1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Joran van der Sloot; Is het weer zover?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meanzo, 3 jun 2010.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Doodstraf keur ik ook niet goed. Dan verlaag jezelf naar het niveau van de moordenaar. :)

Over de camerabeelden. Ja hij gaat met haar naar binnen en komt alleen naar buiten.
    Als er in de tussentijd niemand is binnengekomen en ook nadat hij was vertrokken. Dan ziet het er slecht uit voor hem.

Laatst bewerkt: 6 jun 2010
  2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kan bijna niet anders....maar aan de andere kant kan ik er niet bij. Zo dom kan ie niet zijn toch?

Het blijft een apart verhaal dit......

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    We hebben teveel CSI en andere crime films gekeken.. Het gaat niet altijd om pienterheid :p.

Hij heeft het gewoon gedaan, waarschijnlijk was die enorm in de war.. Hij had geld nodig dus hookte up met een rijkeluis dochter, zij weigerde voor obvious reasons om hem geld te geven, hij kreeg een woedeaanval en stabte haar meerdere malen in de borst..

4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Het is ieder geval wel duidelijk dat hij zich niet kan bedwingen als hij kritiek krijgt of 'nee' krijgt te horen. Dat was waarschijnlijk zo met nathalee.. ook toen hij wijn in het gezicht gooide van Peter R. de Vries.. en vast ook weer met dit meisje. Ik geloof juist wel dat hij daar verder niet eerst bij nadenkt, maar het tot op heden lastig te bewijzen was als hij steeds een ander verhaal verteld en er geen duidelijk bewijs is.

5. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof in zijn onschuld in deze zaak stiekem....

maar, als ik de beelden van hem zo zie na de arrestatie. Hij ziet eruit als een verslagen man die zijn lot heeft geaccepteerd..

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En wie vlucht heeft wat te verbergen. :)

7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Voor de geïnteresseerden, een filmpje van het eerste verhoor van Joran v.d. Sloot.

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nee dank je. Gewoon opsluiten, en een cockmeat sandwich geven. Ik vind t toch maar een klojo.

9. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Er kloppen gewoon dingen niet. Je kan niet zo stom zijn dat je zoiets voor de 2e keer flikt en dan zo obvious.. Hogere machten die een vinger in de pap hebben?

10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wilt iedereen altijd een conspiracy er achter zoeken. It's obvious that he did it. Misschien had hij een woede-aanval, en zag hij geen uitweg achteraf.

Hoezo was de eerste keer zo geniaal? Is het bewezen dat hij het was, nee. Stel dat hij het gedaan heeft, dan weten we nog niet waar en hoe. Een lijk weghalen uit een hotel met camera's is wat anders dan wanneer het bijvoorbeeld op een strand gebeurd is.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Wordt niet makkelijk voor hem, kijken hoe lang het duurt voordat ze hem te pakken krijgen daar

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Mooi! Hopelijk wordt hij hard genomen door die gevangenen daar om vervolgens weg te rotten in een donkere smerige hoek.

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik moet er niet aan denken dat wanneer er iemand waar ik om geef wordt vermoord en dader staat een luttele 10 jaar later weer buiten. Jij wel? Ik vind het nogal wat om te zeggen dat jij 10 jaar in een cel daar wel genoeg vind. Vertel jij het dan even aan de ouders van de slachtoffers van een simpele enkelvoudige moord?

Als Joran de dader is van deze moord dan is 25 jaar nog niet eens lang genoeg, hoe zwaar en hard het ook is in de gevangenis daar. Dat moet je je maar bedenken voor je iemand vermoord. Natuurlijk, er zijn verschillende graduaties van een moord, maar deze lijkt me zo op het eerste gezicht niet uit noodweer of zoiets.

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat die gast zo verschrikkelijk gaat lijden in de bak daar, al is het alleen maar omdat hij de ouders van het eerste meisje het niet eens gunt om te weten waar hun dochter is. En zoals hij sprak over het dode meisje... Gruwelijk ziek. Man, ik wil dat die gast zo verschrikkelijk pijn gaat lijden, heerlijk.... 25 jaar, too short...... Hoewel er na een jaartje al niks meer van de stoere Joran zal overblijven. Hahaha, ik geniet er gewoon echt van... Erg eigenlijk, om zo te genieten van de mogelijke pijn van een ander mens. Ik schaam er wel een beetje voor, maar ik heb nu eenmaal weing sympathie voor moordenaars.

Laatst bewerkt: 7 jun 2010
  14. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    :emo::emo:
    'nough said

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  16. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Hmm.. dit ziet er niet zo best uit voor meneer Joran. Als er inderdaad bloedsporen op zijn kleren zitten kan hij het wel vergeten. Ik denk dat dit in Nederland ook wel tot een bewezenverklaring zou lijden. Tenzij hij hier natuurlijk een hééééééle goede verklaring voor heeft.

17. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    er is geen eens een lijk, de FBI luist J vd S erin i.v.m. de Holloway zaak. Joran had allang dit shirt kunnen verbranden of iets dergelijks.

Diep triest van de VS, waarschijnelijk heeft hij ook geen reet te maken met de verdwijning van Holloway, hij geeft al die valse verklaring om maar stoer te doen en centen te pakken van de media

Ook van die afpersing klopt het van geen kanten, de familie holloway is naar joran gestapt, zei hebben uit vrijewil 15,000 dollar overgemaakt zodat de FBI kon zeggen dat hij de familie Holloway af perste

Dit is natuurlijk ook logisch, Joran zag de bui al hangen, hij zou geen eerlijk proces krijgen want hij word erin geluisd, het enige wat hij kon doen is vluchten.

Laatst bewerkt: 7 jun 2010
  18. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    :lol:

_0/

19. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Wacht even... Is er geeneens een lijk gevonden?

20. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Vanwaar zo pro-Joran?:+

Deel Deze Pagina