vervoer betaald?


    Je denigreerde zijn Fordje :+....dat is het verschil 8)

    En een tipje voor de volgende keer: rechtonder staat een "Edit" knop. Daarmee kan je een "dubbelpost" voorkomen
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2009
  6. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat het verschil...:thumbs:
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Kom niet aan de Ford van JeePee!

    Die gaat wel 240.....downhill :+

    Of niet svennies? 8)
     
  8. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook helemaal niet dat ik hem lelijk vind hoor, ik heb namelijk zelden zo een mooie fiesta gezien,

    wat voor auto heb jij trouwens :p .? of ben je bezig met je rijbewijs
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Kijk eens naar mijn edit 8)

    Ik heb nu 1,5 jaar mijn rijbewijs en scheur, waar het nodig is, in een Opel Astra station van mijn ouders....of een Peugeot 206 van mijn vriendin.
    Ik heb geen auto nodig :)
     
  10. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    @ killaz.

    oke man, stations zijn altijd relax om in te rijden. ;)
    p.s ik heb je edit niet gezien
     
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_

    Kom laten we de discussie weer is starten...
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Nou, zeg maar ALLE golfjes hier in Arnhem hebben óf lexus look-a-likes, of 4 uitlaten, of ongespoten bumpers, of chrome M3 spiegels of booskijkers, of tribals op de ramen, of Audi velgen, of irritante nep xenon, of, nog mooier: dit alles bij elkaar. Een Golf is dus gewoon... tja... don't know... gewoon kut. Standaard Golf bied ook weinig speciaals. Golf 1tjes zijn nog wel vet. Standaard. In een Golf 1 GTI wil ik best rond banjeren :) Vanaf mk3 is het imago alleen tot een ongekend dieptepunt gezakt.

    Ja zo ken ik er wel meer. Echt veel comfort heeft mijn Fordje niet te bieden namelijk. :)

    Die Porsche zit er wel aardig uit, maar wreed 8) ? Dit is ongeveer het tamste model Porsche wat er te krijgen is.

    En met rugwind! :+
    Met die nieuwe wielen is 'topsnelheid' toch een stuk plezieriger moet ik zeggen. Die oude begonnen te trillen als een gek bij 160+. Zat schijnbaar een klein butsje in, want met 180+ voel ik nu nog geen vibraties :)
     
  13. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    stuurtje :p
    [​IMG]
    Cleaned :p
    [​IMG]
    Vader en moeders, 530d
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2009
  14. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb je zeker gelijk in ! ook hier rijden er veel van zo'n golfjes, met hun Audi A8 velgen, en nep xenon die vals licht schijnt
     
  15. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch blijf ik het diep triest vinden dat een goede en gave auto zo'n triest imago heeft gekregen :'-(

    Het zijn echt geen verkeerde auto en rijden super (zoals jij ook weet). Maar het imago is gewoon kut (zoals jij ook weet :+). Ik vind het jammer en ik weet niet heel goed wat ik nu wil zeggen, behalve dat ik het jammer vind 8)

    Laten we een klopjacht beginnen op alle mensen die golfjes misbruiken of een minimum leeftijd grens maken voor golfjes. Ik ben voor de wederkerig van de (top) golf voor het volk.


    OF: (BIG OF):
    De golfjes voor het gajus laten en de een minimale IQ grens van 110 voor de bezitters van A3's maken? :b:



    Oftewel:
    Ik wil een alles-in-een auto hebben die stoer is en niet door jan en alleman met de pet op wordt gebruikt (en betaalbaar) :+

    Totdat die auto er is blijf ik bij mijn Volvo 850 2.5L die menig golfje er uit rijdt. (al is het maar omdat hun niet kunnen rijden en een automaat er je dan altijd uit rijdt :+)

    Ps: Bovenstaande samenvattend: Ik wil een volvo C30 T5 of een C30 :p Imago roest me aan mijn reet, (veilig is niet stoer??? wel als je bijna elke andere auto daarnaast kan bijhouden. En heej, niemand valt op stoere praat en show off (golfjes/civics) die het imago hebben om een kleine piemel te hebben, nouja imago, vooruit schatjes, ik gun jullie deze.)

    Prestige en luxe is wat ik wil. en ja ik ben een saaie lul die elke week zijn bandenspanning controleert, duhhh 8)

    Wat is er mis met iemand die zeer zeker zelfstandig is, schijt heeft aan wat jullie denken, stuk sneller en behendiger is als jij verwacht en ook nog mooier is(sorry jongens maar dit is geen punt smaak)?



    :+8)
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2009
  16. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    @ dahouseman

    haha dat vind ik wel strak gezegd,
     
  17. daviddekanter

    daviddekanter Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks!
     
  18. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik rij nog steeds in me TT rond die inmiddels weer een paar weekjes op mooie stalen velgen staat ivm met de winter;) mijn accu vind de kou ook leuk heb ik al gemerkt:+
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Het vocht voornamelijk denk ik.. :9 Ik ga mijn draadjes ook maar weer inspuiten met anti vocht zooi.
     
  20. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Wil gij nu dat ik wéér een ban van 30 dagen aan mijn kloten ga krijgen zoals de vorige keer als de hulptroepen in modtenue ten tonele gaan verschijnen... :+

    En die downhill,de everest zeker...Aanloop genoeg dan...:)

    Volgens mij worden de meeste markante prestaties van dat fiestake geleverd tussen 24h00 en 8h00 in de morgen...:) :+

    En dat is nou maar mijn mening vooralleer de cavalerie hier in actie schiet....:x
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2009

Deel Deze Pagina