Creatine is echt geen wonder middel
Zou zeggen, train eerst es lekker een tijd en als je op een gegeven moment helemaal geen vooruitgang ziet, neem dan es een tijdje creatine erbij. Kan net even een klein beetje verschil maken. Ik merkte het bij het bankdrukken na 3 jaar dat ik helemaal niet meer omhoog ging. Toen es een tijdje creatine erbij genomen in combinatie met een goed schema en maakte voor mij even net het verschil, kon net even wat langer doorgaan. Maar verwacht er geen wonderen van. Ken ook mensen die er helemaal niks van vernemen. Helemaal als je net begint zal je het niet eens merken.
En creatine kan gewoon overal bij. Behalve koffie etc, maar dat is wel duidelijk neem ik aan. Weet niet hoe die pillen werken, maar had altijd zelf een potje creatine. Eerste week of 2 week 2x daags een schepje sochtends bij mn eiwitten en de eerste week nog es voor mn training en daarna 1x daags sochtends. En ook op tijd weer stoppen zodat je lichaam weer zn eigen creatine gaat maken, want je lichaam maakt zelf ook creatine, alleen krijg je nu even wat meer.
Maar weet niet hoelang je al traint en hoeveel, en hoeveel nut het heeft als je weinig en nog niet zo lang traint. Lijkt me niet dat je al op een dood punt zit?
Laatst bewerkt: 12 apr 2010