Ik moet er niet aan denken dat wanneer er iemand waar ik om geef wordt vermoord en dader staat een luttele 10 jaar later weer buiten. Jij wel? Ik vind het nogal wat om te zeggen dat jij 10 jaar in een cel daar wel genoeg vind. Vertel jij het dan even aan de ouders van de slachtoffers van een simpele enkelvoudige moord?
Als Joran de dader is van deze moord dan is 25 jaar nog niet eens lang genoeg, hoe zwaar en hard het ook is in de gevangenis daar. Dat moet je je maar bedenken voor je iemand vermoord. Natuurlijk, er zijn verschillende graduaties van een moord, maar deze lijkt me zo op het eerste gezicht niet uit noodweer of zoiets.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat die gast zo verschrikkelijk gaat lijden in de bak daar, al is het alleen maar omdat hij de ouders van het eerste meisje het niet eens gunt om te weten waar hun dochter is. En zoals hij sprak over het dode meisje... Gruwelijk ziek. Man, ik wil dat die gast zo verschrikkelijk pijn gaat lijden, heerlijk.... 25 jaar, too short...... Hoewel er na een jaartje al niks meer van de stoere Joran zal overblijven. Hahaha, ik geniet er gewoon echt van... Erg eigenlijk, om zo te genieten van de mogelijke pijn van een ander mens. Ik schaam er wel een beetje voor, maar ik heb nu eenmaal weing sympathie voor moordenaars.
Laatst bewerkt: 7 jun 2010