1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    nee
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Wat is een goede vervanger voor cornflakes in de ochtend? Eet al een hele lange tijd gewoon elke ochtend als ik wakker word een bak cornflakes met halfvolle melk (Gewoon hele goedkope, niet die zoete shit met teveel suikers. Maar goed, ook deze hebben toch heel wat kcal). In ieder geval iets met zo goed als geen suikers.
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43

    Daar zit bij mij de voorkant van mijn heup? Is gewoon bot.....

    Als je het echt niet vertrouwd ga je toch gewoon naar je huisarts?
     
  4. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Kheb een tijdje gecut nu maar damn zeg ben wel even wat spiermassa/kracht kwijtgeraakt|:- ben ook denk ik wat te laag in me koolhydraten/vetten gegaan, eiwitten hield ik wel hoog maar koolhydraten zat ik maar op ~130 gram per dag en vetten op 50 ofzo. Nja vet ging er ieder geval wel snel af en sta er nu vrij droog bij. Kwil nu gaan clean bulken, wil dus absoluut geen vet aankomen vind dat cutten maar niks:p Kan ik dan beste ietsje onder onderhoud gaan eten?
     
  5. Ashavan

    Ashavan Guest

    Dan heb je gewoon te weinig kcal gegeten. Je kan immers ook prima afvallen op maar 50gr koolhydraten op een dag en dan op sportdagen weer wat hoger zitten ter compensatie. Zo heb ik op moment de ene dag alleen 50gr brinta en 100gr groenten als koolhydraat bron. Op sportdagen komt er nog eens 150gr rijst bij.
     
  6. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    mja kheb eigenlijk nooit op kcal gelet nog:p kga dat is berekenen dan hoeveel ik nodig heb, maar als je gaat clean bulken moet je dus precies op onderhoud gaan eten ofzo? kwil gewoon geen vet aankomen puur spiermassa erbij.
     
  7. Ashavan

    Ashavan Guest

    Je kan geen spiermassa aankomen zonder vet. Bulken is boven onderhoud eten. Als je op onderhoud eet dan krijg je net zoveel binnen als dat je verbrandt. Er is dan niks extra's over om meer spiermassa te ontwikkelen. Om te zorgen dat je niet te veel vet aanzet als je bezig bent met spieren te ontwikkelen ga je maar 300-500kcal boven je onderhoud zitten. En omdat niemand met vet op het strand wil staan wordt er in de winter gebulkt aangezien je dan toch dikke truien draagt en omdat de feestdagen in die periode ligt waaraan je dan gewoon mee kunt doen. En in het voorjaar ga je dan al dat extra vet er weer afhalen en probeer je zo min mogelijk spiermassa te verliezen. En in de zomer moet je dan uiteindelijk meer massa hebben gewonnen in de winter dan je in het voorjaar hebt verloren om zo winst geboekt te hebben ten over vorig jaar.

    Clean Bulken betekend dat je alle kcal die je eet uit schone produkten haalt en niet uit junk food zoals pizza's, snoep en andere ongein. Clean Bulk heeft niks te maken met de hoeveelheid Kcal en eventuele verdeling van de voedingsstoffen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2010
  8. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    waarop basser je dit? want ik had gehoord dat dit wel het geval zou zijn.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    het kan wel op zo weinig carbs, maar zorg er wel voor dat je genoeg gezonde vetten binnen blijft krijgen!

    @ flix: eetmeter 2002 is een proggie/database wat jouw leven heeeeel gemakkelijk kan maken ;)

    ik weeg mezelf overigens 's ochtends en 's avonds als ik op de sportschool ben. Gisteravond op de sportschool 89,1 kg :cool: (ben 1,80)
    ik kom er nog wel
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ideaal proggie, ook omdat je zelf dingen kan toevoegen
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    ik baseerd het op wetenschappelijk onderzoek niet op idiote mythen die mensen verspreiden onderling uit foutieve aannames. Net zoals mythes dan hele eieren slecht voor je chloresterol is. Net zoals je moet cardio'en om af te vallen. Net zoals minder eten om af te vallen. Net zoals dat het lichaam maar 30gr eiwit per uur ofzo kan verwerken. Allemaal bullshit mythes.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    is dat van eieren ook al zeker dan?
    lees daar nog steeds tegenstrijdige dingen over
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nee dat weet ik wel, het gaat me om specifiek om eieren :)

    maar interessante link trouwens!
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand die eetmeter 2002 op z'n pc staan die die ff via de mail oid kan sturen?
    Probeer het nu al ruim uur en 3 kwartier op dat kut rapidshare maar kom er gewoon niet doorheen!
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb hem maar die van mij werkt niet.. :'-(
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dat heb ik dus ook. Daarom haal ik altijd de dooiers eruit. Eet dan ook wel elke dag 3-4 eieren (gebakken). Maar als ik de dooiers erin kan houden is dat natuurlijk mooi meegenomen.
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    ik eet al ruim een jaar 4-9 hele eieren per dag en nergens last van. Telkens als ik op controle ga bij de dokter zijn al me cijfers in orde
     
  20. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af hoe je je BMI omlaag kan krijgen. Een vriend van me heeft een BMI van 21% en wil bij het Korps Mariniers. Daar moet je echter een BMI van 20% of lager voor hebben. Weet iemand wat je zou moeten doen om het omlaag te krijgen?

    Maar hoe zit het dan wel? Ik wil je best geloven, maar wat moet je dan wél doen om af te vallen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina