Als dat het geval zou zijn en ik het puur voor de chicks zou doen, dan zou ik er de hele tijd mee lopen te showen. En wat als je al een vaste vriendin hebt? Dan zou je dus trainen om weer andere chicks te krijgen ofzo? Of niet meer trainen omdat je "doel" al bereikt is.
Weet ook niet welke sociale druk je het over hebt? Of loop je naakt elke dag over straat ofzo? Ik show er ook niet mee, zoals ik al zei heb ik daar helemaal niks mee.
Duidelijk dat je met een heel ander doel traint dan ik iedergeval. Ik train voor mezelf, als ik niet train wordt ik duf en na een dag op kantoor moet ik echt even te trainen, ik zou niet meer zonder kunnen. Daarnaast leer je over de jaren er veel mensen kennen en is het ook wel even lekker om even na werk even wat te ouwehoeren met de mensen en even lekker te verzetten. En ja tuurlijk moet je wel wat ijdel zijn, tis echt niet zo dat ik het lelijk vindt dat je wat spieren hebt en niet met een dikke pens loopt, maar dat heb ik nooit gehad. Voel me er gewoon lekker bij en elke keer verbeter je weer iets, werkt erg verslavend iedergeval voor mij.
Als je voor de chicks het doet dan train je na de zomer ook niet meer ofwel? Want dan kan je niet meer showen. Waarom denk je dat zoveel mensen gewoon altijd trainen, ook in de winter?
Niet dat ik je veroordeel, iedereen moet het voor zichzelf weten, maar niet iedereen denkt zoals jij of heeft jouw doel voor ogen bij het trainen.
Klik om te vergroten...