1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Nieuwe trainer dus nieuwe motivatie bij spelers en dus slecht voor Ajax?
     
  2. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie weten ook dat het 1 kaart per scc was? Of was je dat even vergeten? Daarnaast wel een erg lage opkomst trough.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Daar gaat er weer één, al had ik hem liever zien blijven.
    edit; En Enoh zit bij de selectie! \o/
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Na een busreis van ongeveer 3 uur, zit ik nu eindelijk in het stadion. Ongeveer 70 meegereisde supporters, en een erg lekkere sfeer!

    Hopen op 3 punten. Come on you yellow boys \o/
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    En een saaie 0-0 gezien?

    Dat is het hatelijke van voetbal, je weet nou nooit of het leuk word!
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    nu op nederland 1 bij de TV show , puur over Suarez en zijn familie in Uruguay en hoe erg hij ze daar helpt enzo.

    dan zien mensen ook meteen een andere kant van hem.
     
  7. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    LB
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi om te zien waar hij vandaan komt en hoe zijn succes alles heeft verandert daar.
     
  10. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker belangrijk :+
     
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Net terug van Volendam. 1ste helft was vrij saai, 2de helft was het echter een hele leuke wedstrijd. 2x een buitenspel goal van Volendam, al heb ik zo m'n twijfels over die 1ste goal. Was imo geen buitenspel. Maargoed, beter wel buitenspel dan niet natuurlijk. Verder hadden we 2 prachtige counters, en ging de bal 1x op de lat, en 1x net naast.

    Het was wel echt super koud, en het sneeuwde behoorlijk. Maar vrijwel de hele wedstrijd zingen zorgt wel voor een beetje warmte :+

    Al met al kan ik tevreden zijn met een punt.
     
  12. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Kaarten voor Everton - Man United zijn besteld. Weekend van 20 februari lekker in Liverpool vertoeven. Zou leuk zijn als Huntelaar nog verhuurd zou worden.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wedstrijdselectie:
    Maarten Stekelenburg
    Gregory van der Wiel
    Oleguer
    Jan Vertonghen
    Rasmus Lindgren
    Urby Emanuelson
    Marko Pantelic
    Kenneth Vermeer
    Luis Suarez
    Gabri
    Toby Alderweireld
    Eyong Enoh
    Siem de Jong
    Vurnon Anita
    Dennis Rommedahl
    Kennedy
    Hyun Jun Suk
    Demy de Zeeuw
    Christian Eriksen

    Géén Aisatti en Sulejmani dus, wegens tegenvallende prestaties.
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    En Kennedy wel bij de selectie houden :emo:
     
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Tof!

    Ik ga 1 mei naar Sunderland - Manchester United! :D
     
  16. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    die martin jol wordt met de dag ook lachwekkender. vorige week nog in studio voetbal verkondigen dat ie aisatti verkiest boven gabri omdat ie beter is en omdat gabri hetzelfde soort type is als de zeeuw en dus nooit met z'n 2en op het middenveld kunnen spelen...een week later heeft zijn gedachtegang een 180 gemaakt blijkbaar. en elke week weer met een nieuw smoesje komen, deze week: feyenoord speelt het hele seizoen al met minder druk dan ajax. het gedrag wat ajax altijd zo hekelt bij hun belagers, het zogeheten calimero-gedrag, wordt steeds meer gebruikt door ajax zelf.

    schijnt vanavond trouwens een protestactie te zijn van de az en groningen-fans, eens kijken hoe dat uitpakt.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tegen wat? :)
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.523
    Leuk Bevonden:
    8.559
    ALS ze morgen wel gaan spelen met dit kutweer. :+
     
  19. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Vast en zeker tegen het weer:+
    Kan iemand mij vertellen waarom Jol eigenlijk wordt gezien als een top trainer? Ik vind sommige keuzes van hem nogal vreemd, denk aan De Jong en Kennedy, maar ik heb hem ook nog nooit kunnen betrappen op een uitspraak die blijk geeft van een voetbalvisie of verstand van voetbal. Bij mensen als Hiddink, Co en JC merk je dat ze veel inzicht hebben en dingen zien die een gemiddelde voetbalkijker niet ziet, maar vorige week bij Studio Voetbal hoorde ik Jol alleen maar antwoorden: 'jij praat nou weer in cliches'.
    Ik vind dit ook wel veelzeggend: http://www.sportweek.nl/voetbal/126903/Ajax-selectie_belegt_groepsgesprek_zonder_Martin_Jol
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Jol heeft bij andere clubs bewezen dat hij een toptrainer is. Alleen bij Ajax maakt hij nu ineens een hoop verkeerde keuzes, het lijkt wel alsof elke trainer bij Ajax het spoor aardig bijster raakt ofzo(ook Co met de befaamde 4-2-4 in de CL :emo:). Onverklaarbaar. Op deze manier is er echt geen 1 trainer die dit Ajax nog kan redden... Het zit ergens anders fout, ik zou alleen niet weten waar. Het zal waarschijnlijk een combinatie van factoren zijn, o.a. de enorme druk die er bij Ajax is van de supporters en media en de plicht om aanvallend voetbal te spelen.

    Overigens vind ik dat laatste bericht echt niet 'veelzeggend', maar goed. Het is maar hoe je het interpreteert. Ik zie bijv. dat Jol ze zelfstandiger en volwassen heeft gemaakt, jij ziet dat de spelersgroep Jol niet mag en daarom zonder hem een gesprek voert.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina