Het 'hele zooitje bij elkaar houden' zoals Cohen het volgens mij noemt heeft wel degelijk ook minpunten. Hij heeft zijn uiterste best gedaan om de nieuwe Nederlanders niet boos te maken. Is wel degelijk wat voor te zeggen, al ging hij wat mij betreft iets te ver. Even vergelijking en neem dit niet als discriminerend op, want de vergelijking telt voor alle mensen: Als je alles accepteert van een hond moet je ook niet raar op kijken als hij niet meer luistert.
Wat een ontzettend slappe strategie voert de pvda uit puur eigenbelang. Eerst expres het cabinet laten vallen in de hoop er stemmen uit te trekken. En nu is Bos ook nog 'ineens' opgestapt. Al is hij volgens mij gewoon naar huis gestuurd door de pvda met zijn 'te rechtse' meningen. Anders is het wel een hele slappe zak. Daarnaast verwachten hij dat minster zijn natuurlijk gewoon een 40 uur baan is
. Alleen maar meer respect voor de mensen die er wel blijven zitten en afmaken waar ze aan zijn begonnen.
Nu snel Cohen erbij gepakt zodat de pvda wèl de stemmen van de nieuwe nederlanders krijgt en in de hoop dat links Nederland ook mee doet.
En natuurlijk zat felix, maurice de hond, die koekenbakker van postbank reclames bij dwdd Cohen meteen de hemel in te prezen. Het CDA werd meteen veroordeeld dat ze Eurlings 'naar huis zouden hebben gestuurd'.
Aan de andere kant heb je Wilders... Juuj
Vraag me nog af wat ik ga stemmen. VVD / CDA / D66? Ik zou bijna Wilders stemmen om te zorgen dat PvdA niet de grootste wordt, maar Wilders is helaas nog erger
Klik om te vergroten...