Heeft iemand nog leuke aanraders? Ik lees dus normaal gesproken fantasy, maar ik heb wel zin in andere mysterieuze boeken.
Denk aan onderwerpen als Atlantis, euhm... ja dat is het probleem.. kan er mijn vinger niet echt op leggen wat ik wil. Oudheid/verloren beschavingen Indiana Jones achtig ofzo?
Hoeft zich niet persé in het verleden af te spelen, wat zooi met archeologen/zoektochten is ook leuk. Voor mijn part gaat het over Neanderthalers (of dinosaurusjes).
Actuele dingen als milieu/economie/politiek/oorlog ed hoef ik er niet in verwerkt te hebben.
Iemand die iets met deze vage beschrijving kan?
Dan Brown = nee
Clive Cussler = nee
Een boek wat ik een paar jaar geleden heb gelezen wat wel in de buurt komt van wat ik bedoel is deze:
http://members.ziggo.nl/sfrancl/cochran.htm
Er is geen 'Ik zoek een boek' topic, dus dan maar hier. Toch?
En even iets anders; heb je een site als
dit, maar dan voor boeken? (ook NL-talige boeken uiteraard)
Ik houd van lijstjes.
Om toch een klein beetje ontopic te zijn; Wat lees ik nu?
Bijna uit. Aan het einde van het 2e boek zei de schrijver dat deze de laatste zou zijn. Maar nu ik bijna aan het einde zit begin ik daar sterk aan te twijfelen. Ik kan natuurlijk niet weten wat er nog allemaal gaat komen, maar...nee... De dingen die nog zou moeten gebeuren zijn te 'groot' om dat nog in zo weinig pagina's te laten gebeuren. (ik zit op pagina 550 van 576, waarvan er waarschijnlijk ook nog een paar gebruikt worden voor een nawoord)
Erg goed boek, net als de eerste 2. Absoluut niet erg dus als hier nog een vervolg op zou komen.
Zolang ie er maar mee opschiet.
Klik om te vergroten...