Buik komt ook erg goed van pas met een hoop strongman onderdelen zoals Conan's Wheel. Kan de stang dan op de buik laten rusten waardoor de spanning op de armen minder wordt. En zo kun je hem langer vasthouden en meer rondjes lopen. Maar dat kan ook met een 18% vet ipv 25% wat ik nu heb. En 25% is waar obesitas met al zijn gezondheidsproblemen begint. Iets wat ik ook niet wil.
Het was 31.8% vet paar maandjes terug dus het gaat de goede kant op. Maar lager dan de 15 wil ik absoluut niet.
Nu doe ik carb cycle weer sinds gisteren qua voeding. Op 3500-3600kcal dacht ik af en toe flauw te vallen van de honger. Dat is een high dag en doe dan de meest intensieve work-out wat in mijn geval squat+deadliften is. De assist oefeningen doe ik dan hoger in reps met kortere rusts. leeg je ook meer spierglycogeen. Dan heb je dag er na een medium dag qua eten en een 'lichtere" work-out zoals press oefeningen als bench/push press/log press etc. Dag 3 is dan een low dag en zit dan 24 uur vet te verbranden en spier te herstellen. Dan begint het van voor af aan, maar in het weekend heb ik 48 uur vet verbranding. Dus het zou in theorie goed moeten gaan. Om de week op een zaterdag doe ik nog een strongman training dus vervalt de vrijdag press training, maar eet dan wel alsof het een high dag is. Op de zaterdag dan de events trainen en eet dan heel weinig omdat je dan bezig bent en geen tijd hebt om te eten.
Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2010