De laatste weken hebben de niet-Ajacieden in dit land zich heel goed laten kennen. Nog erger dan ik al dacht. Vooral het NEC-publiek was het meest kansloze wat ik heb gezien in tijden. Hele wedstrijd NIETS gehoord en toen Twente op 2-0 stond, toen begonnen ze te juichen en 'Helemaal niets in Amsterdam' te zingen. Dat je dan niet even bij jezelf denkt van: 'we staan 4-0 achter en dan gaan we zingen dat onze tegenstander niets heeft, hoe kansloos zijn we nu wel niet bezig met zijn allen'. Maar goed, de haat is dus nog groter dan ik eigenlijk dacht.
Verder kan ik alleen maar teleurgesteld zijn over dit seizoen. Elk jaar wordt de club met de minste tegengoals kampioen. Behalve dit jaar. Ook als je 100+ goals maakt ben je normaal toch wel kampioen? 80+ punten moeten het ook wel doen. Maar nee hoor. Zo'n seizoen als dit zullen we niet snel meer draaien, het had nu gewoon moeten gebeuren. In volgend seizoen heb ik dan ook weinig vertrouwen, iedereen zal Ajax wel weer tippen maar PSV is voor mij favoriet als ze een goede aanvaller weten te halen. Ajax wordt denk ik leeggekocht. Twente zie ik niet in de top blijven, behalve Ruiz bijna alleen maar miskopen gedaan en ze hebben totaal geen jeugdopleiding dus een echte solide basis heb je daar niet.
En nee ik ga Twente niet feliciteren, zal wel heel onsportief enzo zijn maar ik gun die club, met Monsterman voorop, helemaal niets.
Oh ja, dikke bullshit dat we in de ArenA de hele tijd de tweede helft van NEC-Ajax moesten kijken. Zet hem dan gewoon op NAC-Twente, want zo was er geen kut aan. En welke debiel begon ineens te juichen alsof NAC had gescoord? Hele ArenA nam het over maar uiteindelijk bleek Twente toen gescoord te hebben.
Klik om te vergroten...