Jullie weten ook dat het 1 kaart per scc was? Of was je dat even vergeten? Daarnaast wel een erg lage opkomst trough.
Na een busreis van ongeveer 3 uur, zit ik nu eindelijk in het stadion. Ongeveer 70 meegereisde supporters, en een erg lekkere sfeer! Hopen op 3 punten. Come on you yellow boys \o/
nu op nederland 1 bij de TV show , puur over Suarez en zijn familie in Uruguay en hoe erg hij ze daar helpt enzo. dan zien mensen ook meteen een andere kant van hem.
Net terug van Volendam. 1ste helft was vrij saai, 2de helft was het echter een hele leuke wedstrijd. 2x een buitenspel goal van Volendam, al heb ik zo m'n twijfels over die 1ste goal. Was imo geen buitenspel. Maargoed, beter wel buitenspel dan niet natuurlijk. Verder hadden we 2 prachtige counters, en ging de bal 1x op de lat, en 1x net naast. Het was wel echt super koud, en het sneeuwde behoorlijk. Maar vrijwel de hele wedstrijd zingen zorgt wel voor een beetje warmte Al met al kan ik tevreden zijn met een punt.
Kaarten voor Everton - Man United zijn besteld. Weekend van 20 februari lekker in Liverpool vertoeven. Zou leuk zijn als Huntelaar nog verhuurd zou worden.
Wedstrijdselectie: Maarten Stekelenburg Gregory van der Wiel Oleguer Jan Vertonghen Rasmus Lindgren Urby Emanuelson Marko Pantelic Kenneth Vermeer Luis Suarez Gabri Toby Alderweireld Eyong Enoh Siem de Jong Vurnon Anita Dennis Rommedahl Kennedy Hyun Jun Suk Demy de Zeeuw Christian Eriksen Géén Aisatti en Sulejmani dus, wegens tegenvallende prestaties.
die martin jol wordt met de dag ook lachwekkender. vorige week nog in studio voetbal verkondigen dat ie aisatti verkiest boven gabri omdat ie beter is en omdat gabri hetzelfde soort type is als de zeeuw en dus nooit met z'n 2en op het middenveld kunnen spelen...een week later heeft zijn gedachtegang een 180 gemaakt blijkbaar. en elke week weer met een nieuw smoesje komen, deze week: feyenoord speelt het hele seizoen al met minder druk dan ajax. het gedrag wat ajax altijd zo hekelt bij hun belagers, het zogeheten calimero-gedrag, wordt steeds meer gebruikt door ajax zelf. schijnt vanavond trouwens een protestactie te zijn van de az en groningen-fans, eens kijken hoe dat uitpakt.
Vast en zeker tegen het weer Kan iemand mij vertellen waarom Jol eigenlijk wordt gezien als een top trainer? Ik vind sommige keuzes van hem nogal vreemd, denk aan De Jong en Kennedy, maar ik heb hem ook nog nooit kunnen betrappen op een uitspraak die blijk geeft van een voetbalvisie of verstand van voetbal. Bij mensen als Hiddink, Co en JC merk je dat ze veel inzicht hebben en dingen zien die een gemiddelde voetbalkijker niet ziet, maar vorige week bij Studio Voetbal hoorde ik Jol alleen maar antwoorden: 'jij praat nou weer in cliches'. Ik vind dit ook wel veelzeggend: http://www.sportweek.nl/voetbal/126903/Ajax-selectie_belegt_groepsgesprek_zonder_Martin_Jol
Jol heeft bij andere clubs bewezen dat hij een toptrainer is. Alleen bij Ajax maakt hij nu ineens een hoop verkeerde keuzes, het lijkt wel alsof elke trainer bij Ajax het spoor aardig bijster raakt ofzo(ook Co met de befaamde 4-2-4 in de CL ). Onverklaarbaar. Op deze manier is er echt geen 1 trainer die dit Ajax nog kan redden... Het zit ergens anders fout, ik zou alleen niet weten waar. Het zal waarschijnlijk een combinatie van factoren zijn, o.a. de enorme druk die er bij Ajax is van de supporters en media en de plicht om aanvallend voetbal te spelen. Overigens vind ik dat laatste bericht echt niet 'veelzeggend', maar goed. Het is maar hoe je het interpreteert. Ik zie bijv. dat Jol ze zelfstandiger en volwassen heeft gemaakt, jij ziet dat de spelersgroep Jol niet mag en daarom zonder hem een gesprek voert.