Neuh, van GL tot D66 geloof ik daar niet in. Alles rechtser dan dat zal zeker willen praten.
Wat een conclusie
De LPF had gewoon een stel incompetente politici die aangesteld waren als ministers. Die hadden er met Fortuyn zelf ook gezeten.
Overigens een uitstekend besluit van Bos. Er lag een afspraak en het CDA wilde zich daar niet aan houden. Ik geloof ook oprecht dat Bos z'n pogingen om tot een compromis te komen (F16's daar laten, ontwikkelingsmensen idem) dichter bij de waarheid liggen dan de pogingen van het CDA. Die Verhaegen, Jack De Vries en Balkenende zijn me toch een stel huichelaars, onvoorstelbaar. Die doen alles om hun huid zo duur mogelijk te verkopen.
Hopelijk groeit de PvdA hiermee in de peilingen.
En een coalitie met de PVV ben ik totaal niet bang voor. Het moment dat Wilders compromissen moet gaan sluiten wordt hilarisch, en zijn partijmensen zijn lachwekkend slecht. Dat gaat heel snel fout, als hij al tot een meerderheidskabinet kan komen. Laat hem maar lekker wachten in de oppositie tot hij 75 zetels heeft, want dat gebeurt toch nooit. Hij gooit hoe dan ook een keer z'n eigen glazen in met dat extreme geblèr van 'm.
Laatst bewerkt: 20 feb 2010