De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb dus niet teveel, je mocht 230 en 10% daarvan is 23. 230+23 = 253 dus zit net 4 onder het maximum toegestane aantal :)

2. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Net nederlands gemaakt.
    Heb het laatste punt van de samenvatting niet kunnen afkrijgen.
    Zojuist antwoorden bekeken en alleen vraag 4 en 9 zoiezo fout.
    Weet iemand de vragen nog van 6,10,13,14?
    Ben ik namelijk vergeten.
    Zit nu op 19 punten met alleen tekstverklaren.

3. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Op welke site heb je 't lopen berekenen?

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    @ Alizor

Ik had zo ongeveer precies hetzelfde als wat jij had! Ik zit nu ook te twijfelen of ik hem wel goed heb!

Ik had dan weer net een andere vraag. Bij die vraag waarom 'ontwikkelingshulp' door een lezer kritisch kan worden beoordeeld. Zo ging die vraag ongeveer. Jullie weten het vast wel (HAVO examen).

Ik zag allerlei antwoorden alleen ik had anders. Ik had dit:

Bij energiebesparing en terugdringing van kooldioxide(weet niet precies hoe je het spelt) bespaar je juist geld, terwijl je bij ontwikkelingshulp naar het buitenland juist geld uitgeeft.

Mij lijkt dat toch goed te zijn, of wat?

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had geschreven dat ontwikkelingshulp vooral geboden werd aan 3e wereld landen en dat landen zoals Frankrijk Italie (Zuid-Europa werd ook getroffen door klimaatsverandering) niet behoorden tot de categorie 3ewereldlanden. Weet dus ook niet of dat goed is :/

6. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Waar kun je kijken wat voor een cijfer je ongeveer zou hebben? Ik heb streng en serieus nagekeken en zou ongeveer 31 punten hebben.

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het berekenen op Eindexamen.nu

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Die vraag die jij had met die technieken, ik had d8 ik precies hetzelfde als jouw antwoord. Hopelijk rekenen ze het goed

9. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Ik had iets met dat de zeespiegelstijging enkele eeuwen door zal gaan tot vele meters, en dat het nog maar de vraag is of deze technieken zullen voldoen (iets in die richting). Je hoeft toch niet PRECIES te hebben wat er in het correctie voorschrift staat?

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Klopt, maarja je weet niet hoe de ene docent het bereken weet je. Misschien rekent die van mij goed, terwijl bij jou of Alizor niet. Dat weet je nooit bij die docenten.

11. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    3.3 indien een antwoord op een open vraag niet in het beoordelingsmodel voorkomt en dit antwoord op grond van aantoonbare, vakinhoudelijke argumenten als juist of gedeeltelijk juist aangemerkt kan worden, moeten scorepunten worden toegekend naar analogie of in de geest van het beoordelingsmodel;

;)

12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Zo! Eventjes een klacht verstuurd via www.examenklacht.nl/klacht. Die samenvatting, en dan met name de laatste twee punten, snapte ik echt geen ene donder van! Hadden meer mensen last van de samenvatting?

13. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Ja bij alle punten van de samenvatting moest ik paar keer lezen voordat ik het snapte

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vond bij het 2de punt dat stuk over wat tegenstrijdig was ook vaag.

15. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Die wist ik wel dacht ik. Alinea 3 of 4 stond dat. Maar iedereen die ik sprak, en ook op andere fora, is iedereen het er mee eens dat die samenvatting echt nergens op sloeg.

16. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Heb ook al een klacht verstuurd, volgens mij stroomt het echt vol met klachten daar. Iedereen die ik ken heeft er 1 verstuurd.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Het lukt me echt niet om me nu op wiskunde te storten, ik sta morgen gewoon 8 uur op en ga dan leren.

18. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Heb hetzelfde, maar heb al 2 examens gemaakt en al best veel geoefend in de examen bundel. Zal wel genoeg zijn, examen 2008 was makkelijk en 2009 een eitje. Zal dit jaar wel niet veel moeilijker zijn.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ben rampzalig in wiskunde, sta een 4,8 en ik wil gewoon niet onder de 4 komen:+

20. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dat ook doen.. ik heb zowat alle formules in mn rekenmachine gezet (althans moet nog twee hoofdstukken ofzo). Even kijken of nog een examen maak en zie de rest morgenochtend wel. Ik zet het trouwens via Notefolio erop, en mocht iemand interesse hebben kan ik die formules hier ook neerkwakken.

Deel Deze Pagina