en zo te zien heb je nog steeds niets gelezen en niet gesnapt
Het schijnt je niet door te dringen dat ik zelden tot nooit op een sportschool te vinden ben. Dat ik ook thuis train en dat de mensen die ik begeleid bij mij thuis trainen.
Echt...ben je nu zo dom en kortzichtig? misschien dat je even je oogklepjes af moet doen en leren lezen. Je blijft me overtuigen dat je per post dommer en dommer bent. Je bent in mijn ogen nu afgezakt qua IQ tot het achtereind van een varken die niks zinnigs of inhoudelijks te melden heeft.
24/7 in een gym. Als dat geen lompe vooroordeel is dan weet ik het niet meer. Dat je zulke domme dingen kunt uitkramen en nog denkt dat je gelijk hebt is beyond me.
Train op zijn minst als een krachtsporter. Je hoeft niet als een atleet te trainen tenzij je sport ter ondersteuning om beter te worden in je andere hoofdsport zoals een voetbal ofzo.
Ze denken aan hun lichaam te werken. Die dwazen houden zichzelf voor de gek. Ze trainen niet, ze houden een thee kransje en na afloop vreten ze de gratis koekjes van de bar op. Wat hun doen is bezigheidstherapie en zelf veredeling.
welke sukkel gaat nu op water en brood leven? de meeste mensen in onze samenleving zijn ondervoed en eten niet wat ze moeten eten. Ze denken dat crash dieten en sonja bakker gezond is terwijl het de grootste troep is dat er is. De meeste mensen komen nauwelijks aan 1500 bruikbare kalorien op een dag. De meeste mensen denken goed en veel te eten terwijl het mieren hapjes zijn met wat ze echt moeten eten.
Klik om te vergroten...