En toch blijf ik het diep triest vinden dat een goede en gave auto zo'n triest imago heeft gekregen
Het zijn echt geen verkeerde auto en rijden super (zoals jij ook weet). Maar het imago is gewoon kut (zoals jij ook weet ). Ik vind het jammer en ik weet niet heel goed wat ik nu wil zeggen, behalve dat ik het jammer vind
Laten we een klopjacht beginnen op alle mensen die golfjes misbruiken of een minimum leeftijd grens maken voor golfjes. Ik ben voor de wederkerig van de (top) golf voor het volk.
OF: (BIG OF):
De golfjes voor het gajus laten en de een minimale IQ grens van 110 voor de bezitters van A3's maken? :b:
Oftewel:
Ik wil een alles-in-een auto hebben die stoer is en niet door jan en alleman met de pet op wordt gebruikt (en betaalbaar)
Totdat die auto er is blijf ik bij mijn Volvo 850 2.5L die menig golfje er uit rijdt. (al is het maar omdat hun niet kunnen rijden en een automaat er je dan altijd uit rijdt )
Ps: Bovenstaande samenvattend: Ik wil een volvo C30 T5 of een C30 Imago roest me aan mijn reet, (veilig is niet stoer??? wel als je bijna elke andere auto daarnaast kan bijhouden. En heej, niemand valt op stoere praat en show off (golfjes/civics) die het imago hebben om een kleine piemel te hebben, nouja imago, vooruit schatjes, ik gun jullie deze.)
Prestige en luxe is wat ik wil. en ja ik ben een saaie lul die elke week zijn bandenspanning controleert, duhhh
Wat is er mis met iemand die zeer zeker zelfstandig is, schijt heeft aan wat jullie denken, stuk sneller en behendiger is als jij verwacht en ook nog mooier is(sorry jongens maar dit is geen punt smaak)?
Laatst bewerkt: 12 dec 2009