1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    FC Twente is gewoon verdiend kampioen geworden. Zoals mijn cluppie verdiend kampioen zou zijn geworden als FC Twente punten had laten liggen vandaag. Ze eindigen bovenaan met 86 punten, en dat is een totaal waar de Tukkers trots op mogen zijn. Zoals ik nu ook trots ben op Ajax. Wij speelden gewoon goed dit seizoen en de tweede seizoenshelft was ongekend. Helaas konden we de opgelopen schade net niet op tijd ongedaan maken. Daarvoor was de achterstand helaas te groot.

Maar dit is voor de eerste keer in de afgelopen zes rampjaren waar ik een Ajax heb gezien waar ik bijna elke week gewoon van kon genieten. De voorgaande keren zijn we respectievelijk met 77, 60, 75, 69 en 68 punten geëindigd. Nu maar liefst met 85 punten, 106 doelpunten voor en slechts 20 tegen. Het is in al die jaren veel slechter geweest. Heel veel slechter. Er zit nog zoveel rek in deze groep. Ajax moet zijn uiterste best doen om Suarez en Pantelic te behouden en de overbodige spelers overboord te gooien. Hou het team bij elkaar en dan staan wij volgend jaar met die schaal in handen.

2. Munnie

Munnie Guest

Goeie reactie :thumbs:.

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Kijk, er zijn ook nog members die wel kunnen relativeren :)

Ik was wel een beetje pissig op de 1-4 van NEC vanmiddag, beetje onnodig. Maar over de tweede seizoenshelft erg tevreden _O_ (al zag dat er niet naar uit na de uitwedstrijd tegen NAC).

14 wedstrijden op rij winnen (14 toch?), huge doelsaldo en goed spel :)

4. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Idd. Maar waarschijnlijk zijn ze daar zo dom om het contract niet te verlengen van Pantelic...:mad: En Emanuelson misschien ook wel weg in de zomer...

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    is niet dom hoor, hij wil een contract voor nog 3 jaar..

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als alleen emanuelson weggaat teken ik daarvoor. Ben veel banger om alderweireld, vd wiel en vertonghen kwijt te raken. Die vormen volgens mij de basis voor de goede 2e seizoenshelft.

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Aernhem stuurt me zelfs op XboxLive messages met ''derde ster''.
    Die kerel heeft waarschijnlijk echt een kut leven :)

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    :eek: ik heb jou niet eens op xbox live

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Maak eens screenie dan?

10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
  11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Serieus 8)

12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Komiek :emo:

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Aernhem, ben je levenloos? :emo:

Mensen wat zitten hier toch een stelletje mongooltjes op XBW en dat heel zacht uitgedrukt. Kijk is naar je eigen clubbie. Vitesse is al jaren niets meer.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste weken hebben de niet-Ajacieden in dit land zich heel goed laten kennen. Nog erger dan ik al dacht. Vooral het NEC-publiek was het meest kansloze wat ik heb gezien in tijden. Hele wedstrijd NIETS gehoord en toen Twente op 2-0 stond, toen begonnen ze te juichen en 'Helemaal niets in Amsterdam' te zingen. Dat je dan niet even bij jezelf denkt van: 'we staan 4-0 achter en dan gaan we zingen dat onze tegenstander niets heeft, hoe kansloos zijn we nu wel niet bezig met zijn allen'. Maar goed, de haat is dus nog groter dan ik eigenlijk dacht.

Verder kan ik alleen maar teleurgesteld zijn over dit seizoen. Elk jaar wordt de club met de minste tegengoals kampioen. Behalve dit jaar. Ook als je 100+ goals maakt ben je normaal toch wel kampioen? 80+ punten moeten het ook wel doen. Maar nee hoor. Zo'n seizoen als dit zullen we niet snel meer draaien, het had nu gewoon moeten gebeuren. In volgend seizoen heb ik dan ook weinig vertrouwen, iedereen zal Ajax wel weer tippen maar PSV is voor mij favoriet als ze een goede aanvaller weten te halen. Ajax wordt denk ik leeggekocht. Twente zie ik niet in de top blijven, behalve Ruiz bijna alleen maar miskopen gedaan en ze hebben totaal geen jeugdopleiding dus een echte solide basis heb je daar niet.

En nee ik ga Twente niet feliciteren, zal wel heel onsportief enzo zijn maar ik gun die club, met Monsterman voorop, helemaal niets. :)

Oh ja, dikke bullshit dat we in de ArenA de hele tijd de tweede helft van NEC-Ajax moesten kijken. Zet hem dan gewoon op NAC-Twente, want zo was er geen kut aan. En welke debiel begon ineens te juichen alsof NAC had gescoord? Hele ArenA nam het over maar uiteindelijk bleek Twente toen gescoord te hebben. :lol:

Laatst bewerkt: 2 mei 2010
  15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals jij Twente niks gunt, gunt het merendeel van het land Ajax niks. En het is dan leuk om Ajax daar mee te narren door van die liedjes te zingen, zelfs als je achter staat. Want Ajax speelt om de prijzen, terwijl NEC dat niet doet. Zo raar vind ik het dus niet dat zij dat zingen.
    En de haat heeft Ajax alleen maar aan zichzelf te danken.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja het is natuurlijk Ajax' schuld dat iedereen ze haat. Misschien een beetje antipathie richting ons kan ik wel begrijpen door enige uitlatingen vroeger en de vele successen, maar zo erg als het bij elke club is, dat is echt niet normaal hoor.

Trouwens gun ik het Twente niet omdat ze alles met 1-0 wonnen, ik Munsterman niet mag en omdat ik gewoon een slechte verliezer ben. Dat is anders dan hoe andere clubs Ajax niets gunnen. Alleen van Feyenoord kan ik het wel begrijpen.

17. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Faler, je hebt me vanmiddag verwijderd als een vriend.
    Ik zei nog tegen Jojo toen jij online kwam, Aernhem is echt irritant in het voetbaltopic, en toen zei Jojo, je dacht er zeker aan omdat hij net online kwam toch? en toen zei ik ja.
    Een half uurtje later zei Jojo, daar heb je Aernhem weer.
    Zei ik: bij mij niet..?
    Zag ik dat je me hebt verwijderd.

Ja is goed, coming up.

Haha:lol:

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee iedereen heeft zomaar een haat voor Ajax, gewoon omdat we het leuk vinden. Kom op man, als het hele land behalve Ajacieden zelf haat voor Ajax hebben zal er toch wel een reden voor zijn? en dat heeft echt niets met prijzen te maken, want zo goed doet Ajax het niet de laatste jaren.

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Verklaar je nader? De haat tussen Feyenoord en Ajax (nouja, een bepaald deel van de "supporters") is te begrijpen. "De rest" heeft het gewoon overgenomen (kan het wel voorstellen dat direct concurrenten het zingen).

Maar als je als NEC zelf een teleurstellende prestatie neerzet (neem aan dat ze als doel linker rijtje willen halen?) om vervolgens met 4-0 achter "helemaal niets in Amsterdam" te gaan zingen, is ronduit kansloos.

Zelfde geldt overigens voor PSV-ers, AZ-ers en Feyenoorders die dat doen.

In plaats van zo vaag te lullen, kan je ook concreet worden? Of ga je alles weer terug brengen op de arrogantie van Ajax?
    Het is gewoon popie jopie gedrag.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina