Wat een gejammer hier weer over een wedstrijd die al een half jaar geleden gespeeld is. Je kan erover praten wat je wilt, maar Baboviç is toen geschorst. Niks aan te doen. Dat "ja, maar HIJ..." geneuk hier ook altijd. Prachtig om te lezen.
Het is allom bekend dat bepaalde "topclubs" in de Eredivisie door de KNVB een handje boven het hoofd gehouden word. Het word door elke andere club gezien, behalve door de desbetreffende supporters Ach, geeft ook niks. Zolang hun maar in die illusie blijven leven weten ik ( en schijnbaar, anderen ) wel beter.
Gisteren zag ik Emanuelson ook een vangbal maken tijdens de wedstrijd. Werd hier voor gefloten? Nee. In het bovenstaand filmpje zie ik Suárez ook een elleboog geven ( een "bewussie" ). Word hier op gereageerd? Nee. Maar als ze bij NAC Breda een stel fakkels afsteken die de sfeer alleen maar ten goede komt ... krijgt de club een verbod + boete opgelegd
EN-EE-WEEY...
PSV supporters mogen zichzelf kapot schamen na hun "vertoning" in het stadion gisteren. Half vol, een prachtige wedstrijd om naartoe te gaan. PSV - Feyenoord. Kom, dat stadion vol en je team naar de halve-finale schreeuwen. Jammer genoeg krijgt de huidige generatie een bepaald "Glory Hunter" gen ingedrukt volgens mij ... erg jammer. Dat is dan weer wel een pluspunt bij Ajax / Feyenoord. Wat er ook gespeeld word, dat stadion zit 90% van de keren gewoon tot de nok vol.
EDIT
En voordat iemand ook maar begint over NAC - Go Ahead Eagles ... ik schaam me kapot voor die vertoning van gisteren. Voor zowel het resultaat als bepaalde supporters die het "nodig" vonden om supporters van GAE te meppen. Zeer-maar dan ook-ZEER kinderachtig gedrag.
Laatst bewerkt: 29 jan 2010