De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Welke Nederlandse clubs gaan door in de Europa League?

1. Ajax, PSV en FC Twente

20,3%
  2. Ajax en PSV

7,6%
  3. Ajax en FC Twente

10,1%
  4. PSV en FC Twente

12,7%
  5. Alleen Ajax

7,6%
  6. Alleen PSV

20,3%
  7. Alleen FC Twente

2,5%
  8. Alle drie vliegen eruit

19,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Die de Vrij speelde zeker goed. Ik denk wel dat je je hand overschat. Feyenoord wordt volgend jaar misschien 3e/ 4e maar 2e lijkt mij te hoog gegrepen. Daar zijn twente, ajax en psv te goed voor. Jij zegt wel dat er alleen matige, dure spelers weg gaan, maar als er geld wordt geboden voor jullie talenten is Feyenoord niet in de positie om dat af te wijzen volgens mij.

2. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker.
    Man Utd heeft gewonnen en houd zo de druk bij Chelsea.
    Hopen dat Arsenal volgende week tegen Chelsea winten Man Utd geen punten laat liggen.

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vind De Vrij van Feyenoord alleen goed spelen voor een 17 jarige. Niet voor een volwaardig speler. Hij speelt te veel boogballen naar voren waardoor er veel balverlies was en heeft het lastig met snelle spelers. Een talent is het sowieso. Weinig mensen staan op hun 17e in het veld.

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    :lol: Hahaha die Suarez in de spelerstunnel '2x penalty, altijd tegen ons'. Ik kwam niet meer bij. Sowieso had Vink gelijk, alleen de eerste had ie 'em kunnen geven. Maar dat Calimerogedrag van Suarez, prachtig :+

5. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Sparta ligt mijlenver achter op Ajax...:+

Dat begrijp ik ook wel dat jij dat wilt hoor...

Maar ik vind gewoon dat je nu alleen maar blij kunt zijn met het gelijkspel. Omdat Ajax verdiende te winnen en ook door het geluk met de scheids.

Jij vindt het geen Calimerogedrag van Been die voor de wedstrijd zegt dat er door de scheidsrechters met twee maten wordt gefloten. En dan ook nog eens over een wedstrijd buiten Feyenoord om?

6. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja ik ging ook kapot. :lol:

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik ben het voor het eerst met josh eens (1 zin dan).

een gelijkspel is gewoon terecht , maar je kan niet ontkennen dat de wedstrijd heel anders was geworden als er een strafschop was gegeven. Was dit bij feyenoord gebeurd, dan had iedereen die niet voor ajax is geroepen hoe ajax altijd voor bevooroordeeld wordt door de scheids.

Laatst bewerkt: 31 jan 2010
  8. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:, kan je misschien ook reageren op de rest van de posting of is het te pijnlijk om de werkelijke achterstand van je club te bespreken? Volgende week AZ thuis, ik hoop dat dit weer een mooie wedstrijd wordt. Ik ben trouwens blij dat Ari daar weg is, Pelle is zo'n antivoetballer en El Hammetje is het niet zo dit seizoen. De 4de plaats moeten we in ieder geval beter verdedigen, 6 punten afstand op de nummer 5 is nog te weinig, alhoewel ik niet verwacht dat er nog een club boven Feyenoord eindigt, dus dat Feyenoord een plek lager komt te staan, er is een behoorlijk grote kwaliteitskloof.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Valt weinig aan toe te voegen lijkt me. Het klopt gewoon. Alleen die laatste alinea vind ik nogal overdreven maar daar heeft Marty al op gereageerd. En het feit dat het nu beter gaat bij Feyenoord dan vorig jaren zegt meer over de voorgaande jaren dan over dit Feyenoord vind ik. Want ook dit jaar doen jullie niet mee om de titel en dat is toch waar een topclub als Feyenoord naar streeft.

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nouja, hoe je 't ook wilt zien. Ik ben in ieder geval blij dat Feyenoord op de weg terug is. Zo'n club hoort gewoon bij de top 3.

11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
  12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Briljant!

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heerlijk!

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Eerst dacht ik dat het geen penalty was. En het was ook geen zware overtreding, maar ik denk dat het wel een penalty was uiteindelijk. Simpelweg onderuit geveegd. De wedstrijd had dan inderdaad heel anders gelopen, maar ik hou niet van als. We hebben denk ik niet veel te klagen met 1-1. Het had beide kanten op gekund. Wij hadden een penalty kunnen hebben en Feyenoord zat ook redelijk in de wedstrijd. Wel klote dat we er weer geen FUCK mee opschieten. 1ste plek ad ik al uit mijn hoofd gezet, maar ook de 2e plek wordt met de week lastiger.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Celtic geworden dus.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Vink vind zelf achteraf ook dat hij zeker een pingel moest geven:

Overigens had ik het kampioenschap al een tijdje uit m'n hoofd gezet, maar ach... in plaats daarvan winnen we gewoon de beker en de Europa League. :+

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Beker, tweede plaats en ver in de EL zou mooi zijn.

18. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, want dat scheidsrechters met 2 maten fluiten is al jaren duidelijk in Nederland. Niet voor niks is er hier altijd gezeik met scheidsrechters..Roepen dat ze "altijd tegen ons" zijn, stampend als een klein kind door de catacomben, vind ik iets heel anders.

Heb je gelijk in, maar dat soort dingen gebeurt altijd, als bij Ajax - Feyenoord Babovic geen rood had gekregen, had je ook een andere wedstrijd gehad. Na die rode kaart ging het bij Feyenoord helemaal mis.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Aardige Klassieker, logische uitslag. Vond Ajax iets gevaarlijker en effectiever met balbezit omgaan, iets meer kansen voor m'n gevoel, Feyenoord had meer balbezit en een paar sterke fases (vooral na de 1-1). We hadden wel een pingel moeten hebben (De Cler situatie vond ik geen pingel) maar shit happens. Vond Vink verder prima fluiten (vaak gewoon niet dus).

Verder Milan gelijk en Juve gelijk. Uitstekend gevoel overgehouden aan een Serie A speelronde waarin Inter zelf niet meedeed door sneeuw :thumbs:

Laatst bewerkt: 1 feb 2010
  20. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Klassieker is in lange tijd niet zo gaar geweest zeg, geen kut aan zo zonder uitsupporters

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina