1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.523
    Leuk Bevonden:
    8.559
    Ajax geeft de scheids elke wedstrijd een zak met geld, dat snap je toch wel. 8)
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk omdat Vertonghen toen Babovic de kaart ging aanvechten bij de tuchtcommissie gewoon verklaarde dat hij opzettelijk is geraakt waardoor Babovic geschorst bleef. Is wel oncollegiaal ja, maar kom op.. je gaat je rivaal toch niet helpen.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gast dat moet je niet vertellen. Dat is ons geheim als Ajax supporter.:+
     
  4. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    vanaf 2:50
    Verthongen krijgt een klap in z'n gezicht en daarna toe grijpen is een natuurlijke reactie. Blom komt al met een rode kaart voordat ook maar een ajacied wat zegt. Kortom grote onzin weer.
     
  5. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Tsja, iedereen weet dat suarez dan ook rood had moeten krijgen en het een hele andere wedstrijd had geworden. Aangezien het toen geloof ik nog 0-0 (of 1-0)stond. Dus het gaat er niet om of Babovic wel of niet rood verdiende, het gaat erom dat die van suarez net zo erg was.
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in :)

    Maar dan kom je weer terug op die zak geld die de scheidsrechter kreeg :cool:
     
  7. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat om wat de ajacieden bij de tuchtcommissie hebben gezegt. Daar hebben ze hem 3 wedstrijden aangenaaid. Niet tijdens de wedstrijd.
     
  8. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm. toen stond het 1-0...
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ze hebben geantwoord op een vraag die elke tegenstander zo zou beantwoorden :x Ga nu niet doen alsof elke Feyenoord-speler niet precies hetzelfde zou antwoorden.

    Als jij een elleboog op die manier in je porum krijgt zeg je altijd dat het opzettelijk is.


    Dat geroep om heilige boontjes altijd, Feyenoord-Ajax of Ajax-Feyenoord wordt op het scherpst van de snede gespeeld. Elke legale en niet fatale manier om je tegenstander uit te schakelen gebruik je. Ook na de wedstrijd.

    Kon mij ook zo ergeren aan Advocaat zijn reactie na die tackle van Moreno: "Ja prachtige voetballer, maar je weet zelf hoe Suarez is. Die provoceert als de beste"
    Dus als ik 10 keer in de wedstrijd zeg dat je moeder een hoer is trap je mij onder de grasmat? Dat betekent dus dat ik weet hoe ik jou uit je spel moet halen en dat je op dat gebied nog wat moet leren als verdediger :emo:
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.523
    Leuk Bevonden:
    8.559
    _O_
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat een gejammer hier weer over een wedstrijd die al een half jaar geleden gespeeld is. Je kan erover praten wat je wilt, maar Baboviç is toen geschorst. Niks aan te doen. Dat "ja, maar HIJ..." geneuk hier ook altijd. Prachtig om te lezen.

    Het is allom bekend dat bepaalde "topclubs" in de Eredivisie door de KNVB een handje boven het hoofd gehouden word. Het word door elke andere club gezien, behalve door de desbetreffende supporters :emo: Ach, geeft ook niks. Zolang hun maar in die illusie blijven leven weten ik ( en schijnbaar, anderen ) wel beter.


    Gisteren zag ik Emanuelson ook een vangbal maken tijdens de wedstrijd. Werd hier voor gefloten? Nee. In het bovenstaand filmpje zie ik Suárez ook een elleboog geven ( een "bewussie" ). Word hier op gereageerd? Nee. Maar als ze bij NAC Breda een stel fakkels afsteken die de sfeer alleen maar ten goede komt ... krijgt de club een verbod + boete opgelegd :emo:

    EN-EE-WEEY...

    PSV supporters mogen zichzelf kapot schamen na hun "vertoning" in het stadion gisteren. Half vol, een prachtige wedstrijd om naartoe te gaan. PSV - Feyenoord. Kom, dat stadion vol en je team naar de halve-finale schreeuwen. Jammer genoeg krijgt de huidige generatie een bepaald "Glory Hunter" gen ingedrukt volgens mij ... erg jammer. Dat is dan weer wel een pluspunt bij Ajax / Feyenoord. Wat er ook gespeeld word, dat stadion zit 90% van de keren gewoon tot de nok vol.

    EDIT
    En voordat iemand ook maar begint over NAC - Go Ahead Eagles ... ik schaam me kapot voor die vertoning van gisteren. Voor zowel het resultaat als bepaalde supporters die het "nodig" vonden om supporters van GAE te meppen. Zeer-maar dan ook-ZEER kinderachtig gedrag.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Tijdens KNVB Beker en Europa League zat/zit de Arena allesbehalve vol. Zelfde geldt overigens ook voor de Kuip (zie Den Bosch)
     
  13. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Maar die wedstrijden zijn niet tegen Feyenoord.....
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee, maar dat bedoel ik ook niet. Wedstrijden bij de grote top ( Ajax, PSV, Feyenoord ) zijn altijd leuk en al helemaal als ze tegen elkaar moeten. Dan HOORT het stadion gewoon vol. Wat ik gisteren zag in het Phillips stadion was al erg zat.

    PSV'ers dachten er al te zijn want Feyenoord draait toch niet ... Right :emo:
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.030
    Leuk Bevonden:
    5.832
    Iniesta generatie. _O_
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    bleekgezicht generatie:+
     
  17. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    tegen az was de kuip anders rijkelijk gevuld. nu ga je feyenoord-den bosch vergelijken met psv-feyenoord, een onterechte vergelijking dunkt mij. feit is gewoon dat de psv fans zich moeten schamen voor zo'n lage opkomst.
     
  18. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    En dan ook nog is Feyenoord Den Bosch 3e ronde en psv-Feyenoord kwartfinales... psv supporters moeten zich echt schamen!
     
  19. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja snap er niks van, wil niet zeggen dat het ajax publiek top is maar weet 100% zeker dat de arena was uitverkocht (of haast) bij een ajax-feyenoord voor de beker.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina